انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

زلزله خفیفی به قدرت ۳.۱ ریشتر بخش های از انتاریو را لرزاند

زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۱ ریشتر در نزدیکی آلمونته و آرنپریور در اونتاریو «به طور خفیف احساس شد»

زلزله خفیفی به قدرت ۳.۱ ریشتر بخش های از انتاریو را لرزاند

زمین لرزه‌ای جزئی روز سه شنبه در اتاوا ولی (Ottawa Valley) گزارش شد.

سازمان لرزه نگاری کانادا می گوید زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ در ساعت ۱۰:۱۲ صبح در حدود ۱۱ کیلومتری شمال آلمونته ثبت شده است.

سازمان آژانس لرزه نگاری گفت که زلزله در هر دو منطقه (Arnprior) و آلمونته (Almonte) «به طور خفیف احساس شد.»

زمین لرزه در این منطقه غیر معمول نیست، اما به ندرت خسارت قابل توجهی ایجاد می کند.

سازمان لرزه نگاری کانادا در ۱۷ می ۲۰۱۳ یک زلزله به بزرگی ۵.۲ ریشتر و در ۲۳ جون ۲۰۱۰ یک زلزله ۵.۰ ریشتری را به عنوان دو زلزله بزرگ اخیر در این منطقه ثبت کرده است.

وزارت منابع طبیعی کانادا اخیراً سنسورهای لرزه‌نگاری در منطقه پایتخت نصب کرده است که بخشی از شبکه هشدار زودهنگام زلزله هستند، این سنسورها برای ارسال هشدار از طریق دستگاه‌های الکترونیکی قبل از شروع لرزش شدید ناشی از زلزله طراحی شده‌اند.

سایر سنسورهای سیستم هشدار اولیه زلزله در مکان هایی از جمله کامبرلند (Cumberland)، استیتسویل (Stittsville)، می سی سی پی میلز، کنمور (Kenmore) و کارسونبی (Carsonby) راه اندازی شده اند. یکی از سنسورها نیز در کینگستون نصب شده است.

شبکه سیستم هشدار زلزله قرار است در سال ۲۰۲۴ عملیاتی شود.

 وزارت منابع طبیعی کانادا اخیراً سنسورهای لرزه‌نگاری در منطقه پایتخت نصب کرده است که بخشی از شبکه هشدار زودهنگام زلزله هستند، این سنسورها برای ارسال هشدار از طریق دستگاه‌های الکترونیکی قبل از شروع لرزش شدید ناشی از زلزله طراحی شده‌اند. سایر سنسورهای سیستم هشدار اولیه زلزله در مکان هایی از جمله کامبرلند (Cumberland)، استیتسویل (Stittsville)، می سی سی پی میلز، کنمور (Kenmore) و کارسونبی (Carsonby) راه اندازی شده اند. یکی از سنسورها نیز در کینگستون نصب شده است. شبکه سیستم هشدار زلزله قرار است در سال ۲۰۲۴ عملیاتی شود.  آژانس لرزه نگاری آژانس لرزه نگاری  آژانس لرزه نگاری  زلزله اتاوا  زلزله اتاوا  زلزله اتاوا 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا