بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

تصویب افزایش ۳.۵ درصد مالیات بر املاک در مترو ونکوور

ونکوور افزایش ۳.۵ درصدی مالیات بر املاک در سال‌ آینده را تصویب کرد

تصویب افزایش ۳.۵ درصد مالیات بر املاک در مترو ونکوور

مترو ونکوور بودجه‌ای برای سال آینده تصویب کرد که طبق این بودجه یک خانوار متوسط ۲۱ دلار بیشتر بابت مالیات منطقه‌ای قبض مالیات املاک خود پرداخت می‌کند؛ اما افزایش بسیار بالاتری برای سال‌های آینده در نظر گرفت. تصویب افزایش ۳.۵ درصد مالیات بر املاک در مترو ونکوور

تصویب افزایش 3.5 درصد مالیات بر املاک در مترو ونکوور
تصویب افزایش ۳.۵ درصد مالیات بر املاک در مترو ونکوور

لیندا بیوکانن (Linda Buchanan) معاون مترو ونکوور گفت «بعید است که ساکنین مترو ونکوور افزایش قابل‌ملاحظه مالیات را تحمل کنند.» «ما صرفاً این هزینه‌ها را به سال‌های آینده منتقل کردیم.»

طبق بودجه تصویب‌شده و به‌عنوان بخشی از بودجه عملیاتی ۱.۱۰۷ میلیارد دلاری متوسط مبلغ قبض آب، فاضلاب و سایر خدمات ارائه‌شده توسط دولت منطقه‌ای از ۵۷۴ دلار در سال ۲۰۲۱ به ۵۹۵ دلار در سال آینده افزایش خواهد یافت.

افزایش تصویب‌شده ۱۷ دلار کمتر از مبلغی است که در ابتدا در نظر گرفته‌شده بود اما با توجه به نوسازی‌های وسیعی که قرار است در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب انجام شود پیش‌بینی می‌شود که رقم اولیه تا سال ۲۰۲۶ به ۹۵۲ دلار افزایش یابد.

لیندا بیوکانن گفت «معتقدم که کارکنان تا حدی در پشتیبانی از مواضع مالی ما پیشرفت کردند، اما این پیشرفت باید ادامه پیدا کند.»

مترو ونکوور تحت نظارت شهردارها و اعضای شورای شهر سراسر منطقه قرار دارد و درحالی‌که بسیاری از آنها نگرانی خود از افزایش قریب‌الوقوع مالیات را ابراز کردند، درنهایت این بودجه ضمن تعهد به پایین آوردن هزینه در سال‌های آینده با اجماع آرا تصویب شد.

مری-‌ان بوث (Mary-Ann Booth) شهردار وست ونکوور گفت «شهروندان مترو ونکور خود ما هستیم.» «بنابراین باید با یکدیگر همکاری کنیم تا برخی از این مسائل را حل کنیم.»

 

اجرای پروپوزال شهرک صنعتی به جریان افتاد

 

بخش زیادی از وقت جلسه ماهانه هیئت‌ مدیریت مترو ونکوور صرف بحث درباره درخواست سوری (Surrey) برای تغییر مرز محدوده شهری منطقه شد که قرار بود از مناطق کشاورزی و توسعه‌نیافته محافظت کند.

دیوید هاکینگ (David Hocking) فرماندار بووِن آیلند (Bowen Island) گفت «از نظر من مسئله انتخاب بین دو گزینه اشتغال و زمین‌های صنعتی و محافظت از مناطق طبیعی است.»

سوری سال‌های سال تمایل خود برای تغییر کاربری زمین‌های مجاور شهرک صنعتی تجاری کمبل هایتس (Campbell Heights) در مرز بین سوری و لنگلی (Langley) را به‌منظور فراهم آوردن فرصت‌های شغلی بیشتر در منطقه اعلام کرده بود.

اما این زمین خارج از مرز محدوده شهری قرار دارد و بنابراین پیش از هرگونه تغییر کاربری مستلزم تصویب تغییر توسط مترو ونکوور است.

جک فِروس (Jack Froese) شهردار شهرستان لنگلی گفت «من واقعاً نگران محیط‌زیست هستم، اما به کارمندان لنگلی و فرمانداری لنگلی اطمینان کامل دارم که در مطالعات و اقدامات خود ارزیابی‌های لازم را انجام خواهند داد.»

تعدادی از گروه‌های حمایت از محیط‌زیست و هارلی شِپل (Chief Harley Chappell) رئیس قبیله اقوام اولیه سمیاهمو (Semiahmoo) در این جلسه در مخالفت با طرح صحبت کردند، اما مترو ونکوور درحالی‌که خواستار اظهارنظر بیشتر از طرف اقوام اولیه محلی منطقه پیش از رأی‌گیری و تصمیم نهایی بود درنهایت به نفع تغییر کاربری رای داد.

شهردار وست ونکوور  اخبار ونکوور     شهردار وست ونکوور    اخبار ونکوور    شهردار وست ونکوور  اخبار ونکوور  شهردار وست ونکوور  اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا