انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

فرودگاه پیرسون تورنتو به دلیل اجرای تمرینات آمادگی اضطراری در آخر هفته شاهد تأخیر در فعالیت‌ها خواهد بود

فعالیت‌های غیرعادی آخر هفته در اطراف فرودگاه پیرسون تورنتو به دلیل اجرای تمرینات آمادگی برای وضعیت اضطراری است

فرودگاه پیرسون تورنتو به دلیل اجرای تمرینات آمادگی اضطراری در آخر هفته شاهد تأخیر در فعالیت‌ها خواهد بود

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو به مسافران و ساکنان می‌سی‌ساگا هشدار داد که احتمالاً آخر این هفته با تأخیرهایی مواجه خواهند شد، زیرا قرار است فرودگاه یک تمرین آموزشی اجرا کند.

بر اساس بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد، این تمرین در روز ۲۸ مه بین ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر برگزار می شود. در طول این مدت، تقریباً ۳۰۰ داوطلب نقش معترضان را در یک «تمرین اضطراری» ساختگی به عهده خواهند گرفت.

فرودگاه گفت که این تمرین یکی از الزامات حمل و نقل کانادا است و «روشی مهم برای آزمایش واکنش اضطراری فرودگاه می‌باشد.»

فرودگاه پیرسون تاکید کرد که این یک تمرین برنامه ریزی شده است و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. با این حال فرودگاه پیرسون نسبت به تأخیرهای احتمالی در ترافیک منطقه کانور درایو (Convair Drive) و الکترا رود (Electra Road) در می‌سی‌ساگا هشدار داد.

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو از اواخر اپریل تا ماه مه با تأخیرهای متعددی در روند رسیدگی های پیش از پرواز و پس از فرود مواجه بوده است. فرودگاه تأخیرها را ناشی از مشکلات تأمین کارکنان دانسته است.

کریگ بردبروک (Craig Bradbrook) مدیر ارشد عملیاتی اداره فرودگاه منطقه تورنتو بزرگ  (GTAA)اوایل این ماه به خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) گفت که تاخیرها ممکن است با ورود به فصل تابستان «غیرقابل کنترل» شوند، چرا که مسئولان پیش بینی می‌کنند که در طول مدت تابستان شاهد تقریباً ۴۵،۰۰۰ مسافر بین المللی در هر روز باشند.

کریگ بردبروک (Craig Bradbrook) مدیر ارشد عملیاتی اداره فرودگاه منطقه تورنتو بزرگ  (GTAA)اوایل این ماه به خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) گفت که تاخیرها ممکن است با ورود به فصل تابستان «غیرقابل کنترل» شوند، چرا که مسئولان پیش بینی می‌کنند که در طول مدت تابستان شاهد تقریباً ۴۵،۰۰۰ مسافر بین المللی در هر روز باشند.  تاخیر در پروازها  تاخیر در پروازها  تاخیر در پروازها

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا