انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

افزایش موارد کووید-۱۹ در انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد برای اولین بار در این هفته ؛ گزارش ۴ مورد مرگ و میر دیگر

برای اولین بار در این هفته موارد کووید-۱۹ انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد افزایش یافت و ۴ مورد مرگ و میر گزارش شد

افزایش موارد کووید-۱۹ در انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد برای اولین بار در این هفته ؛ گزارش ۴ مورد مرگ و میر دیگر

مقامات استان انتاریو از شناسایی بیش از ۲۰۰ مورد مبتلا به ویروس کرونا برای اولین بار در این هفته و همچنین ۴ مورد مرگ و میر جدید در استان خبر می‌دهند. افزایش موارد کووید-۱۹ در انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد برای اولین بار در این هفته ؛ گزارش ۴ مورد مرگ و میر دیگر

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

تعداد موارد ابتلای جدید در روز پنجشنبه ۲۱۰ مورد اعلام شد. این در حالیست که این رقم از روزهای چهارشنبه (۱۹۴)، سه شنبه (۱۶۴) و دوشنبه (۱۷۰) بیشتر می باشد.

آمار هفتگی کرونا از هفته گذشته تا کنون از ۲۶۶ مورد به ۲۰۶ مورد رسیده است.

به گفته وزارت بهداشت انتاریو ۲۵،۸۵۷ تست کرونا در آزمایشگاه‌های استان صورت گرفته و نرخ مثبت بودن موارد در بین آزمایش‌ها به کمتر از ۰.۸ درصد رسیده است.

مجموع جان‌باختگان کرونا در استان به ۹،۲۲۸ نفر رسید.

همچنین با بهبود ۱۹۴ بیمار در روز گذشته، آمار بیماران با پرونده فعال در استان به ۱،۸۱۶ بیمار رسید. در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های انتاریو تحت درمان هستند. افزایش موارد کووید-۱۹ در انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد برای اولین بار در این هفته ؛ گزارش ۴ مورد مرگ و میر دیگر

افزایش موارد کووید-19 در انتاریو به بیش از 200 مورد برای اولین بار در این هفته ؛ گزارش 4 مورد مرگ و میر دیگر
افزایش موارد کووید-۱۹ در انتاریو به بیش از ۲۰۰ مورد در این هفته ؛ ۴ مورد مرگ و میر دیگر

موارد جدید از کجا نشأت می‌‌گیرند؟

 

روز سه شنبه مقامات از شناسایی ۵۲ مورد کووید-۱۹ در منطقه واترلو، ۲۳ مورد در منطقه پیل، ۱۹ مورد در منطقه همیلتون، ۱۸ مورد در تورنتو و ۱۷ مورد در گری بروس خبر می‌دهند.

 

بروزترین اطلاعات گونه‌های جدید ویروس کرونا

 

آزمایشگاه‌ها ۲۳۱ مورد جدید مبتلا به گونه آلفا ( B.1.1.7) را شناسایی کردند و در مجموع موارد ابتلا به این گونه به ۱۴۴،۵۶۹ مورد رسیه استد.

همچنین در روز پنجشنبه ۶۳ مورد جدید ابتلا به گونه دلتا (B.1.617.2) شناسایی شدند و در مجموع موارد آن به ۲،۲۸۵ مورد رسیده است.

۱۶ بیمار مبتلا به گونه بتا (B.1.351) نیز شناسایی شدند و تا به امروز مجموع بیماران مبتلا به بتا در انتاریو به ۱۴۳۶ نفر رسیده است.

امروز ۴۶ بیمار گونه گاما (P.1) در استان گزارش شد و مجموع آنها نیز به ۴۶۹۶ مورد رسیده است.

 

رکورد واکسیناسیون

 

به گفته مقامات بیش از نیمی از بزرگسالان کاملا واکسینه شده‌اند.

روز چهارشنبه رکورد واکسیناسیون با ۲۶۸،۸۸۴ دوز واکسن کرونا در استان زده شد. در کمپین هفت ماهه واکسیناسیون بیش از ۱۶.۳ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ به شهروندان تزریق شد.

تا روز پنجشنبه ۶،۳۱۲،۹۰۶ نفر هر دو دوز واکسن را دریافت نموده‌اند و کاملا واکسینه شده‌اند.

ارقام استفاده شده در این خبر توسط واحد شیوع شناسی وزارت بهداشت انتاریو اعلام شده‌ است. تعداد بیماران هر شهر یا منطقه به دلیل تفاوت زمانی در اعلام اطلاعات ممکن است با گزارشات استانی تفاوت ناچیزی داشته باشد.

 

 

اخبار تورنتو     اخبار انتاریو    آخرین آمار کرونا     اخبار کانادا      اخبار تورنتو     اخبار انتاریو    آخرین آمار کرونا     اخبار کانادا

اخبار تورنتو     اخبار انتاریو    آخرین آمار کرونا     اخبار کانادا    اخبار تورنتو     اخبار انتاریو    آخرین آمار کرونا     اخبار کانادا

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا