جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند

اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز به‌عنوان شیوه پرداخت را آغاز می‌کند

شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند

فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی شیتز (Sheetz) مستقر در ایالت‌های شمال شرقی آمریکا به‌عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی ارائه‌دهنده گزینه‌های پرداخت با رمزارز در ایالات‌متحده، همکاری خود را با شبکه پرداخت دیجیتال فلکسا (Flexa) آغاز خواهد کرد. شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج‌شنبه، فلکسا گفت که شیتز پذیرش رمزارزهای عمده نظیر بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین، داج‌کوین و سیار رمزارزها را به‌عنوان شیوه پرداخت برای کالاها در داخل فروشگاه و برای پرداخت هزینه بنزین در پمپ‌های بنزین آغاز می‌کند.

شیتز در توییتر نوشت، «ما به همکاری خود [با فلکسا] و ارائه گزینه‌های بیشتر پرداخت افتخار می‌کنیم.» شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند

به گزارش نشریه چِین‌استور‌ ایج (Chain Store Age) فلکسا با چندین خرده‌فروشی دیگر شامل هوم‌دیپوت (Home Depot) و هول فودز (Whole Foods) برای ارائه خدمات تبدیل بی‌درنگ رمزارز به ارز ایالات‌متحده در تراکنش‌های ارز دیجیتال در پیشخوان فروشگاه‌ها، همکاری می‌کند.

لیندا اسمیت مدیر پرداخت‌های شیتز به شرح تصمیم شرکت شیتز برای شروع همکاری با فلکسا به‌منظور ارائه گزینه‌های جدید پرداخت برای مشتریان پرداخت.

اسمیت در بخشی از سخنان خود در کنفرانس مطبوعاتی گفت «ما به‌طور پیوسته در حال نوآوری و اکتشاف در زمینه عرضه قابلیت‌های جدید هستیم، که این نوآوری‌ها شامل پذیرش شیوه‌های متعدد پرداخت است.» «ما از آغاز همکاری خود با فلکسا برای راه‌اندازی پشتیبانی رمزارز و سایر انواع دارایی‌های دیجیتال در فروشگاه‌های خود بسیار خوشحالیم.»

در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد، مشتریان شیتز هنگام پرداخت با اپلیکیشن‌های دارای قابلیت فلکسا، گزینه متصل کردن حساب مای شیتز ریواردز لویالتی (My Sheetz Rewardz loyalty account) به این اپلیکیشن‌ها را در اختیار خواهند داشت.

شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند
شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز پرداخت آغاز میکند

ترِوِر فیلتر (Trevor Filter) از بنیان‌گذاران فلکسا گفت «ما واقعاً خوشحال و مفتخریم که می‌توانیم به [شیتز] کمک کنیم تا به اولین فروشگاه های زنجیره‌ای رفاهی و خرده‌فروشی تبدیل شوند که به‌طور مستقیم ارزهای دیجیتال را در پمپ‌بنزین می‌پذیرند.»

فروشگاه زنجیره‌ای شیتز به‌منظور انتقال به سیستم پردازش همزمان پرداخت‌های دیجیتال همراه با گزینه‌های پرداخت معمولی، با شرکت ارائه‌دهنده تکنولوژی فروشگاهی نشنال کش رجیستر (NCR) وارد همکاری شد. تیم وندرهام (Tim Vanderham) مدیر ارشد تکنولوژی NCR در این کنفرانس مطبوعاتی به شرح مزایای افزودن گزینه‌های پرداخت رمزارز توسط شیتز پرداخت.

وندرهام گفت «فروشگاه‌های خرده‌فروشی از طریق افزایش وفاداری مشتریان، کارمزد پایین‌تر تراکنش‌ها و کاهش احتمال کلاه‌برداری همزمان با بهبود رفاه و حق انتخاب برای خریداران سود کسب می‌کنند.»

شیتز در حال حاضر ۶۲۲ فروشگاه زنجیره‌ای فعال در پنسیلوانیا، کارولینای شمالی، ویرجینیا، وست‌ویرجینیا، اوهایو و مریلند را اداره می‌کند.

انتظار می‌رود که این طرح از تابستان امسال ابتدا با در دسترس قرار گرفتن گزینه‌های پرداخت دیجیتال در داخل فروشگاه و سپس در اواخر سال جاری با ارائه طرح‌های پرداخت دیجیتال هزینه در پمپ‌های بنزین رسماً راه‌اندازی شود.

 

شیتز اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند
اولین فروشگاه زنجیره‌ای رفاهی در ایالات‌متحده پذیرش رمزارز را بعنوان شیوه پرداخت آغاز میکند

 

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا