انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند

آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند

ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند

به گفته دولت استانی، انتاریو دو روز زودتر از موعد مقرر وارد مرحله دوم بازگشایی در ایام کرونا خواهد شد. ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

با بازگشایی در روز چهارشنبه، مردم بار دیگر قادر خواهند بود تا در فضای بسته با ۵ نفر ظرفیت و در فضای باز با ۲۵ نفر ظرفیت دورهمی برگزار کنند و در نهایت پس از ماه‌ها تعطیلی از مشاغل خدمات شخصی مانند آرایشگاه‌ها بهره‌مند شوند. ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند

ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها و تجمعات در فضای بسته مجوز میگیرند
ورود زود هنگام انتاریو به مرحله دوم بازگشایی : آرایشگاه‌ها مجوز میگیرند

گردهمایی‌های فضای باز و تیم‌های ورزشی نیز دایر می‌شوند و مکان‌های تفریحی مانند پارک‌های آبی بار دیگر به روی مردم باز خواهند شد.

داگ فورد، نخست وزیر انتاریو در گزارش روز پنجشنبه اذعان نمود: « بخاطر کار شبانه‌روزی و قهرمانانه مراقبان سلامت و رکورد زنی واکسیناسیون می‌توانیم زودتر از موعد در تاریخ ۳۰ ژوئن {با حمایت از سوی تیم متخصصان بهداشت عمومی} وارد مرحله دوم بازگشایی شویم.»

با کاهش گام به گام محدودیت‌ها، غذاخوری‌های دارای فضای باز می‌توانند پذیرای ۶ نفر در هر میز باشند. کسب‌وکارهای ضروری می‌توانند ظرفیت خود را دو برابر و به ۵۰ درصد برسانند و کسب‌وکارهای غیر ضروری به‌جای ۱۵ درصد ظرفیت با ۲۵ درصد ظرفیت به کار خود ادامه دهند.

همچنین مراکز خرید بازگشایی می‌شوند و خدمات‌دهی مراسمات در فضای بسته مانند خدمات‌دهی عروسی یا مراسم ختم می‌توانند با ۲۵ درصد ظرفیت برگزار شوند.

به گفته سی‌تی‌وی نیوز، نخست وزیر انتاریو، داگ فورد قصد دارد ورود به مرحله دوم بازگشایی اقتصادی را دو روز جلوتر بیاندازد.

قبل از اعلام این خبر، انتظار می رفت که استان در تاریخ دوم (۲) جولای وارد مرحله دوم بازگشایی شود.

دولت شرط ورود به مرحله دوم بازگشایی را واکسیناسیون دوز اول ۷۰ درصد از بزرگسالان و واکسیناسیون دوز دوم ۲۰ درصد از این افراد دانست؛ که این فرایند باید طی حداقل دو هفته صورت گیرد.

طبق گزارشات استان در روز چهارشنبه، بیش از ۷۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال انتاریو دوز اول و بیش از ۲۹ درصد دوز دوم واکسن را دریافت نموده‌اند.

بر اساس اعلامیه روز پنجشنبه، در صورت ادامه روند نزولی موارد کووید-۱۹ و ادامه روند واکسیناسیون، انتظار میرود انتاریو در تاریخ ۲۱ جولای وارد مرحله سوم (۳) برنامه بازگشایی {با کمترین میزان از محدودیت های بهداشت عمومی} شود.

به گفته مقامات محلی بهداشت، تنها منطقه واترلو «Waterloo» به دلیل آمار کنونی کرونا و شیوع گونه دلتا وارد مرحله دوم نمی‌شود.

 

اولین اطلاع‌رسانی آمار کرونا توسط پزشک ارشد جدید انتاریو

 

ورود زود هنگام انتاریو مرحله دوم بازگشایی آرایشگاه‌ها تجمعات فضای بسته مجوز

پزشک ارشد جدید انتاریو که قرار است هدایت پاسخ به موارد کووید-۱۹ استان را برعهده بگیرد، امروز اولین کنفرانس خبری خود را برگزار می کند.

دکتر کیران مور «Kieran Moore» که قبلا به عنوان پزشک برتر در سازمان بهداشت عمومی کینگستون، فرونتناک، لنکس و ادینگتون خدمت می کرد، از  هفتم (۷) ماه جون با مدیر ارشد پزشکی فعلی انتاریو ، دکتر دیوید ویلیامز، برای اطمینان از انتقال روان پست، همکاری کرده است.

آقای ویلیامز در کنترل و هدایت محدودیت‌های بهداشت عمومی دولت در همه‌گیری کرونا نقش بسیار موثری را ایفا کرده‌اند و قرار بود در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ بازنشسته شوند؛ اما این اتفاق با چندین ماه تاخیر روبه‌رو شد.

در اخباری مجزا در روز پنجشنبه، استان از برگزاری اطلاع‌رسانی آمار کرونا هفتگی، هر سه شنبه ساعت ۳ بعدازظهر، توسط دکتر کیران مور خبر داد.

این اطلاع‌رسانی با همکاری معاون رئیس خدمات بهداشتی درمانی، دکتر باربارا یاف «Barbara Yaffe» و مدیر هماهنگی بحران استانی، دکتر دیرک هویر «Dirk Huyer»، صورت می‌گیرد.

اخیرا استان انتاریو به روز رسانی موارد کرونا را هر دوشنبه و پنجشنبه انجام می دهد.

دکتر کیران مور رسما از تاریخ ۲۶ ماه جون در سمت رئیس ارشد پزشکی انتاریو خدمت خواهد کرد.

کووید-۱۹    کووید-۱۹    کووید-۱۹    کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا