انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

به روزرسانی کووید۱۹ در انتاریو : ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر

ثبت بیش از ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر در روز شنبه

به روزرسانی کووید۱۹ در انتاریو : ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر

انتاریو ابتلای بیش از ۱۴۰۰ فرد جدید مبتلا به کووید۱۹ را ثبت کرد و این هفتمین روز متوالیست که آمار مبتلایان جدید چهار رقمی بوده است. به روزرسانی کووید۱۹ در انتاریو : ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

در روز شنبه ، مقامات بهداشتی از ابتلای ۱۴۶۸ نفر دیگر به ویروس کرونا خبر دادند که آمار آن نسبت به روز جمعه با ۱۳۷۱ مبتلا، افزایش داشته است.

مقامات همچنین ۱۱ مورد فوت دیگر مرتبط به این بیماری را نیز گزارش کردند که شامل یک نفر از ساکنین خانه های مراقبت های طولانی مدت میشود.

میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان روزانه به کووید۱۹ در انتاریو اکنون برابر با ۱.۳۳۷ مورد میباشد که نسبت به هفته گذشته (با میانگین ۱۰۳۴ مبتلا) افزایش داشته است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، بیش از ۵۸.۴۰۰ تست کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته آنالیز شده است که با احتساب این تست ها نرخ مثبت شدن موارد در آزمایشگاه های استان به ۲.۹ درصد می رسد.

بر اساس گزارش های مقامات بهداشتی، ۶۸۹ فرد مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های انتاریو تحت درمان هستند که حداقل ۲۷۵ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

از میان افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه ۱۷۵ نفر از آن ها به کمک ونتیلاتور تنفس میکنند.

 

مبتلایان جدید به کووید ۱۹ مربوط به کدام مناطق هستند؟

 

بخش اعظم مبتلایان جدید به کووید۱۹ کماکان در منطقه تورنتو بزرگ بوده اند.

بر اساس گزارش های مقامات استانی، ۳۳۸ مورد از مبتلایان جدید در تورنتو، ۲۲۵ مورد در منطقه پیل و ۱۶۸ مورد در منطقه یورک بوده اند.

این سه منطقه تنها واحدهای بهداشت عمومی با بیش از ۱۰۰ مبتلای جدید هستند.

سایر شهرها با بیش از ۵۰ مبتلای جدید شامل تاندربی (۶۶ مبتلا)، اتاوا (۸۲ مبتلا) و واترلو (۵۱ مبتلا) میشوند.

تورنتو و منطقه پیل از لحاظ سختگیرانه ترین چارچوب های قرنطینه استانی اولین مناطق با بالاترین میزان قرنطینه هستند، در حالی که منطقه یورک در ردیف پایین تر از آنها قرار دارد و در این منطقه رستوران ها و خدمات مراقبت شخصی با ظرفیت های محدود مجاز به ادامه فعالیت و ارائه خدمات هستند.

بیش از ۶۰۰ جهش کووید۱۹ در تست های مثبت شناسایی شد.

در روز شنبه، مقامات از ۲۰ نوع واریانس نگران کننده جدید کووید۱۹ خبر دادند که ۱۹ مورد از آن ها واریانس B.1.1.7 بوده و مابقی واریانس B.1.351 بوده اند.

بر اساس گزارش اپیدمیولوژی استان، ۶۳۴ تست کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته به نوعی جهش در ویروس را نشان داده اند.

در حالی که نزدیک به ۷.۵۰۰ جهش در تست های مثبت کووید۱۹ شناسایی شده است، به علت مدت زمان انجام آزمایش ژنوم، تنها ۱.۱۰۱ مورد آن به صورت رسمی دسته بندی شده اند.

از میان ۱.۱۰۱ واریانس تائید شده، ۱.۰۲۴ مورد از جهش B.1.1.7 بوده اند که اولین بار در انگلیس یافت شد.

یافته های مدلسازی جدید که در اوایل هفته توسط مقامات بهداشتی ارائه شده هشدار می دهد که اگر گسترش کووید۱۹ کنترل نشود، ممکن است در بدترین حالت تعداد مبتلایان روزانه در انتاریو تا ماه آپریل به ۸.۰۰۰ مورد نیز برسد و در بهترین حالت احتمالا تعداد مبتلایان واریانس استان کمتر از ۲۰۰۰ نفر باشد.

 

بیش از ۲۸۴.۰۰۰ نفر به صورت کامل واکسینه شده اند

 

در طی ۲۴ ساعت گذشته، کمی بیش از ۵۳.۰۰۰ دوز واکسن کووید۱۹ تزریق شده است.

بر اساس گزارش استانی، تا ساعت ۸ عصر روز جمعه،  ۲۸۴.۶۸۶ نفر به صورت کامل دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و در مقابل ویروس واکسینه شده اند.

تعداد کل مبتلایان تائید شده کووید۱۹ در انتاریو در حال حاضر ۳۱۶.۳۵۹ مورد بوده که شامل ۷.۱۳۸ فوت و ۲۹۷.۴۰۳ فرد بهبود یافته می شود. به روزرسانی کووید۱۹ در انتاریو : ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر

به روزرسانی کووید۱۹ در انتاریو : ۱۴۰۰ مبتلای جدید و ۱۱ مورد فوتی دیگر

واکسینه    واکسن کووید۱۹    واکسینه    واکسن کووید۱۹    واکسینه  واکسن کووید۱۹   واکسینه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا