انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ را لغو کرد

استان انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ را صرفنظر از وضعیت واکسیناسیون افراد لغو کرد

استان انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ را لغو کرد

استان انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افرادی که نتیجه تست کووید-۱۹ آنها مثبت می شود را به عنوان بخشی از یک «رویکرد تمامی ویروس های تنفسی» در مقابل افزایش بیماری های عمومی در پاییز کنار گذاشت.

استان انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افراد مبتلا به کووید-19 را لغو کرد
استان انتاریو مقررات قرنطینه اجباری پنج روزه برای افراد مبتلا به کووید-۱۹ را لغو کرد

دکتر کییران مور پزشک ارشد بهداشت عمومی انتاریو روز چهارشنبه گفت افرادی که احساس می کنند بیمار هستند باید در هنگام بروز علائم خود را قرنطینه کنند و ۲۴ ساعت پس از برطرف شدن علائم می توانند به محل کار یا مدرسه بازگردند.

دکتر مور گفت افراد مبتلا به کووید باید تا حدود ۱۰ روز پس از پایان دوره قرنطینه داوطلبانه ماسک بپوشند، اما پوشیدن ماسک اجباری نخواهد بود.

دکتر مور هنگام گفتگو با خبرنگاران درجریان یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام توزیع دوز تقویتی کووید-۱۹ برای کودکان کم سن و سال گفت «ما معمولا در اواخر سپتامبر شاهد آغاز فصل ویروس های تنفسی هستیم و این توصیه به منظور هدایت این ریسک به اجرا گذاشته شده است.» «این یک رویکرد تمامی ویروس های تنفسی است زیرا امسال پیچیدگی شرایط به دلیل شیوع سایر ویروس ها در مدارس و محل کار افزایش می یابد.»

دکتر مور در پاسخ به این پرسش که آیا افرادی که تست فوری یا تست پی‌سی‌آر آنها مثبت شده اما دیگر هیچ گونه علائمی ندارند می توانند وارد محیط های عمومی شوند؟ گفت بله با «اقدامات احتیاطی اضافی.»

دکتر مور گفت که توصیه ارائه شده در روز چهارشنبه برای عموم مردم عادی است و ممکن است جزییاتی بیشتری در مورد محیط‌های کاری مانند مراکز مراقبت طولانی مدت که در معرض ریسک بالاتری هستند اعلام شود.

از کسانی که بیمار باشند خواسته می شود که از بازدید از این نوع محیط های آسیب پذیر خودداری کنند.

با این حال به نظر نمی رسد که مدارس در فهرست محیط های آسیب پذیری باشند که توصیه های کووید-۱۹ اضافی در مورد آنها اعلام خواهد شد. دکتر مور گفت که بهبود تهویه هوا و همچنین خط مشی نظافت و پاکسازی در چنین تسهیلاتی به کاهش شیوع ویروس کمک می کند.

دکتر مور گفت که دولت انتاریو رویکرد محتاطانه ای نسبت به تغییر دستورالعمل ها اتخاذ کرده است؛ او اشاره کرد که سایر استان‌ها از جمله نوااسکوشیا و بریتیش کلمبیا از قبل «یک رویکرد عمومی نسبت به تمام ویروس های تنفسی» اتخاذ کرده اند.

دستورالعمل های قرنطینه در انتاریو آخرین بار در پایان دسامبر ۲۰۲۱ تغییر کرد که در آن هنگام دکتر مور طول مدت قرنطینه الزامی برای افراد واکسینه را از ۱۰ روز به پنج روز کاهش داد.

در شرایط فعلی خط مشی جدید صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون در مورد همه افراد اعمال می شود.

در حالی که دکتر مور افراد بیمار را تشویق می کند تا هنگامی که حالشان خوب نیست در خانه بمانند اما شهروندان انتاریویی تنها از سه روز پوشش مرخصی استعلاجی تحت برنامه پاندمی موقتی برخوردار هستند.

دولت داگ فورد هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد این برنامه را دائمی کند یا خیر.

برنامه سه روز مرخصی استعلاجی پاندمی قرار است در مارس ۲۰۲۳ منقضی شود.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا