بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : جمع آوری ۱۵۷ هزار دلار طی ۴۸ ساعت / استقبال مردم از فوک نورسیده آکواریوم ونکوور

بریتیش کلمبیا : جمع آوری 157 هزار دلار طی 48 ساعت / استقبال مردم از فوک نورسیده آکواریوم ونکوور
بریتیش کلمبیا : جمع آوری ۱۵۷ هزار دلار طی ۴۸ ساعت / استقبال مردم از فوک نورسیده آکواریوم ونکوور

 

یک گروه نجات حیوانات موفق شدند طی ۴۸ ساعت هزاران دلار برای تهیه تسهیلات رسیدگی به حیوانات در یکی از شلوغ ترین فصل های خود جمع آوری کنند.

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی، مرکز نجات پستانداران آکواریوم ونکوور (MMRC) در اوایل این هفته برای بودجه عمومی خود پیش از تولد یک فوک اعلام کرد نیاز به ۱۲۵ هزار دلار دارد.

انجمن غیرانتفاعی Ocean Wise در رابطه با اعلام این درخواست کمک مالی گفت: نگهداری و نجات حیوانات حتی با استفاده از بودجه دولت برای ما امکان پذیر نبود و بودجه بیشتری لازم داشتیم.

گروه در درخواست خود اعلام کرده بود که هر کسی هرمقدار می تواند کمک کند ولی کسانیکه حداقل ۱۰۰۰ دلار بپردازند می توانند در تابستان برای نامگذاری این فوک ها نظر دهند.

با این روش این آکواریوم موفق شد بیشترین رقم ممکن را در طی شیوع کووید۱۹ برای حیوانات جمع آوری کند.

Fisheries and Oceans Canada متعهد شده است ۱۹۵ هزار دلار بابت هزینه های این مرکز بپردازد اما MMRC پیش بینی کرده همچنان هزاران نفر دیگر بتوانند برای رسیدگی به فوک ها، گرازهای دریایی، لاک پشتها، شیرهای دریایی و سمورها کمک کنند.

بنابر بیانیه MMRC بیش از ۱۵۰۰ نفر از کشورهای کانادا، سوئیس، فرانسه، روسیه، انگلستان و امریکا برای این منظور کمک مالی اهدا کرده اند.

«لینداسای آخورست» رئیس MMRC در بیانیه خود با اشاره به جمع آوری حدود ۱۵۷ هزار دلار طی ۴۸ ساعت این رقم را بسیار بیش از نیاز و اهداف این مرکز خواند و بیان کرد : ما واقعا در برابر این همه حمایت درمانده شدیم و سریع کارها را شروع می کنیم. با این کمک ها در طول سال ما می توانیم برای نجات ۱۰۰ تا ۲۰۰ توله فوک دیگر کمک کنیم.

افرادی که بیش از ۱۰۰۰ دلار کمک کرده اند می توانند برای حداقل ۳۴ توله فوک تازه متولد شده نامگذاری کنند و کسانیکه ۳۵ دلار را بیشتر اهدا کرده اند بدین معنی است که می توانند یکی از فوکها را در آکواریوم برای خودشان برگزینند.

به گفته Ocean Wise حدود ۴۶ نفر تاکنون حداقل ۱۰۰۰ دلار به این فراخوان اهدا کرده اند و فرصت دارند تا در تابستان برای فوکها نامگذاری کنند.

بریتیش کلمبیا | فوک | آکواریوم | ونکوور | اخبار کانادا | اخبار تورنتو | روزنامه های تورنتو | تهرانتو | روزنامه های کانادا | Tehranto

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا