انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

مرد ایرانی اهل تورنتو پس از اینکه اداره پست کانادا پاسپورت او را گم کرد نمی‌تواند از کشور خارج شود

مرد ایرانی اهل تورنتو پس از گم شدن پاسپورتش توسط اداره پست کانادا فرصت سفر به سوئیس و ایران را از دست داد

اداره پست کانادا پاسپورت مرد ایرانی اهل تورنتو را گم کرد و او نمی‌تواند از کشور خارج شود

به جای سفر به یک کنفرانس در سوئیس یا دیدار با خانواده در ایران، حسین فرخ بخت (Hossein Farrokhbakht) مرد ایرانی اهل تورنتو پس از گم شدن پاسپورتش توسط اداره پست کانادا اکنون امکان خروج از کشور را ندارد.

فرخ بخت به سی تی وی نیوز تورنتو گفت «در حال حاضر واقعا تحت فشار قرار دارم.»

حسین فرخ بخت که دانش آموخته مقطع پی اچ دی دانشگاه تورنتو است یک بسته حاوی پاسپورت خود و مجموعه ای از مدارک مورد نیاز و مبلغ ۱۲۰ دلار را در دوم فوریه به آدرس کنسولگری سوئیس در مونترال پست کرد.

فرخ بخت به عنوان یک شهروند ایرانی در حال ثبت تقاضای ویزا برای شرکت در یک کنفرانس بین الملی در لوزان، سوئیس در پایان ماه جاری بود؛ اما در عوض روز سه شنبه طی یک تماس تلفنی از کنسولگری سوئیس به او توضیح دادند بسته پستی او را دریافت کرده اند اما پاسپورت در داخل بسته نیست.

در ایمیل بعدی که فرخ بخت از کنسولگری سوئیس دریافت کرد، نوشته شده بود «پاسپورت شما توسط پست کانادا گم شده است» و تصاویر پیوست شده به ایمیل بسته آسیب دیده او را نشان می داد.

یک عذرخواهی از طرف پست کانادا روی پاکت الصاق شده بود که بیان می کرد «ما صمیمانه متاسفیم که بسته پستی شما آسیب دیده است؛ بسته شما با همین وضعیت در محموله پستی پیدا شده است.»

اداره پست کانادا پاسپورت مرد ایرانی اهل تورنتو را گم کرد و او نمی‌تواند از کشور خارج شود
اداره پست کانادا پاسپورت مرد ایرانی را گم کرد و او نمیتواند از کشور خارج شود

در حالی که پاسپورت او گم شده بود، سایر اقلام داخل پاکت دست نخورده باقی مانده بود.

کنسولگری سوئیس گفت «متاسفانه از تابستان ۲۰۲۱ ما شاهد گم شدن تعداد روزافزونی از پاسپورت ها توسط اداره پست کانادا بوده ایم.»

حسین فرخ بخت اکنون برای یک ویزای جدید اقدام کرده است که سفارت ایران در آمریکا (دفتر حافظ منافع ایران در سفارت سوئیس [به این دلیل که کانادا، آمریکا و ایران در خاک هم سفارت ندارند) به او گفته است که صدور ویزای جدید سه ماه طول می کشد. در طول این مدت فرخ بخت نمی تواند کشور را ترک کند.

فرخ بخت گفت «می خواستم به دیدار خانواده ام بروم.» از هنگامی که پاندمی آغاز شده او موفق نشده بود که عزیزان خود را در ایران ملاقات کند و اکنون تاریخ دیدار طولانی تر شده است.

خدمات مشتریان پست کانادا به حسین فرخ بخت گفته است که در ماه مارس با او تماس خواهند گرفت تا در مورد وضعیت‌ وی صحبت کنند. اداره پست کانادا پاسپورت مرد ایرانی اهل تورنتو را گم کرد و او نمی‌تواند از کشور خارج شود

فرخ بخت گفت «واقعا مستاصل شده ام.» اداره پست کانادا پاسپورت مرد ایرانی اهل تورنتو را گم کرد و او نمی‌تواند از کشور خارج شود

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا