انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با ۱۰ دلار در روز بسیار نزدیک است

داگ فورد می گوید انتاریو به توافق در مورد بودجه نگهداری از کودک نزدیک شده است/ انتاریو آخرین استانی است که به توافق می رسد

داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با ۱۰ دلار در روز بسیار نزدیک است

در حالی که انتاریو آخرین قلمرو قضایی در کانادا است که هنوز برای طرح نگهداری از کودکان با مبلغ ۱۰ دلار در روز قراردادی با اتاوا امضا نکرده، روز سه شنبه داگ فورد گفت که انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان نزدیک شده است. داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با ۱۰ دلار در روز بسیار نزدیک است

فورد به شبکه رادیویی کیو ۱۰۴ کنورا (Q104 Kenora) گفت که اطمینان دارد که انتاریو به توافق دست پیدا می کند.

داگ فورد گفت «ما به [توافق] بسیار نزدیک هستیم.» «من اطمینان دارم که به توافقی خواهیم رسید که برای همه در انتاریو مفید خواهد بود.»

اظهارات فورد پس از آن مطرح می شود که اعلام خبر توافق نوناووت با دولت فدرال در روز دوشنبه باعث می شود که انتاریو آخرین استانی باشد که هنوز در مقابل پیشنهاد بودجه نگهداری از کودکان مقاومت می کند.

نخست وزیر جاستین ترودو روز دوشنبه گفت که در مورد به توافق رسیدن دولت فدرال با انتاریو خوشبین است.

ترودو گفت که «ماه های مدیدی است که ما آماده دستیابی به توافق با انتاریو هستیم.» «مدتهاست که چارچوب موافقتنامه تعیین شده است.»

استیون لچه وزیر آموزش استان روز دوشنبه گفت که استان انتاریو در حال تلاش برای دریافت بودجه ای بیشتر از ۱۰.۲ میلیارد دلار مبلغ پیشنهادی اتاوا است تا تضمین شود که امکان کاهش هزینه ها به ۱۰ دلار در روز وجود خواهد داشت چرا که خانواده های ساکن انتاریو نسبتا بالاترین هزینه های نگهداری از کودکان را در سطح کشور می پردازند.

لچه گفت انتاریو علاوه بر این در حال طرح دلایل و دفاع از این ایده است که خانواده هایی که فرزندان خود را به محیط های مستقل یا غیرانتفاعی نگهداری از کودکان می فرستند نیز باید از کاهش هزینه ها برخوردار شوند.

وزیر آموزش علاوه بر این قبلا گفته بود که می خواهد اطمینان پیدا کند که هر گونه توافقی بیش از پنج سال دوام خواهد آورد و دوم اینکه اتاوا بودجه سالیانه ۳.۶ میلیارد دلاری که استان برای مهد کودک تمام وقت روزانه برای کودکان چهار ساله و پنج سال خرج می کند را در محاسبات بودجه نگهداری از کودک درنظر نمی گیرد.

کارینا گولد وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی روز دوشنبه گفت که توافق ها به طور مشخص در مورد یادگیری های اولیه و نگهداری از کودکان هستند.

گولد گفت «ما از ابتدا به طور واضح و روشن اعلام کرده ایم که بودجه مهدکودک خارج از دامنه و گستره این توافق است.» داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با ۱۰ دلار در روز بسیار نزدیک است

داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با 10 دلار در روز بسیار نزدیک است
داگ فورد گفت انتاریو به توافق با دولت فدرال در مورد بودجه نگهداری از کودکان با ۱۰ دلار در روز بسیار نزدیک است

بودجه مهدکودک      بودجه مهدکودک    بودجه مهدکودک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا