انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهرداری تورنتو بیش از ۱۵۰ دوره شنا را به دلیل کمبود نجات غریق و مربی شنا لغو کرد

شهرداری تورنتو می گوید در حال استخدام است و به کارکنان واجد شرایط رشته شنا «نرخ افزایش یافته» پیشنهاد می کند

شهرداری تورنتو بیش از ۱۵۰ دوره شنا را به دلیل کمبود نجات غریق و مربی شنا لغو کرد

کمبود نجات غریق باعث لغو بیش از ۱۵۰ دوره شنا در تورنتو شده است و شهرداری پاندمی کووید-۱۹ را دلیل تاخیر در صدور گواهینامه در سراسر آمریکای شمالی می‌داند.

شهرداری تورنتو بیش از 150 دوره شنا را به دلیل کمبود نجات غریق و مربی شنا لغو کرد
شهرداری تورنتو بیش از ۱۵۰ دوره شنا را به دلیل کمبود نجات غریق و مربی شنا لغو کرد

شهرداری تورنتو می گوید از روز چهارشنبه به دلیل کمبود کارکنان ۱۶۹ دوره را لغو خواهد کرد که بر ۱،۱۴۰ شرکت کننده تأثیر می گذارد.

شهرداری تورنتو در بیانیه‌ای اعلام کرد «تمام تلاش‌ها برای به حداقل رساندن کنسلی‌ها انجام شد و هر کجا ممکن باشد کارکنان دوره های دارای تعداد پایین ثبت نام کنندگان را به یکدیگر ترکیب می کنند و کارکنان را به برنامه‌های با تقاضای بالاتر اختصاص می‌دهند.»

شهرداری می گوید با افرادی که تحت تاثیر لغو دوره ها قرار گرفته اند به صورت جداگانه تماس گرفته می شود و اگر جایگزین مناسبی برای دوره انتخابی آنها وجود نداشته باشد، بازپرداخت کامل یا اعتبار برنامه به آنها پیشنهاد می شود.

تورنتو در حال حاضر حدود ۴۰۰ نجات غریق کم دارد.

شهرداری تورنتو می گوید که برای نظارت بر سواحل و همچنین استخرهای روباز و سرپوشیده به حدود ۱،۱۰۰ نفر نیاز دارد؛ و این رقم جدا از تعداد کارکنانی است که برای نظارت بر استخرهای شنای کودکان لازم است.

در حال حاضر، علیرغم تلاش زودتر از موعد برای استخدام کارکنان واجد شرایط برای اطمینان از اینکه تمامی تسهیلات از کارکنان کافی برخوردار هستند، شهرداری تنها توانسته است حدود ۷۰۰ نجات غریق تامین کند.

برای اینکه یک نجات غریق واجد شرایط باشید باید بیش از ۱۰۰ ساعت آموزش ببینید، در حالی که به ۴۰ ساعت آموزش دیگر نیاز دارید تا بتوانید یک مربی شنا باشید. اما به دلیل پاندمی بسیاری از برنامه‌های صدور گواهینامه متوقف شدند زیرا مراکز مربوط به صدور گواهینامه برای کمک به جلوگیری از گسترش کووید-۱۹ تعطیل شده بودند.

شهرداری می گوید که به دلیل کمبود نیروی انسانی اولویت اول شهرداری تامین کارکنان ۵۵ استخر روباز و ۱۰ ساحل تورنتو است؛ اما بیانیه مطبوعاتی شهرداری می گوید که امیدوار است کارکنان بیشتری را برای ورزشها و تفریحات آبی استخدام کند.

اگر یک نجات غریق یا مربی شنا هستید که به دنبال کار می‌باشید، شهرداری می‌گوید برای کمک به مقابله با کمبود نیروی انسانی استخدام کارکنان واجد شرایط را با «نرخ افزایش یافته» انجام می دهد.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا