جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

کبک برای اولین بار از مرز ۳۰.۰۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کووید۱۹ فراتر رفت

کبک از مرز ۳۰.۰۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کووید۱۹ فراتر رفت

کبک برای اولین بار از مرز ۳۰.۰۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کووید۱۹ فراتر رفت

در کبک تعداد واکسن های کووید۱۹ که در یک روز تزریق شده اند از ۳۰.۰۰۰ مورد فراتر رفت، در حالیکه استان اعلام کرده در ۲۴ ساعت گذشته تعداد فوت ناشی از این بیماری صفر بوده است. کبک برای اولین بار از مرز ۳۰.۰۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کووید۱۹ فراتر رفت

کبک برای اولین بار از مرز ۳۰.۰۰۰ دوز تزریق روزانه واکسن کووید۱۹ فراتر رفت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

این استان روز شنبه گزارش کرد که ۳۱.۵۲۷ دوز واکسن تزریق شده است که با این حساب تعداد کل واکسن های تزریق شده در کبک به ۶۸۱.۴۸۷ مورد (۸ درصد جمعیت) می رسد.

همچنین کبک فوت ۱۱ نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا را به تعداد کل اضافه کرد و اعلام کرد که هیچ یک از موارد در ۲۴ ساعت گذشته نبوده اند.

از ۱۱ سپتامبر این اولین بار است که آمار فوت روزانه ناشی از این بیماری به صفر می رسد.

این استان اعلام کرده که ۷ مورد فوتی در تاریخ های بین ۶ و ۱۱ مارس و ۴ مورد دیگر مربوط به قبل از ۶ مارس بوده اند؛ علاوه بر آن پس از اینکه تحقیقات مشخص کرد که فوت دو نفر مربوط به بیماری کرونا نبوده، این دو نفر از آمار کل کم شدند.

از زمان شروع پاندمی، ۱۰.۵۳۵ نفر در اثر این ویروس در کبک فوت شده اند.

استان کبک در روز شنبه گزارش کرد که تست ۷۸۹ فرد دیگر نیز مثبت شده که با حساب آنها ، تعداد کل تست های مثبت استان از ابتدای پاندمی به ۲۹۶.۹۱۸ می رسد.

از این میان ۲۷۹.۲۳۰  نفر بهبود یافته اند که ۷۴۱ نفر بیشتر از تعداد اعلام شده در روز جمعه است.

آمار جدید، میانگین هفت روزه مبتلایان روزانه را به ۷۱۵ نفر در روز می رساند.

واحد بهداشت عمومی کبک گزارش داد که موارد فعال کووید۱۹ در استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر افزایش یافته است و در حال حاضر تعداد کل موارد فعال کووید۱۹ به ۷.۱۵۳ نفر می رسد.

تعداد موارد بستری در بیمارستان نیز در روز شنبه یک نفر افزایش یافت و اکنون ۵۵۱ نفر در بیمارستان های کبک بدلیل ویروس کرونا تحت درمان هستند ؛ از این میان ۱۰۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که با تعداد روز جمعه برابر است.

در روز یازدهم مارس، متخصصان بهداشت و درمان ۲۶۹۷۵ تست را آنالیز کردند.

(داده های تست های_کبک دو روز قبل از به روز رسانی منتشر می شود.)

 

داده های منطقه ای

 

از موارد جدید ، مونترال بیشترین افزایش را با ۳۵۴ مورد جدید (تعداد کل ۱۱۰.۴۰۷ مورد) و پس از آن لاوال ۸۴ مورد جدید (تعداد کل ۲۵.۷۶۲) ، مونترجی ۶۹ مورد جدید (تعداد کل ۴۲.۷۱۱ مورد) ، لارنشین ۶۳ مورد جدید (تعداد کل ۱۷.۰۷۱ مورد) و لانادیر ۶۲ مورد جدید (تعداد کل ۲۰.۹۷۸) اعلام کرد.

سه مورد مرگ و میر در  ایسترن تاون شیپ (۳۱۷ نفر در کل) و مونترال (۴.۵۶۱ نفر در کل) گزارش شده و یک مورد مرگ و میر در شهرهای_کبک (۹۹۸ نفر کل) ، موریسی و مرکز-دو-کبک (۵۰۷ نفر کل) ، لانادیر (۴۹۶ نفر کل) ، لارنشین (۴۸۰ نفر کل) و مونترجی (۱۴۹۴ نفر کل) گزارش شده است.

موریسی و مرکز-دو-کبک لانادیر مونترجی لانادیر موریسی و مرکز-دو-کبک  مونترجی  لارنشین  لارنشین  لارنشین 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا