بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

شورای ایمنی ترابری : ۳۸ واگن راه آهن ملی کانادا در شمال بریتیش کلمبیا از ریل خارج شد

شورای ایمنی ترابری می گوید پیش از خارج شدن ۳۸ واگن از ریل در بریتیش کلمبیا نقص در راه آهن شناسایی شده بود اما تعمیر نشده بود

شورای ایمنی ترابری : ۳۸ واگن راه آهن ملی کانادا در شمال بریتیش کلمبیا از ریل خارج شد

شورای ایمنی ترابری می گوید ۹ روز پیش از اینکه ۳۸ واگن راه آهن ملی کانادا در شمال بریتیش کلمبیا از ریل خارج شود یک نقص در خطوط راه آهن شناسایی شده بود، اما تعمیر نشده بود.

گزارش شورای ایمنی ترابری روز دوشنبه اعلام کرد مشکل در خط اصلی راه آهن ملی به عنوان مشکل نیازمند تعمیر فوری در ماه می ۲۰۲۱ شناسایی شده بود اما در بازرسی پیگیری هیچ موردی از میخ های خمیده در ریل یا از جا درآمدن ریل در محل قوس خط آهن که باعث خروج واگن ها از خط شده باشند، شناسایی نشده بود.

تمامی واگن های بدون سرنگون شدن و به حالت عادی ایستاده بودند و هیچ کالای خطرناکی در هنگام خروج از ریل در حادثه سوم جون اتفاق نیفتاد.

این قطار از چتویند (Chetwynd) به پرنس جورج (Prince George) می رفت و هر دو اعضای خدمه قطار از آسیب در امان ماندند.

این گزارش می گوید که میخ های ریل که خطوط ریل را در جای خود نگه می داشت در قسمت قوس مسیر برداشته شده بودند که به خروج قطار از ریل منجر شد. 

گزارش هیئت ایمنی توصیه می‌کند که هنگامی که خدمه در حال انجام بازرسی مسیر در پیچ ها هستند، باید توجه ویژه ای به هر دو ریل برای علائم ناپایداری داشته باشند تا تعمیرات تکمیل شود.

شورای ایمنی ترابری : 38 واگن راه آهن ملی کانادا در شمال بریتیش کلمبیا از ریل خارج شد
۳۸ واگن راه آهن ملی کانادا در شمال بریتیش کلمبیا از ریل خارج شد

گزارش هیئت ایمنی توصیه می‌کند که هنگامی که خدمه در حال انجام بازرسی مسیر در پیچ ها هستند، باید توجه ویژه ای به هر دو ریل برای علائم ناپایداری داشته باشند تا تعمیرات تکمیل شود. خارج شدن قطار از ریل خارج شدن قطار از ریل خارج شدن قطار از ریل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا