بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

قدردانی دوک و دوشس کمبریج از کارکنان بیمارستان بریتیش کلمبیا در روز کانادا

قدردانی دوک و دوشس کمبریج

از کارکنان بیمارستان بریتیش کلمبیا در روز کانادا

 

 

دوک و دوشس کمبریج روز کانادا را با قدردانی صمیمانه از کارکنان خطوط مقدم مبارزه با کووید۱۹ در بیمارستان بریتیش کلمبیا ، گرامی داشتند.

 

به گزارش تهرانتو به نقل از سی تی وی،

 

روز چهارشنبه  ویدئویی در صفحه یوتیوب خانواده سلطنتی منتشر شد که نشان میداد شاهزاده ویلیام و کاترین در حال گفتگو ویدئویی با کارکنان بیمارستان Memorial در سوری هستند و در رابطه با تجربیات آنها در مبارزه با بحران جهانی کووید۱۹ صحبت می کنند.

 

قدردانی دوک و دوشس کمبریج از کارکنان بیمارستان بریتیش کلمبیا در روز کانادا
قدردانی دوک و دوشس کمبریج از کارکنان بیمارستان بریتیش کلمبیا در روز کانادا

 

سانی دولای، یکی از ۶ مددکار اجتماعی که در این گپ ویدئویی شرکت داشت گفت: من در ابتدا واقعا عصبی بودم.

 

دکتر گرگوری هالجان، رئیس بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان Memorial در سوری نیز گفت: دوک و دوشس کمبریج خیلی خیلی جذاب هستند و خیلی سریع همه مارا به خودشان جذب کردند.

 

این فیلم یک هفته زودتر ضبط شده بود اما از کارکنان بیمارستان خواسته شد تا زمان انتشار آنلاین آن، در این رابطه صحبت نکنند.

 

بیشتر گفتگوها بر روی بهداشت روانی کارکنان، بیماران تحت مراقبت و خانواده های آنها بخصوص کسانی که در طول درمان عزیزانشان را از دست داده اند متمرکز بود.

 

یکی از کارکنان در رابطه با بیماری گفت که برای برقراری ارتباط با همسرش تلفن همراه با خودش به اتاق بیماران آورده بود و همسر او برایش آرام آواز می خواند.

 

دوشس کمبریج پس از شنیدن این خاطرات گفت : شنیدن این خاطرات برای ما ناراحت کننده است اما شما هر روز با آنها روبرو هستید.

 

در پایان این گفتکو پرنس ویلیام  از زحمات این کارکنان برای درمان بیماران و به خطر انداختن سلامتی خودشان برای نجات دیگران تشکر کرد و گفت :

کاترین و من فقط می خواستیم بگوییم که تا چه حد به تمام کارکنان خطوط مقدم که شجاعانه از بیماران مراقبت می کنند، احترام میگذاریم و آنها تاچه اندازه برای همه مهم هستند.

 

سازمان بهداشت منطقه فریزر نیز در این رابطه گفت:

این اقدام برای کارکنان این بیمارستان بسیار معنادار بود و یکی از پزشکان نیز آن را تجربه ای فوق العاده و افتخار آمیز خواند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا