جدیدترین اخبارجهان

هواپیمایی امارات برای مسافران فرست کلاس نامحدود خاویار سرو می‌کند

هواپیمایی امارات گفت مسافران فرست کلاس هرچقدر بخواهند خاویار میل کنند

هواپیمایی امارات برای مسافران فرست کلاس نامحدود خاویار سرو می‌کند

هواپیمایی امارات گفت مسافران فرست کلاس (درجه یک) این شرکت می‌توانند «هرچقدر که بخواهند خاویار ایرانی» میل کنند.

هواپیمایی امارات برای مسافران فرست کلاس نامحدود خاویار سرو می‌کند
هواپیمایی امارات برای مسافران فرست کلاس نامحدود خاویار سرو می‌کند

این مسافران می‌توانند هر تعداد «وعده بزرگ» خاویار شور که می‌خواهند درخواست کنند تا با قاشق‌های صدفی و گیلاس‌های شامپاین مرغوب گران‌قیمت دام پرینیون برای آنها سرو شود.

این خدمات گران قیمت بخشی از طرح جدید «خدمات پذیرایی بر اساس تقاضا» و پذیرایی های مجلل حین پرواز شرکت هواپیمایی دولتی امارات برای جلب مسافران است.

بر همین اساس در وبسایت این هواپیمایی آمده است: «شما در تمام طول پرواز می‌توانید از خورن وعده‌های مفصل خاویار مرغوب لذت ببرید. ما خاویار را با هفت نوع مخلفات شامل نان برشته و سرخ‌شده، تخم‌مرغ، پیازچه، پیاز سفید، خامه‌ ترش و لیمو برای شما آماده کرده و توجه داریم خاویارمان را با قاشق صدفی سرو کنیم تا طعمش حفظ شود.»

مشتریان این شرکت هواپیمایی همچنین می توانند از فهرست غذایی موسوم به غذاهای سبک «کلاسیک» سینما نیز سفارش بدهند.‌

این شرکت هواپیمایی در دوران رونق سفر پس از همه‌گیری کرونا، بیش از دو میلیارد دلار (۱.۶ میلیارد پوند) برای بهسازی کابین‌ها و خدمات بخش درجه یک پروازهایش سرمایه گذاری کرده است.

موارد دیگر شامل ارتقا و بهسازی تشک صندلی‌های تختخواب‌شو و پوشش‌های چوبی کابین، همین‌طور غذاهای خوشمزه جدید از جمله فهرست غذایی که برای مسافران گیاهخوار «با دقت انتخاب و تنظیم شده است» می‌شود.

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که از اول سپتامبر، صورت ‌غذاهای جدید به مشتریان کلاس اقتصادی (عادی) و تجاری ارائه می‌شود.

اما امارات تنها شرکت مسافرتی مجلل علاقه‌مند به خاویار نیست. هتل بورلی هیلز در لس‌آنجلس در ماه مه همزمان با یکصد‌و‌دهمین سالگرد تاسیس‌اش «نمونه ویژه»‌ سالاد نمادین مک کارتنی را همراه با خاویار خرچنگ و براده ‌های طلا ارائه کرد که ۱۹۱۲ دلار (۱۵۴۷ پوند) قیمت داشت.

در حال حاضر، بهای ارزان‌ترین [بلیط] رفت ‌و برگشت هواپیمایی امارات از فرودگاه هیترو لندن به دبی ۳ هزار و ۶۷۴ پوند است.

هواپیمایی‌امارات گفت مسافران فرست کلاس می‌توانند هرچقدر که بخواهند خاویار ایرانی و گیلاس‌های شامپاین مرغوب گران‌قیمت دام پرینیون میل کنند

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا