انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

قیمت بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

آخر این هفته قیمت بنزین در انتاریو ۱۱ سنت کاهش خواهد یافت

قیمت بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

انتظار می رود که آخر این هفته قیمت بنزین در انتاریو شاهد بزرگترین کاهش یک‌روزه در طول بیش از یک دهه گذشته باشد. قیمت بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

به گفته دن مک‌تیگ (Dan McTeague) ریاست انرژی مقرون به صرفه کانادا (Canadians for Affordable Energy) قیمت بنزین روز یکشنبه در سراسر کانادا ۱۱ سنت کاهش خواهد یافت.

مک‌تیگ گفت به طور متوسط قیمت بنزین از ۱۴۵.۹ سنت به ۱۳۴.۹ سنت به ازای هر لیتر کاهش خواهد یافت.

مک‌تیگ گفت «این کاهش قیمت یکی از پیامدهای مستقیم واکنش شدید به خبر کشف واریانت جدید در افریقای جنوبی است.» قیمت‌بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

روز جمعه قیمت نفت شاهد یکی از بزرگترین سقوط های یک روزه خود بود و بیش از ۱۱ درصد در روز جمعه سیاه (Black Friday) کاهش یافت چرا که کشف واریانت جدید با توجه به احتمال برقراری مجدد مقررات منع رفت و آمد موجب برانگیختن نگرانی هایی در مورد کاهش تقاضای جهانی شد.

مک‌تیگ گفت که این کاهش ۱۱ سنتی بزرگترین کاهش یک روزه از سال ۲۰۰۹ تا به حال در انتاریو است. مک‌تیگ اضافه کرد با وجود اینکه در دوران موج اولیه کووید-۱۹ قیمت بنزین کاهش ناگهانی شدیدی را تجربه کرد اما هرگز به ۱۱ سنت در یک روز نرسید.

مک‌تیگ گفت که اغلب بخش های دیگر کانادا نیز روز یکشنبه شاهد کاهش قیمت‌ها خواهند بود.

مک‌تیگ اعلام کرد «کبک، انتاریو، منیتوبا، سسکچوان، آلبرتا، مناطق داخلی بریتیش کلمبیا و ونکوور نیز به طور متوسط شاهد کاهش ۱۱ سنتی قیمت بنزین به ازای هر لیتر خواهند بود.»

قیمت بنزین در انتاریو در طول چند هفته اخیر رو به افزایش بوده است و به گفته مک‌تیگ این روند افزایشی بالاخره ادامه پیدا خواهد کرد.

مک تیگ گفت که «این یک رویداد تک-موردی است.» قیمت‌بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

قیمت بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود
قیمت‌بنزین در انتاریو شاهد کاهش چشمگیری در آخر این هفته خواهد بود

انرژی مقرون به صرفه  انرژی مقرون به صرفه    قیمت نفت   قیمت بنزین در کانادا  قیمت نفت   قیمت بنزین در کانادا  قیمت نفت  قیمت بنزین در کانادا  انرژی مقرون به صرفه   قیمت نفت  انرژی مقرون به صرفه  قیمت بنزین در کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا