انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مدارس تورنتو ، یورک و پیل تا ۱۶ فوریه تعطیل میمانند، دانش آموزان دیگر مناطق از دوشنبه به کلاس ها بازمیگردند

مدارس تورنتو ، یورک و پیل تا ۱۶ فوریه تعطیل میمانند، دانش آموزان دیگر مناطق از دوشنبه به کلاس ها بازمیگردند

مدارس تورنتو ، یورک و پیل تا ۱۶ فوریه تعطیل میمانند، دانش آموزان دیگر مناطق از دوشنبه به کلاس ها بازمیگردند

دولت انتاریو اعلام کرد که مدارس در تورنتو ، منطقه یورک و منطقه پیل تا ۱۶ فوریه تعطیل خواهند بود و این در حالیست که کلاسهای درس در جنوب انتاریو برای آموزش حضوری از روز دوشنبه بازگشایی می شوند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

وزیر آموزش و پرورش انتاریو ، استیون لچه چهارشنبه بعد از ظهر گفت که یادگیری حضوری برای بیشتر مناطق جنوبی انتاریو از ۸ فوریه از سر گرفته میشود ، در حالی که مدارس در سه نقطه از داغ ترین مناطق کووید۱۹ در استان برای یک هفته دیگر بسته خواهند ماند.

 

برنامه های مراقبت از کودک (مهد کودک ها یا مراکز مراقبت از کودکان) نیز قبل و بعد از مدرسه در همان روزها در آن مناطق از سر گرفته میشود.

وزیر آموزش و پرورش انتاریو این خبر را در کنار مسئول ارشد پزشکی استان دکتر دیوید ویلیامز اعلام کرد.

استیون لچه گفت: “اگرچه این کار برای والدین ، دانش آموزان و کارمندان آموزش و پرورش انتاریو آسان نبود، اما این تصمیمات بر اساس ایمنی افراد گرفته شده است.”

“ما اولین استان در کانادا بودیم که در ماه مارس گذشته مدارس را تعطیل کردیم و امروز تنها استانی هستیم که تصمیم گرفتیم با احتیاط و به تدریج مدارس را بازگشایی کنیم.”

وزیر آموزش و پرورش گفت که این تصمیم بر اساس مشورت با همه مدیران در واحد های بهداشت مناطق گرفته شده ، اما اگر دکتر ویلیامز ویلیامز توصیه کند از انجام اقدامات بعدی دریغ نخواهد کرد.

استیون لچه گفت : “هدف ما اطمینان از ایمنی مدارس است.” “ما از مشاوره تخصصی و پزشکی مسئول ارشد بهداشت و مسئولان محلی بهداشت پیروی کرده ایم. اگر آنها تشخیص دهند که خطر برای مدارس ، جوامع ، یا فرزند شما و کارکنان ما وجود دارد ، من از هیچ اقدامی دریغ نخواهم کرد. این یک پیام کاملاً واضح است که برای مردم میفرستیم ، ما در حال بازگشایی هستیم، چراکه اکنون مدارس ایمن هستند.”

دکتر دیوید ویلیامز، مسئول ارشد بهداشت عمومی استان انتاریو نیز گفت که پس از بازگشایی مدارس ، واحدهای بهداشت عمومی مناطق بررسی میکنند که آیا مدرسه و یا مدارسی باید تعطیل شوند یا خیر.

همه دانش آموزان در ماه ژانویه با آموزش و یادگیری آنلاین ، تحصیل را شروع کردند. مدارس در شمال انتاریو در ۱۱ ژانویه بازگشایی شدند در حالی که طی چند هفته گذشته ۱۱ واحد بهداشت عمومی دیگر در جنوب انتاریو بازگشایی شدند.

به والدین در مناطق داغ کووید۱۹ استان (تورنتو ، منطقه یورک ، همیلتون ، منطقه پیل و ویندزور-اسکس) قبلاً گفته شده بود دانش آموزان حداکثر تا ۱۰ فوریه به کلاس ها بازمیگردند.

روز چهارشنبه ، وزارت بهداشت گفت که تورنتو ۴۴۴ مورد جدید آلودگی به کووید۱۹ را گزارش کرد ، در حالی که ۱۹۹ مورد دیگر در منطقه پیل و ۱۱۰ مورد در منطقه یورک گزارش شده است.

در اوایل این هفته دولت اعلام کرد که بودجه اضافی فدرال برای تقویت اقدامات ایمنی در مدارس ، از جمله آزمایش افراد بدون علامت کووید۱۹ در سراسر استان و پروتکل های سختگیرانه تر برای دانش آموزان کوچکتر، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گفته این استان ، آزمایش افراد بدون علامت در مدارس در پاییز ۲۰۰ مورد جدید کووید۱۹ را شناسایی کرد که زیر دو درصد از کل آزمایش های دانش آموزان مثبت بوده است.

بین سپتامبر ۲۰۲۰ و تعطیلات دسامبر ، مقامات استانی بیش از ۷.۲۰۰ مورد جدید کووید۱۹ را در مدارس و بیش از ۱.۲۰۰ مورد را در مراکز مجاز نگهداری از کودکان تأیید کردند.

 

مدارس تورنتو ، یورک و پیل تا 16 فوریه تعطیل میمانند، دانش آموزان دیگر مناطق از دوشنبه به کلاس ها بازمیگردند
مدارس تورنتو ، یورک و پیل تا ۱۶ فوریه تعطیل میمانند، دانش آموزان دیگر مناطق از دوشنبه به کلاس ها بازمیگردند

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا