انتاریوجدیدترین اخبارجهانکانادا

نوجوان ۱۳ ساله، راننده وانت در حادثه تصادف خودرو ون بود که به کشته شدن ۹ نفر در تگزاس منجر شد

راننده وانتی که با ون حامل دانشجویان تصادف کرد و به کشته شدن ۹ نفر در تگزاس منجر شد یک نوجوان ۱۳ ساله بود

نوجوان ۱۳ ساله، راننده وانت در حادثه تصادف خودرو ون بود که به کشته شدن ۹ نفر در تگزاس منجر شد

بروس لندسبرگ (Bruce Landsberg) معاون رئیس هیئت ملی ایمنی ترابری روز پنجشنبه اعلام کرد که راننده وانت بار در تصادف منجر به آتش سوزی با یک ون در غرب تگزاس که به مرگ نه (۹) نفر منجر شد یک نوجوان ۱۳ ساله بوده است.

لندسبرگ گفت که تایر سمت چپ جلوی وانت که تایر یدک بوده، پیش از ضربه تصادف ترکیده است.

لندسبرگ گفت اگرچه مشخص نیست که این دو وسیله نقلیه با چه سرعتی در حال حرکت بوده اند اما «واضح است که این حادثه یک تصادف با سرعت بالا بوده است.»

در تگزاس متقاضیان برای شروع کلاس های گواهینامه «رانندگی در حین تعلیم» باید ۱۴ سال سن داشته باشند و برای دریافت گواهینامه مشروط به حضور یک مربی یا بزرگسال گواهینامه دار در خودرو باید ۱۵ ساله باشند.

ویکتور تیلور (Victor Taylor) گروهبان اداره امنیت عمومی گفت که رانندگی توسط یک فرد ۱۳ ساله نقض قوانین است.

وانت بار پیش از تصادف رخ‌به‌رخ با یک ون در یکی از بزرگراه های دو باندی در تگزاس وارد باند مخالف شده بود؛ این تصادف به مرگ یک پسربچه، یک مرد که همراه او سفر می کرد، شش دانشجوی کالج نیومکزیکو و یک مربی گلف منجر شد.

دانشجویان دانشگاه ساوت‌وست (Southwest) شامل یک تبعه پرتغالی و یک تبعه مکزیکی و مربی آنها در هنگام وقوع تصادف در سه‌شنبه شب در حال بازگشت از مسابقات گلف بودند. دو دانشجوی کانادایی نیز با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری هستند.

هیئت ملی ایمنی ترابری یک تیم تحقیقاتی به محل حادثه در شهر اندروز کانتی (Andrews County) در تگزاس در فاصله ۳۰ مایلی (۵۰ کیلومتری) شرق مرز ایالتی نیومکزیکو اعزام کرد.

طبق گفته های اریک وایس (Eric Weiss) سخنگوی هیئت ملی ایمنی ترابری (NTSB) تیم های گلف سوار یک ون مسافربری فورد (Ford Transit) مدل ۲۰۱۷ بودند و در هنگام تصادف در حال یدک کشی یک تریلر بود که شعله های آتش هر دو وسیله نقلیه را فراگرفت.

اداره ایمنی عمومی تگزاس هویت افراد فوت شده را به شرح مقابل شناسایی کرده است: تایلر جیمز (Tyler James) 26 ساله مربی گلف از هابز در نیومکزیکو؛ و بازیکنان تیم: مائوریسیو سانچز (Mauricio Sanchez) 19 ساله از مکزیک؛ تراویس گارسیا (Travis Garcia) 19 ساله از پلیزنتون در تگزاس؛ جکسون زین (Jackson Zinn) 22 ساله از وستمینستر در کلرادو؛ کاریسا رینز (Karisa Raines) 21 ساله از فورت استاکتون در تگزاس؛ لیسی استون (Laci Stone) 18 ساله از نوکونا تگزاس؛ و تیگو سوسا (Tiago Sousa) 18 ساله از پرتغال.

نوجوان 13 ساله، راننده وانت در حادثه تصادف خودرو ون بود که به کشته شدن 9 نفر در تگزاس منجر شد
نوجوان ۱۳ ساله راننده وانت در حادثه تصادف خودرو ون منجر به کشته شدن ۹ نفر شد

علاوه بر این سرنشینان وانت باری مدل داج ۲۵۰۰ (Dodge 2500) تولید ۲۰۰۷ شامل هنریش زیمنس (Henrich Siemens) 38 ساله از سمینول کانتی در تگزاس و یک پسر ۱۳ ساله که هویت او شناسایی نشده است نیز در این حادثه کشته شدند.

هویت دو دانشجوی کانادایی که با وضعیت وخیمی مجروح شده اند با نام دیتون پرایس (Dayton Price) 19 ساله از می‌سی‌ساگا در انتاریو و هِیدن آندرهیل (Hayden Underhill) 20 ساله از امهرست ویو (Amherstview) در انتاریو شناسایی شده اند. هر دو نفر به وسیله هلیکوپتر به مرکز پزشکی دانشگاه در لابک (Lubbock) در فاصله ۱۱۰ مایلی (۱۸۰ کیومتری) شمال شرقی منتقل شدند.

رایان تیپتون، استاد دانشگاه ساوت‌وست روز پنجشنبه در مورد دو دانشجوی مجروح گفت «وضعیت هر دو باثبات و رو به بهبود است و هر روز پیشرفت بیشتری می کنند.»

دانشگاه ساوت‌وست یک کالج خصوصی مسیحی است که در هابز، نیومکزیکو در نزدیکی مرز ایالتی با تگزاس واقع شده است.

روز چهارشنبه یک مراسم یادبود در نزدیک زمین گلف پردیس دانشگاه جایی که محل تمرینات تیم بود برگزار شد. در محل یادبود گل، توپ گلف و یک علامت دست ساز با نشان صلیب و حروف اختصاری یو اس دابلیو (USW) قرار داده شده بود.

لوخان گریشام (Lujan Grisham) فرماندار نیومکزیکو در فیسبوک گفت که به خاطر از دست رفتن این جان‌ها «عمیقا متاسف است»

گرگ ابوت (Greg Abbott) فرماندار تگزاس نیز ابراز همدردی کرد و گفت «ما همراه عزیزان این افراد که بسیار زودهنگام جان خود را به طرز وحشتناکی در تصادف مرگبار خودرو در شب گذشته در نزدیکی اندروز از دست دادند سوگواری می کنیم.»

این تیم ها در مسابقات گلف در میدلند کالج در فاصله ۳۱۵ مایلی (۵۰۵ کیلومتری) غرب دالاس شرکت کرده بودند. کالج میدلند، بازی روز چهارشنبه را به خاطر این تصادف لغو کرد.

نوجوان ۱۳ ساله راننده وانت حادثه تصادف خودرو ون بودکه به کشته‌شدن ۹ نفر در تگزاس منجر شد  کشته‌شدن ۹ نفر در تگزاس  کشته‌شدن ۹ نفر در تگزاس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا