بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها همراه است

مقررات و دﺳﺘﻮر اﻟﻌﻤﻞ ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی درفضای باز درایام_کرونا 

بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها همراه است

پزشک ارشد بریتیش کلمبیا دستورالعمل های جدیدی را برای اولین بار در رابطه با برگزاری مراسمات مذهبی به صورت حضوری اعلام کرد.

مراسم های مذهبی از ماه نوامبر در اماکن سرباز امکان پذیر خواهد بود. بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها همراه است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

دکتر بانی هنری روز سه شنبه اصلاحیه دستورالعمل های بهداشتی را در اختیار عموم قرار داد ، طبق این اصلاحیه ۵۰ نفر میتوانند در مراسم های مذهبی شرکت کنند و تمام ۵۰ نفر شرکت کنندگان در مراسم باید دارای وسیله نقلیه باشند و آن را ترک نکنند.

انجام آزمایش کرونا و استفاده از ماسک های بهداشتی مگر در موارد ویژه اجباری است و شرکت کنندگان باید فاصله اجتماعی ۲ متری را رعایت کنند  مگر اینکه از اعضای یک خانواده باشند.

مسئولین برگزاری مراسم باید قبل از ثبت نام شرکت کنندگان اطلاعات آنها را جمع آوری کنند.

رهبران دینی باید سه متر با شرکت کنندگان در مراسم فاصله داشته باشند یا در پشت یک مانع فیزیکی قرار بگیرند ، مگر در شرایطی که از ماسک استفاده می کنند.

آواز خواندن مجاز نیست و گروه های عبادت کننده نمی توانند بیش از پنج نوازنده داشته باشند.

در این ابلاغیه آمده است که شرکت کنندگانی که رهبر یا مداح نیستند ، اجازه آواز خواندن یا شعار دادن ندارند و نمی توانند در طول مراسم قبل یا بعد از آن گردهمایی کنند. بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها همراه است

بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها همراه است
بریتیش کلمبیا : ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳم مذهبی در ایام کرونا در فضای باز با اعمال محدودیت ها

در این دستورالعمل ها آمده است که :

“شرکت کنندگان باید بلافاصله پس از انجام مناسک مذهبی متفرق شوند و نباید با سایر شرکت کنندگان که در حال ترک آنجا هستند یا برای مراسم بعدی حضور میابند اجتماع کنند.

  قوانین جدید شامل مراسم تشییع جنازه است ، اما شامل عروسی یا تعمید نمی شود.

مناسک مذهبی  مناسک مذهبی    مناسک مذهبی  مناسک مذهبیدکتر بانی هنری  قوانین جدید  دکتر بانی هنری  قوانین جدید  دکتر بانی هنری  مراسم تشییع جنازه    مراسم تشییع جنازه  مراسم تشییع جنازه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا