انتاریوجدیدترین اخبارکاناداکریپتوکارنسی

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای صرافی کریپتو اوکی‌ایکس اخطار صادر کرد

سازمان تنظیم مقررات کانادایی صرافی کریپتو OKEx را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای صرافی کریپتو اوکی‌ایکس اخطار صادر کرد

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو پیش‌ازاین نیز اتهامات مشابهی علیه صرافی‌های کریپتو بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (KuCoin) و همین‌طور پولو دیجیتال اَسِتس (Polo Digital Assets) مطرح کرده بود.

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای صرافی کریپتو اوکی‌ایکس اخطار صادر کرد
کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای صرافی کریپتو اوکی‌ایکس اخطار صادر کرد

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو مدعی است که شرکت مسئولیت محدود آکس کایز فین‌تک (Aux Cayes FinTech) که یک شخصیت حقوقی مستقر در جمهوری سیشل (کشوری در شرق افریقا) و اداره‌کننده صرافی کریپتو اوکی‌ایکس (OKEx) است، از قوانین استانی حاکم بر حوزه اوراق بهادار پیروی نکرده است.

کمیسیون اوراق بهادار یا OSD در اخطاریه روز چهارشنبه آکس کایز فین‌تک را متهم کرده است که ممکن است درگیر فعالیت‌های غیرقانونی شده باشد و در صورت عدم همکاری با مراجع ذی‌ربط احتمال دارد که با اقدام قانونی سازمان تنظیم مقررات مواجه شود.

طبق اعلام کمیسیون اوراق بهادار انتاریو کالاهای دارایی دیجیتال ارائه‌شده از طریق اوکی‌ایکس (OKEx) اوراق بهادار و ابزار مشتقه (مشتقات) محسوب می‌شوند و تابع قوانین اوراق بهادار انتاریو هستند. سازمان تنظیم مقررات انتاریو مدعی است که آکس کایز (Aux Cayes) از قوانین ثبت رسمی منطقه و الزامات ارائه امیدنامه سرمایه‌گذاری پیروی نکرده است.

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو در ماه مارس اخطاریه‌ای برای تمامی پلتفرم‌های معاملات دارایی دیجیتال فعال در استان صادر کرد مبنی بر اینکه باید تا ۱۹ اپریل فعالیت‌های خود را با قوانین اوراق بهادار تطبیق دهند یا با اقدام قانونی سازمان تنظیم مقررات روبرو خواهند بود. هرچند تیم اجرای قوانین سازمان تنظیم مقررات انتاریو گفت که آکس کایز در ماه جون به پرسش‌های محدودی پاسخ داده اما این پلتفرم «اطلاعات پایه درباره مشتریان ساکن انتاریو» ازجمله تعداد اکانت‌ها و مجموع دارایی‌هایی اندوخته مشتریان را فراهم نکرده است.

تیم اجرای قوانین توصیه می‌کند که کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای آکس کایز فین‌تک دستور توقف تمام معاملات کریپتو را صادر کند و تهیه هرگونه اوراق بهادار از این پلتفرم را برای ساکنین انتاریو ممنوع کند و به‌طور بالقوه ملزم به پرداخت میلیون‌ها دلار جریمه و خسارت کسب درآمد نامشروع باشد.

طبق اخطاریه روز پنج‌شنبه سازمان تنظیم مقررات انتاریو یک جلسه استماع در ۱۵ سپتامبر برای رسیدگی به اتهامات تعیین کرده است.

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو اتهامات مشابهی علیه صرافی‌های کریپتو بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (KuCoin) و شرکت پولو دیجیتال اَسِتس (Polo Digital Assets) که شرکت مادر شرکت پولونیکس (Poloniex) است مطرح کرده بود؛ در تمامی موارد کمیسیون اوراق بهادار انتاریو پلتفرم‌های مذکور را متهم کرده است که ظرف مهلت مقرر تا ۱۹ اپریل با سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار تماس نگرفته‌اند و قوانین اوراق بهادار را نقض کرده‌اند.

صرافی بزرگ کریپتو بایننس در ماه جون اعلام کرد که ارائه خدمات خود به کاربران ساکن انتاریو را متوقف خواهد کرد.

سازمان تنظیم مقررات کانادایی صرافی کریپتو OKEx را به نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای صرافی کریپتو اوکی‌ایکس اخطار صادر کرد  پیش‌ازاین نیز اتهامات مشابهی علیه صرافی‌های کریپتو بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (KuCoin) و همین‌طور پولو دیجیتال اَسِتس (Polo Digital Assets) مطرح کرده بود. کمیسیون اوراق بهادار انتاریو مدعی است که شرکت مسئولیت محدود آکس کایز فین‌تک (Aux Cayes FinTech) که یک شخصیت حقوقی مستقر در جمهوری سیشل (کشوری در شرق افریقا) و اداره‌کننده صرافی کریپتو اوکی‌ایکس (OKEx) است، از قوانین استانی حاکم بر حوزه اوراق بهادار پیروی نکرده است.  یا OSD در اخطاریه روز چهارشنبه آکس کایز فین‌تک را متهم کرده است که ممکن است درگیر فعالیت‌های غیرقانونی شده باشد و در صورت عدم همکاری با مراجع ذی‌ربط احتمال دارد که با اقدام قانونی سازمان تنظیم مقررات مواجه شود. طبق اعلام کمیسیون اوراق بهادار انتاریو کالاهای دارایی دیجیتال ارائه‌شده از طریق اوکی‌ایکس (OKEx) اوراق بهادار و ابزار مشتقه (مشتقات) محسوب می‌شوند و تابع قوانین اوراق بهادار انتاریو هستند. سازمان تنظیم مقررات انتاریو مدعی است که آکس کایز (Aux Cayes) از قوانین ثبت رسمی منطقه و الزامات ارائه امیدنامه سرمایه‌گذاری پیروی نکرده است.

 در ماه مارس اخطاریه‌ای برای تمامی پلتفرم‌های معاملات دارایی دیجیتال فعال در استان صادر کرد مبنی بر اینکه باید تا ۱۹ اپریل فعالیت‌های خود را با قوانین اوراق بهادار تطبیق دهند یا با اقدام قانونی سازمان تنظیم مقررات روبرو خواهند بود. هرچند تیم اجرای قوانین سازمان تنظیم مقررات انتاریو گفت که آکس کایز در ماه جون به پرسش‌های محدودی پاسخ داده اما این پلتفرم «اطلاعات پایه درباره مشتریان ساکن انتاریو» ازجمله تعداد اکانت‌ها و مجموع دارایی‌هایی اندوخته مشتریان را فراهم نکرده است. تیم اجرای قوانین توصیه می‌کند که کمیسیون اوراق بهادار انتاریو برای آکس کایز فین‌تک دستور توقف تمام معاملات کریپتو را صادر کند و تهیه هرگونه اوراق بهادار از این پلتفرم را برای ساکنین انتاریو ممنوع کند و به‌طور بالقوه ملزم به پرداخت میلیون‌ها دلار جریمه و خسارت کسب درآمد نامشروع باشد. طبق اخطاریه روز پنج‌شنبه سازمان تنظیم مقررات انتاریو یک جلسه استماع در ۱۵ سپتامبر برای رسیدگی به اتهامات تعیین کرده است.  اتهامات مشابهی علیه صرافی‌های کریپتو بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (KuCoin) و شرکت پولو دیجیتال اَسِتس (Polo Digital Assets) که شرکت مادر شرکت پولونیکس (Poloniex) است مطرح کرده بود؛ در تمامی موارد  انتاریو پلتفرم‌های مذکور را متهم کرده است که ظرف مهلت مقرر تا ۱۹ اپریل با سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار تماس نگرفته‌اند و قوانین اوراق بهادار را نقض کرده‌اند. صرافی بزرگ کریپتو بایننس در ماه جون اعلام کرد که ارائه خدمات خود به کاربران ساکن انتاریو را متوقف خواهد کرد.

کمیسیون‌اوراق بهادارانتاریو اتهامات مشابهی علیه صرافی‌های کریپتو بای‌بیت (Bybit) و کوکوین (KuCoin) و شرکت پولو دیجیتال اَسِتس (Polo Digital Assets) که شرکت مادر شرکت پولونیکس (Poloniex) است مطرح کرده بود؛ در تمامی موارد انتاریو پلتفرم‌های مذکور را متهم کرده است که ظرف مهلت مقرر تا ۱۹ اپریل با سازمان تنظیم مقررات اوراق بهادار تماس نگرفته‌اند و قوانین اوراق بهادار را نقض کرده‌اند. صرافی بایننس  صرافی بایننس صرافی بایننس اخبار کریپتو اخبار کریپتو اخبار کریپتو اخبار کریپتو اخبار کریپتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا