انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل ابتلا به کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش به او منتقل شده بود، درگذشت

یک خانم بدلیل کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کار به او منتقل شده بود، درگذشت

پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل ابتلا به کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش به او منتقل شده بود، درگذشت

یک خانم ۴۰ ساله از اهالی انتاریو پس از ابتلا به کووید۱۹ که از همسرش به او منتقل شده بود، فوت شد. دکتر وی میگوید همسر این زن، علیرغم شیوع کووید۱۹ در کارخانه محل کارش، پس از اینکه به او گفته شده که باید به محل کار بازگردد به این ویروس مبتلا شده است. پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل ابتلا به کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش به او منتقل شده بود، درگذشت

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

دکتر مایکل وارنر، رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مایکل گارون گفت : به شوهر این زن گفته شده بود، از آنجایی که شیوع ویروس در میان کارکنان هم شیفت او نبوده، او هنوز مجبور به حضور در محل کار است و در صورت عدم حضور، حقوقی به او تعلق نخواهد گرفت.

دکتر وارنر به دلیل حفظ حریم خصوصی نام خانوادگی بیمار را منتشر نکرد، اما گفته است که داستان آنها را به این امید که درس عبرتی در مورد شیوع این ویروس در شغل‌های اصلی باشد، به اشتراک می‌گذارد.

وی همچنین نام شرکتی که این مرد در آن مشغول بکار بوده را منتشر نکرده است.

وارنر روز یکشنبه گفت: «به آن مرد گفته شد که در این کارخانه کار کند و به کووید۱۹ مبتلا شد، بنابراین تمام کسانی که در شیفت او بودند نیز مبتلا شدند. ویروس به خانه آورده شد، دخترش و همسرش نیز مبتلا به کووید شدند.» پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش گرفته بود درگذشت

پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش گرفته بود درگذشت
پزشک : خانم اهل انتاریو کووید۱۹ از همسر مبتلا شده در محل کارش گرفته بود درگذشت

وی گفت در نهایت این زن به شدت بیمار و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. «در ابتدای وضعیت اش در بخش می توانستیم با او صحبت کنیم اما بعدا مجبور شدیم در دهان او لوله گذاری کنیم.»

وارنرافزود: «و سپس او چنان بیمار شد که ما نمی‌توانستیم او را زنده نگه داریم مگر با یک دستگاه تنفسی.»

وارنر گفت: یک تیم ۱۷ نفره به کار گرفته شد تا دستگاه اکسیژناسیون غشای خارج از بدن (ECMO) را روی زن کار بگذارند، این دستگاه برای انتقال اکسیژن به سلول‌های خون، هنگامی که ریه بسیار آسیب دیده است و دیگر نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد، استفاده می شود.

وقتی دستگاه تنفس مصنوعی برای معالجه بیمار کافی نباشد، به عنوان آخرین راه استفاده می شود.

وارنر خاطر نشان کرد که این زن سپس به بیمارستان جنرال تورنتو منتقل شد، اما حدود ۲۴ ساعت پس از انتقال فوت کرد.

وارنر گفت: « او خانواده دارد و متأسفانه هرگز دوباره او را نخواهند دید.»

وی اضافه کرد، نزدیک‌ترین اعضای خانواده مجبور به خداحافظی با او بودند، درحالی که او را از نزدیک به شکلی آرام و فلج تماشا می‌کردند.

جان توری، شهردار تورنتو می‌گوید: ما باید اولویت‌های واکسیناسیون کووید۱۹ را بازبینی کنیم تا بر مناطق آسیب‌پذیر و کارکنان مشاغل ضروری تمرکز کنیم و برای تعیین صلاحیت، حرکت در هرم سنی را متوقف کنیم.

توری می‌گوید گسترش بیماری در مناطقی که کارکنان مشاغل ضروری نمی‌توانند در خانه بمانند، غیرقابل قبول است و با روند فعلی، واکسن به آنها نمی‌رسد.

شهردار تورنتو صبح روز یکشنبه گفت: «ما باید واکسن ها را به اماکن شغل‌های ضروری منتقل کنیم – واکسن ها را به ساختمان‌های محله‌های دارای خطر بالاتر برسانیم تا بتوانیم فعالانه برویم و این سوزن ها را در بازوان مردم بزنیم.»

مرحله فعلی اولویت‌بندی واکسن، که در این ماه آغاز شده است، شامل کارکنان ضروری زنجیره تأمین، معلمان و سایر افرادی است که نمی توانند در خانه کار کنند، اما به طور کلی تزریق برای عموم افراد ۶۰ سال و بالاتر در نظر گرفته شده است.

در همین حال، پذیرش مراقبت‌های ویژه‌ی روز یکشنبه در انتاریو، به بالاترین میزان در طول همه‌گیری رسید و بیش از ۴۶۷ نفر در حال حاضر در بیمارستان‌های انتاریو تحت درمان هستند. پزشک : خانم اهل انتاریو بدلیل کووید۱۹ که از همسر مبتلا شده در محل کارش گرفته بود درگذشت

مدل‌سازی اخیر نشان می‌دهد که حتی در سناریویی بهتر نسبت به سناریوی بدترین حال، ممکن است تعداد بیماران کووید۱۹ در آی‌سی‌یو‌ های بیمارستان‌های انتاریو در پایان ماه آوریل به ۸۰۰ نفر برسد.

وارنر افزود که درکنار واکسیناسیون کارکنان مشاغل ضروری، انتاریو نیاز به برقراری دستور «ماندن در خانه» ، در تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون دارد تا از تحت فشار قرار گرفتن کامل نظام مراقبت‌های بهداشتی جلوگیری کند.

وی همچنین گفت که این استان باید انجام آزمایش سریع کووید۱۹ برای کلیه کارمندان در محل‌های کاری سربسته با بیش از ۱۰ کارمند را اجباری کند.

وارنر گفت: «مردم آنچه را من می بینم نمی بینند. به همین دلیل است که من الان در حضور شما هستم تا در مورد بیمار خود به شما بگویم، تا آن را برای مردم، واقعی جلوه دهم.»

«می تواند برای شما هم اتفاق بیفتد.»

حوادث تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار کووید۱۹  حوادث تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار کووید۱۹  حوادث تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار کووید۱۹  حوادث تورنتو  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار کووید۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا