بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

استان بریتیش کلمبیا : به روزرسانی آمار کووید-۱۹

بریتیش کلمبیا از ۸ مورد فوت دیگر در طول ۷۲ ساعت گذشته خبر داد

استان بریتیش کلمبیا : به روزرسانی آمار کووید-۱۹ 

استان بریتیش کلمبیا روز دوشنبه از ثبت هشت مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ در طول آخر هفته و کاهش مجدد در تعداد موارد بستری در بیمارستان خبر داد.

تعداد بیماران بستری در بیمارستان که تست کووید-۱۹ آنها مثبت شده نیز با رسیدن به پایین ترین سطح دو ماه گذشته به ۲۷۱ مورد رسید که این رقم روز جمعه برابر با ۲۹۰ مورد بود.

تعداد بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه نیز با اندکی افزایش در طول همین مدت زمان به ۴۹ مورد رسید.

تا به حال ۹۰.۸ درصد از ساکنین واجد شرایط بریتش کلمبیا دست کم یک دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده اند و ۸۷ درصد نیز هر دو دوز را تزریق کرده اند. تقریبا ۹۵ درصد از بزرگسالان واجد شرایط دوز سوم را تزریق کرده اند.

 

استان بریتیش کلمبیا مجددا معیارهای واجد شرایط بودن برای دریافت تست فوری رایگان کووید-۱۹ را گسترش داد

چند روز پس از اینکه دولت بریتیش کلمبیا دسترسی به تست های فوری رایگان کووید-۱۹ در استان را گسترش داد مسئولان استان اعلام کردند یک گروه سنی دیگر نیز اکنون می تواند به این محصولات دسترسی داشته باشد.

استان بریتیش کلمبیا : به روزرسانی آمار کووید-۱۹ 
استان بریتیش کلمبیا : به روزرسانی آمار کووید-۱۹

از روز دوشنبه ساکنین ۳۰ سال و بزرگتر در بریتیش کلمبیا می توانند کیت های تست آنتی ژن فوری کووید-۱۹ را بدون هیچ هزینه ای از داروخانه‌های مشارکت کننده در این طرح دریافت کنند.

وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا در بیانیه ای اعلام کرد افراد واجد شرایط می توانند هر ۲۸ روز یکبار یک بسته ۵ عددی تست فوری دریافت کنند.

برای دریافت بسته تست ها افراد واجد شرایط باید شماره کارت سلامت شخصی خود، یا نام و تاریخ تولد و شماره کارت سلامت شخصی فردی که قصد دارند از طرف او بسته تست ها را تحویل بگیرند، ارائه کنند.

وزارت بهداشت گفت که تست ها را می توان در هر زمانی دریافت کرد اما افراد صرفا باید هنگامی که علائم کووید-۱۹ را تجربه می کنند طبق دستورالعمل استانی از آن استفاده کنند.

اخبار ونکوور  اخبار ونکوور  اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا