انتاریوجدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

فرودگاه پیرسون تورنتو برای مبارزه به تاخیر ای-گیت های جدید نصب کرده است

فرودگاه پیرسون تورنتو امیدوار است با افزایش نصب ای-گیت های جدید تاخیرها را کاهش دهد

فرودگاه پیرسون تورنتو برای مبارزه به تاخیر ای-گیت های جدید نصب کرده است

فناوری جدیدی برای کمک به جابجایی «بهتر و سریعتر» مردم در فرودگاه پیرسون تورنتو نصب شده است.

فرودگاه پیرسون تورنتو برای مبارزه به تاخیر ای-گیت های جدید نصب کرده است
فرودگاه پیرسون تورنتو برای مبارزه به تاخیر ای-گیت های جدید نصب کرده است

به گفته آژانس خدمات مرزی کانادا گیت های الکترونیکی که بیشتر با نام ای-گیت (eGates) شناخته می شوند، اکنون در فرودگاه پیرسون نصب شده اند و به عنوان بخشی از یک روند آزمایشی در فرودگاه در حال تست هستند.

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در پستی در اینستاگرام گفت «ما در حال توسعه و آزمایش ابزارها و فناوری دیجیتال جدید هستیم تا تجربه مرزی بهتر و سریع‌تری را برای مسافرانی که به فرودگاه‌های کانادا می آیند، ارائه کنیم.»

از ای-گیت (eGates) برای تأیید هویت مسافران و ثبت اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی آنها استفاده خواهد شد.

وقتی مسافران به ای-گیت (eGates) می‌رسند، مدارک سفر خود را در دستگاه اسکن می‌کنند. سپس دستگاه قبل از اینکه گواهی تأیید چاپ کند ابتدا از مسافر عکس می گیرد.

سپس مسافر آن رسید را به یک مامور مرزی تحویل می دهد.

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) گفت امیدوار است این کیوسک ها به بهبود جریان تردد در سالن های گمرک کمک کنند.

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) می گوید فعلا ای-گیت‌ها (eGates) در ترمینال ۱ برای مسافران بین المللی ۱۶ ساله و بالاتر در دسترس خواهد بود.

فرودگاه پیرسون تورنتو به دلیل صف های عظیم ناشی از کمبود نیروی انسانی و هجوم مردم که پس از پاندمی آماده سفر هستند گرفتار مشکلات عدیده ای شده بود.

در ماه مه سال جاری نزدیک به نیم میلیون مسافر پس از ورود به پروازهای بین المللی در فرودگاه پیرسون تورنتو با تاخیر مواجه شدند.

بر اساس ارقام ارائه شده توسط اداره فرودگاه های تورنتو بزرگ حدود ۴۹۰,۸۱۰ مسافر یا تقریباً نیمی از مسافران خارج از کشور با تأخیر مواجه شده اند، به طوری که یا در داخل هواپیماهای خود در روی باند فرودگاه منتظر مانده بودند یا با تخلیه ناگهانی بارگیری برای کاهش فشار بر قسمت های شلوغ گمرک مواجه شده اند.

ماه گذشته در مجموع، حدود ۲،۷۰۰ پرواز از خارج از کشور در فرودگاه پیرسون به تاخیر افتاد، در حالی که در ماه مه ۲۰۱۹  چهار پرواز و چند صد مسافر با تاخیر مواجه شده بودند.

از مسافران خواسته می شود دو ساعت قبل از پروازهای داخلی و سه ساعت قبل از پروازهای بین المللی در فرودگاه پیرسون تورنتو حاضر باشند.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا