انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

آزمون رانندگی کلاس جی (G) اصلاح شده همچنان در انتاریو برگزار می‌شود

انتاریو آزمون رانندگی کلاس جی را همچنان به صورت اصلاح شده برگزار می کند

آزمون رانندگی کلاس جی (G) اصلاح شده همچنان در انتاریو برگزار می‌شود

وزارت حمل و نقل خبرهای خوبی برای رانندگان انتاریویی دارد که از پارک موازی متنفرند و در حال حاضر گواهینامه کلاس جی (G) ندارند.

آزمون رانندگی کلاس جی (G) اصلاح شده همچنان در انتاریو برگزار می‌شود
آزمون رانندگی کلاس جی (G) اصلاح شده همچنان در انتاریو برگزار می‌شود

وزارت حمل و نقل انتاریو روز پنجشنبه تأیید کرد که آزمون های رانندگی اصلاح شده که برای دریافت گواهینامه کامل لازم است «تا اطلاع ثانوی» در دسترس خواهند بود.

داکوتا برزیر (Dakota Brasier) سخنگوی وزارت حمل و نقل گفت که می توان نوبت شرکت در آزمون رانندگی (که شامل توقف های اضطراری، گردش سه نقطه ای یا پارک موازی نیست) را در تمام مراکز دائمی آزمون رانندگی (DriveTest) و مکان های موقت باقی مانده رزرو کرد.

انتاریو در ژانویه سال جاری مولفه های «تکراری» آزمون رانندگی را در تلاش برای برطرف ساختن صدها هزار نوبت معوقه که به دلیل تعطیلی های ناشی از کووید-۱۹ به وجود آمده بود، حذف کرد.

قرار بود حذف این مولفه ها موقتی باشد و قرار بود در ۳۱ مارس منقضی شود.

با این حال، کرولین مولرونی (Caroline Mulroney) وزیر حمل ‌و نقل در همان روز اعلام کرد که آزمون رانندگی اصلاح‌شده به دلیل «تقاضای زیاد برای آزمون های رانندگی کلاس جی (G) در سراسر انتاریو» فعلا ادامه خواهد داشت.

وزارت حمل و نقل خبرهای خوبی برای رانندگان انتاریویی دارد که از پارک موازی متنفرند و در حال حاضر گواهینامه کلاس جی (G) ندارند. وزارت حمل و نقل انتاریو روز پنجشنبه تأیید کرد که آزمون های رانندگی اصلاح شده که برای دریافت گواهینامه کامل لازم است «تا اطلاع ثانوی» در دسترس خواهند بود. داکوتا برزیر (Dakota Brasier) سخنگوی وزارت حمل و نقل گفت که می توان نوبت شرکت در آزمون رانندگی (که شامل توقف های اضطراری، گردش سه نقطه ای یا پارک موازی نیست) را در تمام مراکز دائمی آزمون رانندگی (DriveTest) و مکان های موقت باقی مانده رزرو کرد. انتاریو در ژانویه سال جاری مولفه های «تکراری» آزمون رانندگی را در تلاش برای برطرف ساختن صدها هزار نوبت معوقه که به دلیل تعطیلی های ناشی از کووید-۱۹ به وجود آمده بود، حذف کرد. قرار بود حذف این مولفه ها موقتی باشد و قرار بود در ۳۱ مارس منقضی شود. با این حال، کرولین مولرونی (Caroline Mulroney) وزیر حمل ‌و نقل در همان روز اعلام کرد که آزمون رانندگی اصلاح‌شده به دلیل «تقاضای زیاد برای آزمون های رانندگی کلاس جی (G) در سراسر انتاریو» فعلا ادامه خواهد داشت.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا