جدیدترین اخبارجهاندولت فدرالکانادا

زلنسکی در سخنرانی برای دانشجویان دانشگاه های کانادا از آنها خواست که رهبران خود را برای حمایت بیشتر از اوکراین تحت فشار قرار دهند

زلنسکی امروز در سخنرانی خود برای دانشجویان دانشگاه تورنتو خواستار تحت فشار قرار دادن رهبران سیاسی برای حمایت بیشتر از اوکراین شد

زلنسکی از دانشجویان کانادا خواست که رهبران خود را برای حمایت بیشتر از اوکراین تحت فشار قرار دهند

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین می گوید دانشجویان باید نمایندگان سیاسی خود را برای حمایت بیشتر از اوکراین به منظور کمک به مبارزه با تهاجم روسیه تحت فشار قرار دهند.

زلنسکی که امروز به طور مجازی برای مخاطبان حاضر در دانشگاه تورنتو صحبت می‌کرد، گفت اوکراین به تسلیحات، حمایت مالی، کمک‌های بشردوستانه و تحریم‌های دائمی علیه روسیه نیاز دارد.

زلنسکی گفت «بسیار مهم است که شما دانشجویان از بسیاری از کشورهای دیگر، این پیام را به کشورهای متبوع خود منتقل کنید و مدیریت سیاسی خود را تحت فشار قرار دهید تا آنچه اوکراین نیاز دارد را برای آن تامین کنند.»

«لطفاً با اقدامات خود کاری کنید که هیچ کسی در سلسله مراتب کانال های قدرت بوروکراتیک آنچه را که در اوکراین می گذرد فراموش نکند، جنگ را فراموش نکند. لطفا بخاطر این جنگ خسته نشوید.»

زلنسکی گفت دانشجویان می‌توانند به راهپیمایی‌ها بروند و از اکانت های رسانه‌های اجتماعی و ارتباط با دوستان خود استفاده کنند تا فجایعی که نزدیک به چهار ماه پس از آغاز تهاجم روسیه در اوکراین رخ می‌دهد را به مردم یادآوری کنند.

کریستیا فریلند معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی می‌گوید کانادا ۱.۸۷ میلیارد دلار کمک مالی به اوکراین متعهد شده که ۱.۵ میلیارد دلار آن قبلاً به این کشور تحویل داده شده است.

فریلند در سخنرانی خود در این مراسم گفت که کشورهای دموکراتیک از جمله کانادا نمی توانند اجازه دهند ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جنگ خود که هدفش شکست دموکراسی در اوکراین است، موفق شود.

فریلند گفت «می‌خواهم به رئیس‌جمهور زلنسکی بگویم – و می‌خواهم به ولادیمیر پوتین، که فکر می‌کنم احتمالاً به حرف‌های ما هم گوش می‌دهد، بگویم که تا هر زمانی که طول بکشد، کانادا در کنار اوکراین خواهد ماند.»

«ما پایداری خواهیم کرد. ما خسته نخواهیم شد.»

زلنسکی که از طریق یک لینک ویدئویی سخنرانی می کرد با تشویق ایستاده نزدیک به ۲۵۰ نفر از حاضران در مراسم دانشکده مانک (Munk) در دانشگاه تورنتو مورد استقبال قرار گرفت.

دانشجویان ۱۰ دانشگاه دیگر در سراسر کانادا از جمله دانشگاه مونترال، دانشگاه آلبرتا، دانشگاه وسترن و دانشگاه دالهاوزی نیز به طور مجازی در جلسه سخنرانی زلنسکی شرکت کردند.

زلنسکی سپس به پرسشهای دانشجویان در زمینه موضوعات مختلف از جمله نقش اینترنت و شبکه های اجتماعی در جنگ و اینکه سازمان های بین المللی چگونه می توانند برای پیشگیری از درگیری های مشابه و آینده اوکراین بهبود پیدا کنند، پاسخ داد.

زلنسکی از دانشجویان کانادا خواست که رهبران خود را برای حمایت بیشتر از اوکراین تحت فشار قرار دهند
زلنسکی از دانشجویان کانادا خواست که رهبران خود را برای حمایت بیشتر از اوکراین تحت فشار قرار دهند

دانشگاه تورنتو   سخنرانی زلنسکی در دانشگاه تورنتو  نمایندگان سیاسی  دانشگاه تورنتو  نمایندگان سیاسی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا