انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ساکنان تورنتو که بالای ۸۰ سال سن دارند میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

ساکنان تورنتو که بالای ۸۰ سال سن دارند میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

ساکنان تورنتو که بالای ۸۰ سال سن دارند میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

ساکنین تورنتو که ۸۰ سال و بیشتر سن دارند از این لحظه می توانند وقت انجام واکسیناسیون کووید۱۹ خود را در کلینیک واکسیناسیون گسترده شهر رزرو کنند. ساکنان تورنتو که بالای ۸۰ سال سن دارند میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

تا عصر روز جمعه، در حدود ۱۳۳.۰۰۰ وقت واکسیناسیون برای انتخاب ساکنین این شهر که متولد سالهای ۱۹۴۱ و قبل از آن هستند در وبسایت شهر فراهم شده است.

این نوبت ها از ۱۷ مارس شروع شده و تا ۱۱ اپریل در سه کلینیک واکسیناسیون گسترده در سراسر شهر ادامه می یابد. ساکنان تورنتو (بالای ۸۰ سال) میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

ساکنان تورنتو (بالای 80 سال) میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند
ساکنان تورنتو میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

این کلینیک ها عبارتند از:

* Metro Toronto Convention Center

* Scarborough Town Centre

* Toronto Congress Centre

همچنین امروز شهر تورنتو اعلام کرد که سه مرکز واکسیناسیون شهری دیگر نیز در هفته های آینده بازگشایی خواهند شد. که دو مورد از آنها در ۲۹ مارس در مرکز تفریحی اجتماعات مالورن (Malvern) و مرکز اجتماعات میچل فیلد (Mitchell Field) خواهد بود و مرکز سوم که در هنگر (Hangar) قرار خواهد داشت در روز ۵ اپریل بازگشایی خواهد شد.

مقامات شهر همچنین اعلام کردند که سه کلینیک دیگر نیز در حال آماده سازی برای بازگشایی هستند و در انتظار تامین واکسن به سر می برند اما زمان مورد انتظار برای باز شدن این کلینیک ها نامشخص است.

جان توری ، شهردار تورنتو گفته که سامانه رزرو نوبت شهر قبلا برای اجرای کارآمد، تست شده اما با این حال بروز مشکلاتی جزئی امکان پذیر است.

زمانی که ساکنین رزرو نوبت خود را به صورت آنلاین به اتمام رسانند، یک کد تائید و کیوآر کد (QR code) رزرو نوبت به آنها داده می شود.

افرادی که به یکی از مراکز در حال فعالیت واکسیناسیون گسترده مراجعه میکنند باید تائیدیه نوبت خود را به همراه داشته باشند در غیر اینصورت واکسینه نخواهند شد.

شهردار جان توری امروز صبح در مصاحبه ای گفت، اجرای کارآمد سامانه رزرو نوبت شهر آزمایش شده اما با این حال مشکلاتی ممکن است در طی مسیر به وجود بیایند. ” بعنوان مثال در ابتدا وقتی شما چنین سایتی را باز میکنید که امروز صبح راه اندازی شده است، ترافیک زیادی برای آن وجود دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید که این ترافیک مشکلات بارگزاری به وجود نمی آورد. اما ببینید، من باید نسبت به این قضیه خوشبین باشم. من فکر میکنم که این سامانه مورد آزمایش قرار گرفته، به خوبی در کنار هم گذاشته شده و امیدواریم که به خوبی برای مردم کار کند.”

شهر تورنتو از مردم درخواست میکند که کسانی که هنوز واجد شرایط دریافت واکسن نیستند از این پلتفرم رزرو نوبت بازدید نکنند تا سرعت آن در اثر ترافیک بالا کم نشود.

سایت ثبت نام تورنتو سه روز زودتر از تاریخ مقرر برای راه اندازی روز دوشنبه {یک درگاه سراسری برای رزرو قرارهای واکسیناسیون} آغاز به کار می کند.

شهر از روز دوشنبه شروع به استفاده از این سیستم میکند اما ساکنین همچنان می توانند از طریق وبسایت شهر به پلتفرم رزرو نوبت دسترسی پیدا کنند.

انتقال سایت ثبت نام به سیستم استانی، سامانه رزرو نوبت تورنتو از ساعت ۸ عصر روز یکشنبه تا دوشنبه صبح در دسترس نخواهد بود.

علاوه بر آن، تا روز دوشنبه افراد قادر خواهند بود که از طریق تلفن اقدام به رزرو نوبت کنند، یک مرکز تماس نیز برای پشتیبانی بیشتر باز خواهد بود.

در همین حین، در حدود ۲۵ کلینیک کوچکتر واکسیناسیون نیز امروز به کار خود در تعدادی بیمارستان ها و مراکز مراقبت بهداشتی در تورنتو برای تزریق واکسن به گروه های با اولویت بالا ادامه خواهند داد.

افراد واجد شرایط شامل افراد مسن ساکن محیط های جمعی، کارکنان بهداشت و سلامت ، بزرگسالان بومی و ساکنین ۸۰ ساله و بیشتر می باشند. ساکنان تورنتو (بالای ۸۰ سال) میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

ساکنان تورنتو (بالای 80 سال) میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند
ساکنان تورنتو (بالای ۸۰ سال) میتوانند از امروز اقدام به رزرو آنلاین وقت واکسیناسیون کنند

جان توری شهردار تورنتو  واکسیناسیون کووید۱۹  جان توری  واکسیناسیون کووید۱۹ شهردار تورنتو  واکسیناسیون کووید۱۹  جان توری  شهردار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا