انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دو سارق مسلح ظرف یک ساعت بعد از سرقت خودروی یک زن توسط پلیس دستگیر شدند

دو نفر پس از زورگیری مسلحانه خودروی یک زن در خارج از محل کارش در برلینگتون دستگیر شدند

دو سارق مسلح ظرف یک ساعت بعد از سرقت خودروی یک زن توسط پلیس در برلینگتون دستگیر شدند

پلیس گفت بعد از ظهر سه شنبه، دو نفر پس از سرقت مسلحانه خودرو از یک زن در خارج از محل کارش در برلینگتون ظرف یک ساعت دستگیر شدند.

این زورگیری مسلحانه حدود ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر در یک پارکینگ اداری در نزدیکی جاده نورث سرویس (North Service) و بورلوک درایو (Burloak) اتفاق افتاد.

پلیس می گوید زنی در حال سوار شدن به رنج روور ۲۰۲۰ خود بود که یکی از مظنونین با اسلحه‌ای که در دست داشت به او نزدیک شد و به او دستور داد از خودرو خارج شود.

این مظنون سپس با رنج‌روور از صحنه گریخت، در حالی که مظنون دوم (یک زن) با خودرو داج جورنی (Dodge Journey) که همراه مظنون دیگر به آنجا آمده بودند از محل دور شد.

پلیس می گوید که رنج روور متعاقباً مدتی بعد در نزدیکی جاده آپر میدل (Upper Middle) و سوتِن درایو (Sutton) تصادف کرد.

مظنون قصد داشت با پای پیاده از صحنه فرار کند اما پلیس هالتون توانست او را دستگیر کند و در نهایت یک اسلحه گرم از رنج‌روور کشف و ضبط کرد.

در همین حال مظنون (زن) لحظاتی بعد حوالی ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر در حال رانندگی با خودروی داج جورنی در منطقه اپل‌بای لاین (Appleby Line) و مین‌وی (Mainway) مشاهده شد.

او پس از اینکه پلیس تردد خودروها را متوقف کرد توسط ماموران دستگیر شد.

جاشوا بلشاو (Joshua Belshaw) 22 ساله از سنت کاترینز (St. Catharines) و کندرا مک لئود (Kendra MacLeod) 21 ساله از ولند با اتهامات متعددی از جمله سرقت با سلاح گرم روبرو هستند. آنها تا جلسه استماع دادگاه برای صدور وثیقه در بازداشت به سر می برند.

این دستگیری ها در حالی انجام می شود که در هفته های اخیر چندین زورگیری مسلحانه خودرو در منطقه تورنتو بزرگ (GTA) رخ داده است.

در اوایل ماه جاری، پلیس تورنتو دو مظنون را به اتهام بیش از ۱۰۰ جرم در ارتباط با ده ها اقدام برای سرقت اتومبیل در یک بازه زمانی ۱۱ روزه در شرق شهر بازداشت کرد.

میچ مارنر (Mitch Marner) ستاره میپل لیفس (Maple Leafs) نیز ماه گذشته قربانی زورگیری مسلحانه خودرو شد و رنج روور او را در خارج از یک سالن سینما در اتوبیکو به سرقت بردند، حادثه ای که هنوز حل نشده است.

دو سارق مسلح ظرف یک ساعت بعد از سرقت خودروی یک زن توسط پلیس دستگیر شدند

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا