بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

در حالی که استان افزایش تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را مدیریت میکند نرخ بیکاری در بریتیش کلمبیا ثابت مانده است

در حالی که استان افزایش تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را مدیریت میکند نرخ_بیکاری در بریتیش کلمبیا ثابت مانده است

نرخ بیکاری در استان بریتیش کلمبیا در میان افزایش و مدیریت کووید۱۹ ثابت مانده است

در حالی که موج مبتلایان به کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا افزایش یافته، نرخ بیکاری در این استان ثابت مانده است. در حالی که استان افزایش تعداد مبتلایان به کووید۱۹ را مدیریت میکند نرخ بیکاری در بریتیش کلمبیا ثابت مانده است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

طبق آمار ماهانه نیروی کار اداره آمار کانادا که در روز جمعه منتشر شد، نرخ_بیکاری در بریتیش کلمبیا در ماه مارس ۶.۹ درصد بوده که نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است.

در ماه ژانویه نرخ_بیکاری در این استان معادل ۸ درصد بود.

نرخ بیکاری در کشور با ۰.۷ درصد کاهش به میزان ۷.۵ درصد رسیده است که برای کشوری که در میانه یک پاندمی است نرخ پایین و قابل قبولی است.

به طور محلی تر، نرخ بیکاری در برخی شهرهای بریتیش کلمبیا در ماه ژانویه افزایش داشته است، در حالی که دو شهر شاهد کاهش نرخ بیکاری بوده اند.

بر طبق این گزارش، نرخ بیکاری در ونکوور با کمی افزایش از ۷.۹ درصد به ۸ درصد رسیده است. در ویکتوریا، اما نرخ بیکاری افزایش بیشتری داشته و از ۴.۹ درصد به ۵.۷ درصد رسیده است.

در ابوتسفورد-میشن (Abbotsford-Mission) نرخ بیکاری بهبود داشت و از ۷.۴ درصد در فوریه به ۶.۳ درصد در ماه مارس رسید.

نرخ بیکاری در کلونا نیز با اندکی کاهش از ۵.۲ درصد به ۵ درصد رسید.

هنگامی که در سال گذشته کشور برای اولین بار دچار پاندمی کرونا شد، نرخ بیکاری به طور قابل توجهی در استان بریتیش کلمبیا افزایش پیدا کرد به طوری که در ماه می این میزان به ۱۳.۴ درصد رسید.

در آن زمان، مقامات این رقم را به کاهش اقتصادی استان در واکنش به کووید۱۹ دانستند، و با بازگشایی کسب و کارها در بهار و تابستان این نرخ به تدریج کاهش پیدا کرد.

در حالی که تعداد مبتلایان روزانه کووید۱۹ در بریتیش کلمبیا رو به افزایش است، آخرین داده ها از نرخ بیکاری در این استان از ۱۴ مارس تا ۲۰ مارس شرایط برعکسی داشته است. میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان در حدود ۶۰۰ نفر بوده در حالی که تا روز جمعه این میانگین به بیش از ۱۰۰۰ مورد رسیده است.

در نتیجه، آخرین داده های وضعیت شغلی هیچ تاثیری که ناشی از برنامه بهداشتی سه هفته ای باشد را نشان نداده است. این برنامه از ۳۰ مارس اجرایی شده و موجب محدودیت فعالیت رستوران ها و سالن های پرورش اندام و بدنسازی بزرگسالان شده است.

با این وجود، این استان در روز پنجشنبه اعلام کرد بودجه تازه ای برای کمک به کسب و کارها در طی این دوران تعطیلی موقتی در نظر گرفته است. کسب و کارهای استان می توانند درخواست دریافت کمک هزینه برای پرداخت اجاره، بیمه، دستمزد، نگهداری، قبوض یا هر هزینه غیرمنتظره دیگری ناشی از آخرین دستورات بهداشتی، را ثبت کنند.

مبلغ این کمک حداکثر ۱۰.۰۰۰ دلار خواهد بود.

در فوریه ۲۰۲۰ پیش از اعلام شرایط اضطراری در استان نرخ_بیکاری در استان بریتیش کلمبیا ۵ درصد بوده است. 

 

نرخ بیکاری در استان بریتیش کلمبیا در میان افزایش و مدیریت کووید۱۹ ثابت مانده است
نرخبیکاری در استان بریتیش کلمبیا در میان افزایش و مدیریت کووید۱۹ ثابت مانده است

آمار کانادا  آمار کانادا  آمار کانادا  آمار کانادا   اخبار ونکوور  اخبار بریتیش کلمبیا  اخبار ونکوور اخبار بریتیش کلمبیا اخبار ونکوور اخبار بریتیش کلمبیا اخبار ونکوور اخبار بریتیش کلمبیا   اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا