ایرانجدیدترین اخبار

شبکه الجزیره: هواداران ایرانی رونالدو وحشی هستند!

هواداران ایرانی رونالدو شرف برای ایران باقی نگذاشتند

کریستیانو رونالدو در تهران مورد استقبال حیرت انگیز هواداران قرار گرفت

 هواداران انبوه فوتبال روز دوشنبه از کریستیانو رونالدو در تهران به طور غیرطبیعی، غیر معقول و غیر عادی استقبال کردند. هوادارانی که سنگ نداشتند به سرشان بزنند با هجوم به اتوبوس و هتل محل اقامت تیم النصر شرف و حیثیت ملت ایران را در جهان بردند.

کریستیانو رونالدو در تهران مورد استقبال حیرت انگیز هواداران قرار گرفت
کریستیانو رونالدو در تهران مورد استقبال حیرت انگیز هواداران قرار گرفت

کریستیانو رونالدو روز سه‌شنبه به همراه هم‌تیمی‌هایش در النصر برای دیدار با تیم پرسپولیس ایران، در لیگ قهرمانان آسیا، بازی می‌کند، تیم عربستانی او برای اولین بازی خانگی و خارج از خانه از زمان از سرگیری روابط دیپلماتیک دو کشور وارد تهران شد. 

در حالی که هواداران مشتاقانه منتظر کریستیانو رونالدو در تهران بودند و در حالی که او با هم تیمی هایش از فرودگاه خمینی خارج می شد، مورد هجوم انبوه هوادارانش قرار گرفت که این موضوع موجب حیرت جهان شد.

لوئیس کاسترو، مدیر باشگاه النصر در کنفرانس خبری خود گفت: این احساس بسیار خوبی بود و همه ما از آن لذت بردیم، یک سری صحنه شگفت انگیز از استقبال دیدیم و بسیاری از هواداران ایرانی حتی پیراهن های تیم النصر را در دست داشتند که اتفاق خوشایندی برای ما بود.

هنگامی که کریستیانو رونالدو در تهران با اتوبوس تیم به هتل محل اقامت رسید، جمعیت زیادی از هواداران تشویق کننده در خیابان های اطراف صف کشیدند، برخی دیگر شعار می دادند رونالدو، رونالدو! و با ازدحام و هجوم عجیبی به لابی هتل حمله کردند.

پوسترهای ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس با خوش آمدید که به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی نوشته شده بود در خیابان‌های اصلی تهران پخش شد.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پیش از این دیدار با ابراز خوشحالی از میزبانی از تیم النصر، تیمش را برابر یک چالش بزرگ در مقابل تیم عربستانی دانست.

نوید برهانی فر ۲۸ ساله و از طرفداران کریستیانو رونالدو گفت: فکر می کنم بازی زیبایی خواهد بود و هیجان زیادی خواهد داشت، این برای من بسیار هیجان انگیز است، متأسفانه برای هواداران، هیچ کس اجازه حضور در مسابقه‌ای را که در ورزشگاه بزرگ آزادی که می توانست تا ۹۰۰۰۰ تماشاگر را داشته باشد، نخواهد داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مجازات بابت پست جنجالی پرسپولیس در سال ۲۰۲۱ قبل از بازی مقابل یک تیم هندی، این بازی را پشت درهای بسته برگزار می کند.

هر دو مربی از غیبت هواداران ابراز تاسف کرده‌اند.

کاسترو گفت: یک استادیوم خالی طعم فوتبال واقعی را نمی دهد.

گل محمدی گفت: ناراحتیم که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است.

کریستیانو رونالدو در تهران و هم تیمی هایش تحت حفاظت یک واحد ویژه قرار گرفته‌اند که در زمینه تامین امنیت دیدارهای ریاست جمهوری تخصص دارد، این واحد مسئول جلوگیری از هرگونه تماس بین هواداران و بازیکنان تیم سعودی خواهد بود.

ورود کریستیانو رونالدو همچنین بحث هایی را در مورد محدودیت های اینترنت ایران به راه انداخته است.

جمهوری اسلامی از زمان اعتراضات گسترده که از سال گذشته شروع شده، محدودیت‌های سختی را در زمینه اینترنت اعمال کرده، که از جمله آن فیلتر اپلیکیشن های واتس‌اپ و اینستاگرام بوده است.

هفته گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد که به تیم عربستانی سیم کارت هایی با اینترنت بدون فیلتر داده شود.

کریستیانو رونالدو بیش از ۶۰۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا