انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهرداری تورنتو وام بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار برای نصب تجهیزات انرژی سبز در خانه ها پرداخت می‌کند

تورنتو برای بازسازی خانه طبق استانداردهای سبز وام های بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار ارائه می‌کند

شهرداری تورنتو وام بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار برای نصب تجهیزات انرژی سبز در خانه ها پرداخت می‌کند

شهرداری تورنتو برای بازسازی خانه ها مطابق با استانداردهای سبز وام های بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار پرداخت می کند.

شهرداری تورنتو وام بدون بهره تا سقف 125 هزار دلار برای نصب تجهیزات انرژی سبز در خانه ها پرداخت می‌کند
شهرداری تورنتو وام بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار برای نصب تجهیزات انرژی سبز در خانه ها پرداخت می‌کند

شهرداری در بیانیه مطبوعاتی که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد که مالکان خانه ها می توانند به وام های ۱۵ ساله بدون بهره دسترسی داشته باشند و در صورتی که بازسازی خانه شامل پنل های خورششهرداری تورنتو وام بدون بهره تا سقف ۱۲۵ هزار دلار برای نصب تجهیزات انرژی سبز در خانه ها پرداخت می‌کندیدی فتوولتائیک پشت بام، سیستم انرژی زمین گرمایی، پنجره های جدید و پمپ های حرارتی الکتریکی باشد وام های ۲۰ ساله نیز قابل ارائه خواهد بود.

صاحب خانه ها همچنین می توانند به مشوق های مالی برای اقدامات خاص از جمله نصب پمپ های حرارتی الکتریکی، پنل خورشیدی پشت بام و بازسازی اساسی نیز دسترسی داشته باشند.

در این بیانیه آمده است «در حال حاضر، خانه‌ها و ساختمان‌ها بزرگترین منابع انتشار گازهای گلخانه‌ای در تورنتو هستند و تقریباً ۵۷ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای در سطح جامعه را تولید می‌کنند، که عمدتاً از سوزاندن سوخت‌های فسیلی (گاز طبیعی) برای گرمایش و آب گرم ایجاد می شوند.

شهرداری تورنتو گفت این وام ها و مشوق ها بخشی از برنامه وام انرژی خانه (HELP) است که از سال ۲۰۱۴  در حال ارائه وام های کم بهره بوده است.

دولت فدرال بودجه ای را برای توسعه این برنامه فراهم کرد که شامل یک وام تا سقف ۹.۷۱۲ میلیون دلار برای تأمین مالی وام های بدون بهره و کمک مالی بلاعوض تا سقف ۴.۸۵۶ میلیون دلار است.

در بیانیه شهرداری تورنتو آمده است که بخشی از این بودجه صرف توسعه آموزش عملی، آموزش و منابع برای صاحب خانه ها، پیمانکاران و سهامداران صنعت خواهد شد.

شهرداری تورنتو گفت وام‌های بدون بهره و مشوق‌ها تا زمان مصرف شدن بودجه در دسترس خواهند بود و پس از آن نیز وام‌های کم بهره همچنان در دسترس خواهند بود.

طبق بیانیه شهرداری بهسازی های خانه که واجد شرایط تامین مالی هستند شامل پمپ های حرارت الکتریکی، عایق گذاری (اتاق های زیرشیروانی، دیوارها و زیرزمین) درها/پنجره‌های ارتقا‌یافته، درزبندی ورود هوا، سیستم‌های زمین گرمایی، پنل های خورشیدی فتوولتائیک پشت بام، آبگرمکن‌های بدون مخزن، سیستم‌های آب گرم‌کن خورشیدی، ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی (EV)، تجهیزات ذخیره کننده انرژی های تجدیدپذیر در باتری و موارد دیگر است.

شهرداری خاطرنشان کرد که صاحب خانه ها ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه بلاعوض خانه های سبز دولت فدرال کانادا (Canada Greener Homes Grant) تا سقف ۵،۰۰۰ دلار باشند.

در بیانیه شهرداری آمده است که برنامه HELP بخشی از هدف گسترده‌تر شهرداری برای هدایت تورنتو در مسیر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سطح جامعه تا سال ۲۰۴۰ و رساندن آن به سطح آلایندگی گاز گلخانه ای صفر (net zero) و استراتژی ساختمان‌های موجود با آلایندگی صفر است که «نیاز به تبدیل و تحول مسکن را تصدیق می کند.»

از سال ۲۰۱۴ تاکنون برنامه وام انرژی خانه (HELP) از ۲۴۵ پروژه بهسازی ساختمان پشتیبانی کرده است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا