انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون، جوانترین فردی است که در اثر کووید-۱۹ در انتاریو فوت کرده است

دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

شهردار، پاتریک براون مرگ امیلی ویگاس را در عصر روز یکشنبه با نوشتن توئیتی با مضمون تسلیت به خانواده او تایید کرد. دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

براون در شبکه های اجتماعی گفت، «این اتفاق بی نهایت جانگداز است، به عنوان یک پدر، زبانم از هر کلامی قاصر است. وحشتناک است» 

براون اضافه کرد، خانواده ویگاس در برمپتون مورد احترام هستند و به بازی بال هاکی علاقمند بودند.

او گفت، «کلمات از توصیف چنین فقدانی قاصرند. این اتفاق نباید می افتاد، قابل پیشگیری بود،» «فکر کردن درباره چنین فقدانی دردآور است. نه فقط برای خانواده، بلکه برای همسایگان، دوستان، همکلاسی ها، بیمارستان، کادر درمان و امدادگران نیز دردآور است؛ تلاش برای احیاء یک دختربچه ۱۳ ساله را تصویر کنید، در وحشتناک‌ترین کابوس ها نیز نمی گنجد.»

بنا به گفته شهردار، پدر این دختر از جمله کارکنان خط مقدم در یکی از انبارها است.

هیئت مدیره مدرسه منطقه کاتولیک دافرین-پیل (DPCDSB) نیز گفت که یکی از دانش آموزان آنها فوت کرده است، اما اطلاعات بیشتری درباره هویت یا علت مرگ او اعلام نکردند.

هیئت مدیره مدرسه در بیانیه ای گفت، «درگذشت او فقدانی برای تمامی جامعه DPCDSB است. در حال حاضر بر حمایت از کارکنان و دانش آموزان تمرکز می‌کنیم و به حریم خصوصی خانواده عزادار احترام می‌گذاریم.» دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

منطقه پیل اغلب در فهرست بیشترین موارد ابتلا به کووید-۱۹ در بین مناطق شهرداری انتاریو و در رتبه دوم بعد از تورنتو قرار می گیرد.

کارشناسان بهداشت و همینطور سیاستمداران محلی، تعداد فراوان ابتلا و بستری ها را با این واقعیت مرتبط می‌دانند که تعداد زیادی از کارگران خط مقدم در این منطقه و به ویژه در برمپتون زندگی می کنند.

تا روز یکشنبه، نرخ مثبت شدن تست های کووید-۱۹ در این شهر در سطح ۲۲.۲ درصد قرار داشت.

در مجموع ۸,۱۱۸ نفر پس از ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو فوت کرده اند. روز یکشنبه، با درگذشت فردی زیر ۱۹ سال مرگ دیگری رقم خورد، که تعداد کل فوت ها در اثر کووید-۱۹ در این گروه سنی را به سه نفر رساند.

اواخر صبح روز دوشنبه به مناسبت درگذشت این دختر ۱۳ ساله یک دقیقه سکوت در مجلس قانونگذاری انتاریو برقرار شد.

در بیانیه ای که اوایل روز دوشنبه منتشر شد، داگ فورد نخست وزیر انتاریو گفت «عمیقا برای این خانواده دلشکسته‌ام.»

او در این بیانیه گفت، «رنج و اندوه غیرقابل تحملی که خانواده او تجربه می کنند، از تصورم خارج است.» «این اتفاق یادآور دلخراش و درهم شکننده ای از آنچه که این ویروس می تواند به بار آورد، است. از طرف همه مردم انتاریو، عمیق ترین مراتب تسلیت خود را به تمام کسانی که از فقدان هولناک زندگی جوان از دست رفته رنج می برند، ابراز می دارم.»

دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

 

دختر 13 ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-19 درگذشت
دختر ۱۳ ساله ای از برمپتون انتاریو در اثر ابتلا به کووید-۱۹ درگذشت

مرگ کودکان در اثر کرونا  پاتریک براون    مرگ کودکان در اثر کرونا  پاتریک براون  مرگ کودکان در اثر کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا