انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

تا روز جمعه تقریبا ۳۳۷ مدرسه به نرخ ۳۰ درصد رسیده اند و ۱۱۱ مدرسه نیز دارای نرخ غیبت بالاتر از ۵۰ درصد بودند

بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

پس از بازگشت دانش آموزان برای یادگیری حضوری بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو تا پایان هفته از نرخ غیبت بالاتر از ۳۰ درصد خبر دادند. بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

استان انتاریو از این پس اطلاعات موارد کووید-۱۹ در مدارس را به دلیل سیاست محدودیت تست گیری منتشر نمی کند اما اطلاعات مربوط به غیبت را خواه مرتبط با ویروس کرونا باشد یا خیر به صورت آنلاین به اشتراک میگذارد.

این ارقام اولین نما از نرخ غیبت بر اساس هر مدرسه را از ابتدای پاندمی تا به حال ارائه می کند و عملا جایگزین گزارش روزانه موارد مثبت کووید-۱۹ در میان دانش آموزان و کارکنان است که قبلا توسط وزارت آموزش ارائه می شد.

با وجود اینکه داده های آماری منتشر شده شامل تمام موارد غیبت است و لزوما نشان دهنده تعداد موارد کووید-۱۹ در هر یک از مدارس نیست اما به اختلالات قابل ملاحظه در یادگیری حضوری به خصوص در شرایطی اشاره دارد که دانش آموزان پس از تقریبا یک ماه به تازگی به کلاسهای درس بازگشته اند.

استان انتاریو اعلام کرد در صورتی که نرخ غیبت به ۳۰ درصد از مجموع جمعیت دانش آموزان و کارکنان در هر مدرسه برسد به والدین اطلاع رسانی خواهد شد. بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

داده های آماری که روز دوشنبه منتشر شد نشان می دهد که تقریبا ۳۳۷ مدرسه تا روز جمعه به نرخ ۳۰ درصد رسیده اند و ۱۱۱ مدرسه دارای نرخ غیبت بالاتر از ۵۰ درصد بودند.

اطلاعات مربوط به غیبت در مدارس برای ۳،۴۵۱ مدرسه از کل ۴،۸۴۴ مدرسه در استان ارائه شده است.

یکی از مدارس منطقه آموزشی کاتولیک نیاگارا دارای نرخ غیبت ۱۰۰ درصد بود که هنوز دلیل این مسئله مشخص نشده و ۲۱ مدرسه نیز دارای نرخ غیبت بالاتر از ۸۰ درصد بودند.

مدارسی که در ۱۰ ردیف اول بالاترین نرخ غیبت قرار دارند شامل یک مدرسه در تورنتو، سه مدرسه در نورث بی (North Bay)، دو مدرسه در پری ساند (Parry Sound) و یک مدرسه در کنورا (Kenora)، یک مدرسه در استورژن فالز (Sturgeon Falls) و یک مدرسه در ساوت ریور (South River) است.

استان انتاریو اعلام کرد که ۱۶ مدرسه یا ۰.۳ درصد از مدارس تا روز جمعه تعطیل بوده اند. بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

بیش از 330 مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت 30 درصد یا بالاتر هستند
بیش از ۳۳۰ مدرسه در انتاریو اعلام کردند که دارای نرخ غیبت ۳۰ درصد یا بالاتر هستند

نرخ کووید-۱۹ در مدارس    نرخ کووید-۱۹ در مدارس  نرخ کووید-۱۹ در مدارس  نرخ کووید-۱۹ در مدارس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا