جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

محدودیت های مرزی ورود به کانادا حداقل تا ۳۰ سپتامبر تمدید شد

دولت فدرال محدودیت های مرزی ورود به کانادا را مجددا تا ۳۰ سپتامبر تمدید کرد

محدودیت های مرزی ورود به کانادا حداقل تا ۳۰ سپتامبر تمدید شد

دولت فدرال روز چهارشنبه اعلام کرد تمام محدودیت های مرزی موجود برای ورود به کانادا حداقل تا ۳۰ سپتامبر برقرار خواهد ماند.

این بدان معناست که مسافران خارجی برای ورود به کانادا همچنان باید مدرکی مبنی بر واکسیناسیون کامل ارائه دهند و کانادایی‌ها یا شهروندان مقیم دائم واکسینه نشده باید تست مولکولی کووید-۱۹ که قبل از ورود به کشور انجام شده است را ارائه کنند و به مدت ۱۴ روز پس از ورود نیز قرنطینه شوند.

دولت همچنان مسافران را بدون در نظر گرفتن وضعیت شهروندی ملزم می کند تا اطلاعات واکسن و اسناد سفر خود را در برنامه ارایوکن (ArriveCan) بارگذاری کنند.

این محدودیت ها آخرین بار در ۳۱ می تمدید شد.

اطلاعیه آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) حاکی از توقف طولانی مدت تست های تصادفی کووید-۱۹در همه فرودگاه ها تا اواسط جولای برای افراد کاملاً واکسینه است.

اتاوا در تلاش برای کاهش ازدحام و تأخیر در فرودگاه ها به دلیل افزایش تقاضای سفر پس از پاندمی و کمبود کارکنان اجرای تست های تصادفی کووید-۱۹ را از ۱۱ جون متوقف کرد.

هدف اتاوا این است که انجام تست های کووید-۱۹ برای مسافران هوایی را به خارج از فرودگاه ها منتقل کند تا «فروشگاه های ارائه دهنده تست» یا وقت ملاقات مجازی را انتخاب کنند.

در بیانیه آژانس بهداشت عمومی کانادا آمده است که «انتقال تست گیری کووید-۱۹ به خارج از فرودگاه‌ها این فرصت را برای کانادا فراهم می کند تا با افزایش حجم مسافران تطبیق پیدا کند و در عین حال همچنان قادر به نظارت و پاسخ سریع به واریانت های جدید نگران کننده یا تغییرات در وضعیت اپیدمیولوژیک باشد.»

دولت همچنین در ۱۱ جون اعلام کرد که از ۲۰ جون دستورالعمل اجباری واکسن برای مسافران داخلی و مسافران بین المللی عازم خارج از کشور را لغو می کند.

سفر به کانادا  تست های تصادفی کووید-۱۹  سفر به کانادا  تست های تصادفی کووید-۱۹  سفر به کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا