انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

فعالان اجتماعی انتهای شرقی تورنتو می گویند که تغییر پیشنهادی سیستم خط متروی انتاریو به طور موثری موجب تخریب بخشی از محبوب ترین پارک های محله خواهد شد. فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

مساله مورد بحث درباره بخش روی سطح زمین یکی از مسیرهای موجود است که از ریورساید (Riverside) تا لزلی ویل (Leslieville) امتداد دارد.

گروه فعالان اجتماعی تورنتو شرقی ادعا می کنند که شورای استانی مترولینکس “بدون مشورت یا حتی اطلاع رسانی به جامعه” طرح های ساختمانی را از سمت شرقی این مسیر ریلی به سمت غربی انتقال داده است.

در خبر رسمی منتشر شده توسط گروه های نجات جیمی سیمپسون و کمیته مشورتی جامعه لیک شور شرقی آمده است:

” این قضیه به طور موثری پارک بروس مکی (Bruce Mackey Park)، سالتر استریت پارکت (Saulter St. Parkette) و داگ پارک جرارد (Gerrard Dog Park) را تخریب می کند. همچنین تاثیر وحشتناکی بر روی خانه ها در امتداد مسیر ریلی خواهد گذاشت.”

این گروه ها همچنین روز شنبه در مخالفت با تغییر پیشنهادی تظاهرات کردند و طرح جایگزین مسیری زیر زمینی ارائه دادند که به گفته آن ها اجرای آن امکان پذیر است و تاثیرات مخرب را بر روی جامعه کاهش خواهد داد.

گروه های مدافع و فعالان اجتماعی از طریق مشاور پائولا فلچر (Paula Fletcher) نماینده تورنتو دَنفورث از تغییرات اطلاع پیدا کرده اند.

پائولا فلچر در روز شنبه در این تظاهرات حاضر بود و پرسید که چرا این پروژه نمی تواند در زیر زمین تکمیل شود. ” ما قبلا یک طرح از پیش تصویب شده برای امتداد زیرزمینی داشتیم که تقریبا در امتداد همان منطقه با یک ایستگاه بر روی ایستگاه کوئین (Queen) پیش می رفت… من نمی دانم که چرا آنها اینقدر در این زمینه مقاومت می کنند.”

از طرفی از نظر مترولینکس تغییرات پیشنهادی برای یک پروژه ۱۱ بیلیون دلاری “طبیعی” است و هیچ یک از آن اصلاحات مطرح شده غیرقابل تغییر نیستند.

آن ماری آیکینز (Anne Marie Aikins) سخنگوی مترولینکس در روز شنبه در مصاحبه ای گفت، “ما هنوز برنامه را کاملا نهایی نکرده ایم، اما زمانی که این برنامه در عرض چند هفته آینده نهایی شود، ما آن را به جامعه ارائه می دهیم تا ایده های جدیدی که در نظر داریم را به آن ها بگوییم. این قضیه پروژه را به تعویق نخواهد انداخت، ما می دانیم که پارک ها و فضاهای سبز آنها آسیب نخواهند دید. اما باید ابتدا طرح را نهایی کنیم و سپس آن را با آنها مطرح کنیم.” فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

فعالافعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شدن اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد
فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی شد

به گفته مدافعان و فعالان اجتماعی ، نگرانی های زیاد درباره آینده پارک بروس مکی به دلیل اهمیت شگرف فرهنگی آن در شهر است. این پارک در نزدیکی خیابان دگراسی (De Grassi) واقع در شمال خیابان کویین قرار دارد.

بروس مکی به مدت دهه ها در خیابان دگراسی زندگی می کرد و نقش عمده ای در توسعه برنامه تلویزیونی بین المللی-سندیکایی دگراسی داشت.

بر اساس لوحی که در این پارک قرار دارد، مکی در دهه ۱۹۷۰ خانه خود را برای ضبط اولین اپیزود این سریال در اختیار سازندگان آن قرار داد.

آیکینز در این باره گفت در حالی که پارک بروس مکی و دیگر محل های ذکر شده “محافظت شده” خواهند بود، بخش هایی از پارک ممکن است برای نگهداری موقتی جرثقیل ها و دیگر ماشین آلات ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد
فعالان اجتماعی تورنتو : تغییرات پیشنهادی در خط مترولینکس انتاریو باعث تخریب پارک های محلی خواهد شد

اخبار تورنتو      اخبار تورنتو    اخبار تورنتو   اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا