ایرانجدیدترین اخبارجهان

خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که خدمت اجباری خود را در سپاه گذرانده اند صحت ندارد

رفع ممنوعیت صدور ویزا برای کسانی که سربازی را در سپاه گذرانده اند تکذیب شد

خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که خدمت اجباری خود را در سپاه گذرانده اند صحت ندارد

مقامات امریکایی به خبرگزاری بی‌بی‌سی گفتند خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که سربازی خود را در سپاه پاسداران گذرانده اند صحت ندارند. ‌

یک‌ مقام آمریکا‌یی گفت تصور ایجاد شده در ساعاتی پیش مبنی بر  این که سه وزارت امور خارجه، وزارت امنیت ملی و وزارت دادگستری به سازمان گمرک و محافظت از مرزهای امریکا  اجازه داده اند که برای افرادی که خدمت خود را در سپاه گذرانده اند ویزا صادر کنند، نادرست است.  

این دستور عمدتا برای شهروندان افغانستان است که منتظر ویزای ویژه مهاجرت هستند. امروز برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که ممنوعیت صدور ویزای آمریکا برای کسانی که در سپاه پاسداران به سربازی رفته اند لغو شده است.

خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که خدمت اجباری خود را در سپاه گذرانده اند صحت ندارد مقامات امریکایی به خبرگزاری بی‌بی‌سی گفتند خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که سربازی خود را در سپاه پاسداران گذرانده اند صحت ندارند. ‌یک‌ مقام آمریکا‌یی گفت تصور ایجاد شده در ساعاتی پیش مبنی بر  این که سه وزارت امور خارجه، وزارت امنیت ملی و وزارت دادگستری به سازمان گمرک و محافظت از مرزهای امریکا  اجازه داده اند که برای افرادی که خدمت خود را در سپاه گذرانده اند ویزا صادر کنند، نادرست است. این دستور عمدتا برای شهروندان افغانستان است که منتظر ویزای ویژه مهاجرت هستند. امروز برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که ممنوعیت صدور ویزای آمریکا برای کسانی که در سپاه پاسداران به سربازی رفته اند لغو شده است. مقامات امریکایی به خبرگزاری بی‌بی‌سی گفتند خبر لغو ممنوعیت صدور ویزا برای مردانی که سربازی خود را در سپاه پاسداران گذرانده اند صحت ندارند. ‌یک‌ مقام آمریکا‌یی گفت تصور ایجاد شده در ساعاتی پیش مبنی بر  این که سه وزارت امور خارجه، وزارت امنیت ملی و وزارت دادگستری به سازمان گمرک و محافظت از مرزهای امریکا  اجازه داده اند که برای افرادی که خدمت خود را در سپاه گذرانده اند ویزا صادر کنند، نادرست است. این دستور عمدتا برای شهروندان افغانستان است که منتظر ویزای ویژه مهاجرت هستند. امروز برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند که ممنوعیت صدور ویزای آمریکا برای کسانی که در سپاه پاسداران به سربازی رفته اند لغو شده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا