بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

صدها تن از صاحبان مشاغل علیه محدودیت های جدید بریتیش کلمبیا اعتراض کردند

اعتراض صاحبان مشاغل ونکوور علیه محدودیتهای جدید بریتیش کلمبیا

صدها تن از صاحبان مشاغل علیه محدودیت های جدید بریتیش کلمبیا اعتراض کردند

صدها تن از صاحبان مشاغل کوچک بعد از ظهر روز جمعه در سیتی هال ونکوور تجمع کردند و علیه محدودیت های جدید بهداشتی که در روز دوشنبه در این استان اعمال شد، اعتراض کردند. صدها تن از صاحبان مشاغل علیه محدودیت های جدید بریتیش کلمبیا اعتراض کردند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

بسیاری از آن ها ماسک نزده بودند یا فاصله فیزیکی را رعایت نمی کردند، هرچند که به گفته خودشان آن ها معترضین ضدماسک نیستند.

شانل کاردوس (Chanel Kardos) مالک و گرداننده اینکاگنیتو کافی (Incognito Coffee) میگوید، آنها با این محدودیت های اخیر، حکم اعدام مشاغل را امضا کردند.

غذاخوری های پاسیو و بیرون بر تنها مواردی هستند که تا تاریخ ۱۹ آپریل در بریتیش کلمبیا مجاز هستند، ولی در یکی از غذاخوری های دهکده المپیک (Olympic Village eatery) در روز پنجشنبه هنوز مردم در حال غذاخوردن در فضای بسته دیده می شدند.

فدریکو فوکو مالک رستوران گوستو گفت، علاقه ای به پیروی از قوانین ممنوعیت موقتی غذاخوری های فضای بسته ندارد و احساس میکند کسب و کارها با قوانین جدید غافل گیر شدند.

وی در این باره گفت، دانش کجاست؟ منطق کجاست؟ در حال حاضر فرشگاه های مشروب، کاستکو و والمارت کاملا باز هستند. اختلاف و استانداردهای دوگانه موذیانه است و من فکر می کنم کسب و کارها به اندازه کافی ضربه خورده اند.

کیتسیلانو، مالک رستوران کُوردُرُی (Corduroy) نیز گفته است که قصد دارد قوانین بهداشت عمومی را نادیده بگیرد. او در یک پیام ویدیویی که در شبکه اجتماعی منتشر شده بود گفت، رستوران ما از ساعت ۴ بعد از ظهر جمعه باز خواهد بود. ما قرار است اولین نفرات باشیم، اولین خدمات دهندگان. برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز رزرو انجام می شود.

معترضین در روز جمعه خواستار کنسل کردن این برنامه سه هفته ای بودند، آنها معتقدند که کسب و کارها نمی توانند از این دوران جان سالم به در برند.

مارینو نانگنوستاپولوس (Marino Nanagnostopoulos) مالک و گرداننده سیمپاتیکو ریستورانته (Simpatico Ristorante) در این باره گفت، بزرگترین نگرانی ما در حال حاضر این است که این قرنطینه و تعطیلی بیش از سه هفته ادامه داشته باشد.

داده های فدراسیون مشاغل مستقل کانادا نشان می دهد، کسب و کارهای فعال کانادا در سپتامبر ۲۰۲۰ تعداد ۵۸۰۰۰ عدد کمتر از مقدار مشابه سپتامبر ۲۰۱۹ بوده است. این فدراسیون پیش بینی میکند که تا پیش از پایان پاندمی امکان تعطیلی ۲۳۸۰۰۰ کسب و کار دیگر نیز وجود دارد.

شانل کاردوس در این باره میگوید، بسیاری مشاغل نتوانستند در طول ۱۳ ماه گذشته جان سالم به در برند. ما تا این مرحله موفق شدیم و حالا این محدودیت های جدید از ناکجا آباد آمده اند.

در روز سه شنبه، شهردار ونکوور ، کندی استوارت (Kennedy Stewart) یک طرح اضطراری برای کمک به صنعت درگیر ارائه کرد که شامل کسر هزینه پاسیو و کاهش مالیات می شود.

کاردوس می گوید این برنامه “بسیار کم و دیرهنگام” است. ” این قضیه درباره کمک های دولتی بیشتر نیست. درباره بازگرداندن مشتریان ما است تا بتوانیم کسب و کار خود را همانگونه که در ابتدا بود اداره کنیم.”

 

صدها تن از صاحبان مشاغل علیه محدودیت های جدید بریتیش کلمبیا اعتراض کردند
صدها تن از صاحبان مشاغل علیه محدودیت های جدید بریتیش کلمبیا اعتراض کردند

کندی استوارت  کندی استوارت   اخبار ونکوور   شهردار ونکوور   اخبار ونکوور  شهردار ونکوور     اخبار ونکوور  شهردار ونکوور کندی استوارت   اخبار ونکوور  کندی استوارت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا