انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کاهش نرخ مثبت شدن تست‌های کووید-۱۹ در انتاریو : کمی بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

انتاریو همزمان با کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها، از کمی بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید به کووید-۱۹ خبر داد

کاهش نرخ مثبت شدن تست‌های کووید-۱۹ در انتاریو : کمی بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

مسئولان بهداشت انتاریو همزمان با کاهش چشمگیر نرخ مثبت شدن تست‌ها، صرفاً از تعداد کمی بیشتر از ۱.۱۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند. کاهش نرخ مثبت شدن تست‌های کووید-۱۹ در انتاریو : کمی بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

استان انتاریو از ۱.۱۳۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در روز پنج‌شنبه خبر داد. تعداد موارد جدید امروز در حالی به ثبت می‌رسد که مسئولان در روز چهارشنبه از ۱.۰۹۵ مورد جدید ابتلا و ۱.۰۳۹ مورد جدید ابتلا در روز سه‌شنبه خبر داده بودند.

تعداد موارد ابتلا گزارش‌شده در روز سه‌شنبه پایین‌ترین تعداد ابتلا روزانه از اوایل ماه مارس بوده است.

میانگین متحرک هفت‌روزه انتاریو در حال حاضر روی رقم ۱،۴۴۱ مورد قرار دارد که نسبت به ۲.۱۳۱ مورد ثبت‌شده در مقطع زمانی مشابه در هفته گذشته کاهش‌یافته است.

وزارت بهداشت انتاریو می‌گوید که از میان ۳۷.۷۰۵ تست پردازش‌شده ظرف ۲۴ ساعت گذشته که نرخ مثبت بودن تست ها با کاهش چشمگیر از ۵.۳ درصد در چهارشنبه گذشته به ۳.۶ درصد در پنجشنبه رسیده است.

آخرین باری که استان از این حد از پایین بودن نرخ مثبت تست ها خبر داده بود در ماه مارس بود.

مسئولان بهداشت از مرگ ۱۹ تن دیگر در اثر کووید-۱۹ خبر دادند. درمجموع استان شاهد ۸.۶۹۷ مرگ مرتبط با ویروس کرونا بوده است.

در حال حاضر ۱.۰۷۲ نفر به علت ابتلا به این بیماری در بیمارستان‌ها بستری هستند. دست‌کم ۶۵۰ نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و ۴۵۲ نفر از افراد بستری در ICU به کمک ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

استان انتاریو ۲.۳۰۲ مورد دیگر از ابتلا به بیماری را در روز پنج‌شنبه به‌عنوان بهبودیافته شناسایی کرد که تعداد بیماران بهبودیافته انتاریو را به ۵۰۱.۹۴۲ نفر می‌رسد.

گزارش پنج‌شنبه تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۵۲۷.۱۸۰ مورد شامل تعداد موارد مرگ و میر و بهبودیافته می‌رساند.

کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها ی کووید-19 در انتاریو : کمی بیش از 1.100 مورد ابتلا جدید
کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها ی کووید-۱۹ در انتاریو : بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در چه مناطقی از انتاریو پراکنده‌اند

اغلب موارد جدید گزارش‌شده در مناطق متراکم جمعیتی ناحیه تورنتو بزرگ تجمع دارند. مسئولان از ۳۱۶ مورد جدید در تورنتو، ۲۷۱ مورد جدید در منطقه پیل و ۷۵ مورد جدید در منطقه یورک خبر دادند.

تمام مناطق دیگر در استان کمتر از ۷۵ مورد جدید ابتلا به ثبت رسانده بودند.

مسئولان استان روز چهارشنبه از ۱.۲۲۷ مورد جدید ابتلا به واریانت B.1.1.7 (واریانت بریتانیایی) در انتاریو خبر داد. تعداد کل موارد ابتلا به سویه بریتانیایی در حال حاضر روی رقم ۱۲۲.۳۴۹ مورد قرار دارد.

مسئولان همچنین از چهار مورد جدید ابتلا به واریانت B.1.351 (واریانت افریقای جنوبی) خبر دادند که تعداد کل ابتلا به این سویه را به ۸۴۰ مورد در استان می‌رساند.

علاوه بر این مسئولان استان ۳۹ مورد جدید ابتلا به P.1 (واریانت برزیلی) را شناسایی کردند که تعداد کل ابتلا به این سویه را به ۲.۵۴۴ مورد می‌رساند.

انتاریو در حال حاضر تعداد موارد شناسایی‌شده ابتلا به واریانت B.1.617 در استان را که اولین بار در هند ظاهر شد، گزارش نمی‌کند.

بااین‌حال، مسئولان به‌تازگی اعلام کردند که تعداد نمونه‌های شناسایی‌شده واریانت B.1.617 ویروس کرونا ظرف یک هفته در ماه مه تا شش برابر افزایش‌یافته بود و اضافه کردند که استان هنوز «چند هفته» تا انتشار بلادرنگ یافته‌های جدید برای عموم مردم فاصله دارد.

بهداشت عمومی انتاریو گفت تعداد موارد مثبت شناسایی‌شده واریانت B.1.617 ویروس کرونا از ۴۵ مورد در ۱۲ ماه مه به ۲۶۰ مورد تا ۱۹ ماه مه رسید و تقریباً قطعی است که امروز تعداد ابتلا بالاتر است.

واریانت B.1.617 و دو نوع فرعی آن که اولین بار در هند کشف شد مسبب افزایش فاجعه‌بار انتقال بیماری دانسته می‌شود که به ده‌ها هزار مرگ و از کار افتادن قریب به‌کل سیستم درمانی منجر شد. کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها ی کووید-۱۹ در انتاریو : کمی بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها ی کووید-19 در انتاریو : کمی بیش از 1.100 مورد ابتلا جدید
کاهش نرخ مثبت شدن تست‌ها ی کووید-۱۹ در انتاریو بیش از ۱.۱۰۰ مورد ابتلا جدید

بیش از ۵۹۴ هزار نفر در انتاریو به‌طور کامل واکسیناسیون شدند

 

مسئولان استان از واکسیناسیون کامل ۵۹۴.۸۵۴ در انتاریو با تزریق هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ خبر دادند که در حال حاضر در مقابل این بیماری واکسینه محسوب می‌شوند.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مسئولان اعلام کردند که ۱۴۳.۷۴۸ دوز واکسن به ساکنین استان تزریق شده است. مسئولان بارها اعلام کرده‌اند که از ظرفیت تزریق نزدیک به ۱۵۰.۰۰۰ واکسن در روز برخوردارند.

از آغاز توزیع واکسن در سال جاری درمجموع ۸.۵۳۰.۶۹۸ دوز واکسن در انتاریو تزریق شده است.

 

واکسینه کامل      واکسینه کامل      واکسینه کامل      واکسینه کامل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا