انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

محدودیت های جدید کووید-۱۹ انتاریو از امروز و در شرایط رشد «انفجاری» تعداد بستری در بیمارستانها به اجرا گذاشته می شوند

انتاریو از امروز محدودیت های جدید کووید-۱۹ شامل تعطیلی برخی از محیط های تجاری و کاهش ظرفیت ها را به اجرا می گذارد

محدودیت های جدید کووید-۱۹ انتاریو از امروز و در شرایط رشد «انفجاری» تعداد بستری در بیمارستانها به اجرا گذاشته می شوند

شهروندان، کسبه و تجار انتاریو در سراسر استان از روز چهارشنبه با مجموعه محدودیت های جدیدی مواجه خواهند شد که به منظور مهار شیوع افسارگسیخته کووید-۱۹ به اجرا گذاشته می شود. محدودیت های جدید کووید-۱۹ انتاریو از امروز و در شرایط رشد «انفجاری» تعداد بستری در بیمارستانها به اجرا گذاشته می شوند

مقررات جدید روز دوشنبه توسط نخست وزیر داگ فورد اعلام شد و از ساعت ۱۲:۰۱ نیمه شب ۵ ژانویه لازم الاجرا شد.

محدودیت های جدید به معنی بازگشت به مرحله دو برنامه بازگشایی استان می‌باشد و شامل تعطیل شدن محیط های فضای بسته صرف غذا، فود کورت ها، باشگاه های ورزشی و سالن های تئاتر و همچنین محدود شدن ظرفیت در اغلب محیط های تجاری است. محدودیت های جدید کووید-۱۹ انتاریو از امروز و در شرایط رشد انفجاری بستری در بیمارستانها به اجرا گذاشته می شوند

محدودیت های جدید کووید-19 انتاریو از امروز و در شرایط رشد «انفجاری» تعداد بستری در بیمارستانها به اجرا گذاشته می شوند
محدودیت های جدید کووید-۱۹ انتاریو از امروز به اجرا گذاشته می شوند

اغلب مراکز خدمات مراقبت شخصی مجاز خواهند بود که با ۵۰ درصد ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند با این حال برخی از محیط ها مانند سونا و اتاق های بخار باید تعطیل شوند.

تعداد افراد مجاز به حضور در دورهمی های اجتماعی به ۵ نفر در فضاهای داخلی و ۱۰ نفر در فضاهای باز محدود می شود.

محدودیت های جدید در شرایطی به اجرا گذاشته می شود که کریستین الیوت وزیر بهداشت روز سه شنبه آن را به عنوان «رشد انفجاری تعداد بستری در بیمارستان ها» توصیف کرد.

تا صبح سه شنبه ۱،۲۹۰ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان ها بستری بودند. این رقم شامل بیماران پذیرش شده به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ و همچنین بیمارانی است که به دلایل دیگر پذیرش شده اند و در حال حاضر نتیجه تست کووید-۱۹ آنها مثبت شده است. این رقم هفته گذشته برابر با ۴۹۱ مورد بود.

دفتر الیوت وزیر بهداشت اعلام کرد «در حالی که شدت بیماری ناشی از دلتا مستلزم تمرکز بر پذیرش بیماران در بخش مراقبت ویژه بود، اومیکرون به دلیل افزایش سریع موارد قرار گیری در معرض این واریانت موجب افزایش ناگهانی و قابل ملاحظه در میزان پذیرش در بیمارستان ها و همچنین افزایش اخیر در چالش های تأمین نیروی کادر درمان در بسیاری از بخش های حیاتی شده است.» «در حالی که چند هفته اول دسامبر شاهد ثابت ماندن نرخ پذیرش در بیمارستان ها بودیم اما اخیراً در حال مشاهده رشد انفجاری موارد بستری در بیمارستان ها هستیم.»

میانگین متحرک هفت روزه موارد جدید ابتلا اکنون به دلیل گسترش سریع ویروس به ۱۴،۴۳۵ مورد رسیده است، اگرچه مسئولان بهداشت هشدار می دهند که با توجه به محدودیت های تست گیری رقم واقعی احتمالاً بسیار بالاتر اما غیر قابل تائید است.

ماهیت شدیداً واگیردار این واریانت بسیاری از افراد دارای علائم را ناچار کرد که در خانه قرنطینه شوند و بسیاری از صنایع شامل بیمارستان ها و سایر محیط های بهداشت و درمان را به طرز اسف باری در شرایط کمبود نیروی انسانی قرار داد.

دولت در بخشی از محدودیت های جدید کسب و کارها را ملزم کرده است که کارکنان خود را به دورکاری از خانه بفرستند مگر اینکه ماهیت شغل آنها مستلزم حضور در محل کار باشد.

در حالی که دولت در ابتدا اعلام کرده بود که مدارس از روز چهارشنبه به یادگیری حضوری باز می گردند اما اکنون قرار است که دانش آموزان دست کم تا ۱۷ ژانویه به یادگیری مجازی ادامه دهند.

خبرگزاری کنیدین پرس روز سه شنبه با تعدادی از کسبه و تجار گفتگو کرد که نسبت به پیامدهای محدودیت های جدید برای امرار معاش و درآمد خود ابراز نگرانی و ناامیدی کردند.

تعدادی از پزشکان نیز اظهار نگرانی کردند که ممکن است لازم باشد اقدامات بیشتری برای تحت کنترل گرفتن این ویروس انجام شود.

دولت داگ فورد این هفته اعلام کرد که محدودیت های جدید حداقل تا ۲۶ ژانویه برقرار خواهد بود. 

اخبار تورنتو      اخبار تورنتو      اخبار تورنتو      اخبار تورنتو      اخبار تورنتو      اخبار تورنتو وضعیت تورنتو انتاریو        وضعیت تورنتو انتاریو    وضعیت تورنتو انتاریو        وضعیت تورنتو انتاریو        وضعیت تورنتو انتاریو        وضعیت تورنتو انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا