انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از ۲۵ به ۱۰ و ظرفیت محیط های بسته را به ۵۰ درصد کاهش داد

انتاریو در پی افزایش موارد کووید-۱۹ تعداد افراد حاضر در دورهمی ها را به شدت کاهش می دهد و سقف ظرفیت فضای بسته را محدود می کند

انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از ۲۵ به ۱۰ و ظرفیت محیط های بسته را به ۵۰ درصد کاهش داد

انتاریو در پی اوج گرفتن شمار موارد ابتلا به کووید-۱۹ در استان محدودیت های جدیدی شامل محدود کردن تعداد افراد حاضر در دورهمی ها و کاهش شدید سقف ظرفیت محیط های فضای بسته به ۵۰ درصد اعلام کرد. انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از ۲۵ به ۱۰ و ظرفیت محیط های بسته را به ۵۰ درصد کاهش داد

از ساعت ۱۲:۰۱ دقیقه روز یکشنبه تعداد افراد حاضر در دورهمی ها از ۲۵ نفر به ۱۰ نفر در فضای بسته کاهش پیدا می کند. محدودیت تعداد افراد حاضر در دورهمی های فضای باز به ۲۵ نفر کاهش داده می شود.

انتاریو مجددا سقف ظرفیتی ۵۰ درصد در اغلب محیط های فضای بسته در سراسر استان را برقرار می کند. این محیط ها شامل رستوران ها، میکده ها، خدمات مراقبت شخصی، خرده فروشی ها و مجتمع های فروشگاهی است.

علاوه بر این به میکده ها، رستورانها {به استثنا غذای بیرون بر و خدمات تحویل در محل} و استریپ کلاب ها دستور داده خواهد شد که از ساعت ۱۱ شب تعطیل کنند.

تعداد افرادی که مجاز به نشستن دور یک میز خواهند بود به ۱۰ نفر محدود خواهند شد و مشتریان موظف خواهند بود در رستوارنها، میکده ها و سایر مجتمع های ارائه خدمات خوراک و نوشیدنی {در تمام مدت} در حالت نشسته باقی بمانند.

رقصیدن برای افراد [به غیر از کارکنان و رقصنده ها] مجاز نخواهد بود. انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از ۲۵ به ۱۰ و ظرفیت محیط های بسته را به ۵۰ درصد کاهش داد

انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از 25 به 10 و ظرفیت محیط های بسته را به 50 درصد کاهش داد
انتاریو تعداد افراد حاضر در دورهمی ها فضای بسته را از ۲۵ به ۱۰ کاهش داد

علاوه بر این دولت دستور داد که ارائه خدمات خوارک و نوشیدنی در رویدادهای ورزشی، مکان های برگزاری کنسرت، سالن های تئاتر و سینما، کازینوها، تالارهای بینگو و سایر مجتمع های بازی و شرطبندی، میدان های مسابقات اسب سواری و میدان های مسابقات اتومبیل رانی و سایر مکان های مشابه فعلا به حالت تعلیق درآید.

فروش مشروبات الکلی بعد از ساعت ۱۰ شب ممنوع خواهد شد.

دولت اعلام کرد که این محدودیت ها در مورد هیچ بخشی از کسب و کارهایی که برای مراسم عروسی، خاکسپاری، یا سایر مراسم مذهبی، تشریفات یا برگزاری مراسم آیینی فعالیت می‌کنند، اجرا نخواهد شد.

به گفته منابع خبری در روز جمعه، انتاریو انتظار دارد که تا پایان این هفته ۶،۰۰۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در هر روز ثبت کند. داگ فورد نخست وزیر انتاریو روز جمعه گفت «در حالی که بخش های مراقبت های ویژه در وضعیت ثابت قرار دارند اما انتظار داریم که تعداد پذیرش بیماران با افزایش افرادی که به کووید-۱۹ مبتلا می شوند بخصوص افراد غیرواکسینه افزایش یابد.» «کارشناسان به صراحت اعلام کرده اند که هیچ اقدامی نمی تواند باعث توقف گسترش اومیکرون شود، زیرا به شدت سرایت پذیر است. آنچه می توانیم انجام دهیم، آنچه در حال انجام دادن آن هستیم این است که از سرعت شیوع آن در حد امکان بکاهیم تا برای واکسیناسیون [و تزریق دوز تقویتی] زمان بیشتری بخریم.»

داگ فورد علاوه بر این گفت که «هنوز زود است» که با اطمینان بگوییم آیا پس از تعطیلات مدارس مطابق برنامه زمان‌بندی بازگشایی خواهند شد یا خیر.

محدودیت های جدید یک روز پس از انتشار مدل‌سازی جدید اعلام شد که نشان می داد انتاریو بدون «اقدامات فوری برای شکستن چرخه انتقال» برای کنترل شیوع اومیکرون می تواند در ژانویه شاهد رسیدن ظرفیت اشغال شده بخش های مراقبت ویژه به حد غیرقابل کنترل و خارج از تحمل باشد.

طبق اعلام هیئت مشاور علمی انتاریو، افزایش واکسیناسیون «برای کاهش سرعت این موج کافی نیست.»

متخصصان پیشنهاد کردند که یک «اقدام فوری برای شکستن چرخه انتقال» انجام شود که در این اقدام مردم انتاریو تماس های فردی خود را تا ۵۰ درصد کاهش دهند و سرعت کمپین تزریق دوز تقویتی به ۲۵۰،۰۰۰ دوز در روز افزایش یابد.

اوایل این هفته انتاریو اعلام کرد که از روز دوشنبه سقف سنی واجدین شرایط دوز تقویتی واکسن کووید-۱۹ را به تمام افراد ۱۸ سال و بزرگ‌تر گسترش می دهد.

فاصله زمانی لازم بین دوز دوم و دوز تقویتی هر فرد از شش ماه به سه ماه کوتاه‌تر شده است.

علاوه بر این استان انتاریو اعلام کرد که ظرفیت برخی از فضاهای بسته با گنجایش بیش از ۱،۰۰۰ نفر را به ۵۰ درصد محدود می‌کند.

داگ فورد گفت «می دانم که خسته شده اید.» «در طول ۲۰ ماه گذشته از شما خواسته شده که از بسیاری از خواسته ها چشم پوشی کنید. ما همگی با تمام توان خود به شدت تلاش کرده ایم و حالا لازم است که بیشتر تلاش کنیم. ما از این شرایط عبور خواهیم کرد.»

مقررات جدید  داگ فورد  مقررات جدید   داگ فورد    مقررات جدید  داگ فورد  مقررات جدید     داگ فورد  مقررات جدید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا