ایرانجدیدترین اخبارجهان

نماینده آمریکا در آژانس انرژی اتمی : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند

لوئیز بونو : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند

نماینده آمریکا در آژانس انرژی اتمی : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند

نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه به شورای حکام گفت که اقدام ایران برای اعمال محدودیت در بازرسی و تأیید فعالیت های هسته ای خود زمینه را برای دیپلماسی تنگ می کند. نماینده آمریکا در آژانس انرژی اتمی : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند

نماینده آمریکا در آژانس انرژی اتمی : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند
در آژانس انرژی اتمی : ایران زمینه دیپلماسی را تنگ می کند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

نماینده آمریکا در سازمان های بین المللی، لوئیز بونو با بیان این مطلب در رابطه با مذاکرات وین گفت: نبود همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای مانع از دستیابی ایران به نتایجی که از مذاکرات توقع دارد میشود.

لوئیز بونو نماینده آمریکا از ایران خواستار همکاری در بازرسی آژانس انرژی هسته ای و دستیابی به اطلاعات مربوطه شد و گفت در غیر این صورت دستیابی به توافق بین ایران و آمریکا در مورد رعایت متقابل تعهدات برجام دشوار تر خواهد شد.

این نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که خودداری ایران از اجرای این درخواست با ادعای آن در رابطه با پایبندی هر دو طرف به توافق نامه مغایرت دارد.

گفتنی است ایران و کشورای عضو برجام از ابتدای امسال در رابطه با بازگشت دوباره آمریکا به برجام در وین در حال مذاکره هستند. آمریکا نیز ضمن حضور در وین سعی در مذاکرات غیر مستقیم دارد.

لوئیز بونو، نماینده آمریکادر سازمان های بین المللی با بیان این مطلب در رابطه با مذاکرات وین گفت: نبود همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای مانع از دستیابی ایران به نتایجی که از مذاکرات توقع دارد میشود.

لوئیز بونو نماینده آمریکااز ایران خواستار همکاری در بازرسی آژانس انرژی هسته ای و دستیابی به اطلاعات مربوطه شد و گفت در غیر این صورت دستیابی به توافق بین ایران و آمریکا در مورد رعایت متقابل تعهدات برجام دشوار تر خواهد شد.

این نماینده آمریکادر آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که خودداری ایران از اجرای این درخواست با ادعای آن در رابطه با پایبندی هر دو طرف به توافق نامه مغایرت دارد.

گفتنی است ایران و کشورای عضو برجام از ابتدای امسال در رابطه با بازگشت دوباره آمریکا به برجام در وین در حال مذاکره هستند. آمریکا نیز ضمن حضور در وین سعی در مذاکرات غیر مستقیم دارد. شورای حکام شورای حکام شورای حکام آژانس شورای حکام آژانس شورای حکام آژانس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا