انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پدری درگذشت، همسرش پس از آلوده شدن کل خانواده به کووید۱۹ در تلاش برای راه رفتن است

پدری از انتاریو فوت کرد و حالا پس از ابتلای کل خانواده به کووید۱۹، مادر خانواده در حال دست و پنجه نرم کردن برای راه رفتن دوباره است

پدری درگذشت، همسرش پس از آلوده شدن کل خانواده به کووید۱۹ در تلاش برای راه رفتن است

یک پدر از اهالی انتاریو فوت کرده و حال همسرش تلاش میکند تا بتواند دوباره راه برود. تمامی اعضای این خانواده به کووید۱۹ مبتلا شدند. پدری درگذشت، همسرش پس از آلوده شدن کل خانواده به کووید۱۹ در تلاش برای راه رفتن است

زوج میشل و هوارد بارمارش (Michele and Howard Barmarsh) اهل شهر وان انتاریو همراه با دخترشان و دو فرزند او در تاریخ ۱۹ فوریه به ویروس کرونا آلوده شدند. ۹ روز پس تشخیص بیماری، میشل و هوارد (۶۶ و ۶۹ ساله) به دلیل سختی تنفس در بیمارستان بستری شدند.

دختر آنها لورن بارمارش-ویاتر (Lauren Barmarsh-Viater) گفت : پدرم از خواب بیدار شد و نمی توانست نفس بکشد. ما یک آمبولانس خبر کردیم و او را به سرعت به بیمارستان رساندیم. پس از آن رفتم تا صبح مادرم را از خواب بیدار کنم. رنگ صورتش کبود شده بود.

بارمارش-ویاتر به همراه دو فرزندش در خانه پدر و مادرش زندگی میکند و همه آن ها به گونه مسری ویروس انگلیسی کووید۱۹ آلوده شدند.

میشل و هوارد که حدود ۴۳ سال از ازدواجشان می گذرد در ابتدا در یک اتاق در بیمارستان بستری شدند، اما طی چند روز بعد از آن هوارد به دلیل وخیم تر شدن شرایطش به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

میشل گفت: من ساعت ۲ بامداد از خواب بیدار شدم و دیدم که تعداد زیادی پزشک و پرستار اطراف همسرم هستند. وحشت زده شدم. در آن لحظه آنقدر شوکه بودم که نمی توانستم از جایم تکان بخورم.

تنها چند روز پس از آن بود که میشل نیز به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

میشل می گوید با وجود اینکه آنها در اتاق های مجزا بودند و حال جسمی هر دوی آن ها رو به وخامت می رفت، او چندین مرتبه همسرش را صدا کرده تا به او بگوید که دوستش دارد. وی در حالی که اشک میریخت ادامه داد: من خیلی ترسیده بودم.

در تاریخ ۱۸ مارس، پس از گذشت حدود یک ماه از تاریخ بستری شدن در بیمارستان، هوارد فوت کرد.

میشل در حالی که به سختی نفس می کشد و به دلیل پیچیدگی های ناشی از کووید۱۹ راه رفتن برایش سخت است، گفت: او قلب و روح من بود.

پدری درگذشت ، همسرش پس از آلوده شدن کل خانواده به کووید۱۹ در تلاش برای راه رفتن است
پدری درگذشت ، همسرش پس از آلوده شدن کل خانواده به کووید۱۹ برای راه رفتن است

بارمارش-ویاتر گفت که پدر و مادرش هر دو سالم بودند و هیچ بیماری زمینه ای نداشتند. او میگوید که نمی دانند که کجا به این ویروس آلوده شده اند.

این دو نفر در شصت سالگی افرادی فعال بودند. این اتفاق هرگز نباید می افتاد و من از رخ دادن آن بسیار غمگین هستم.

بارمارش-ویاتر که خود ۴۰ سال سن دارد گفت که کووید۱۹ باعث بروز آسیب های عصبی در او شده که فکر می کند دائمی باشند. هر دو فرزند وی علائم خفیف داشتند.

میشل گفت ممکن است روزی بدون واکر و کپسول اکسیژن او را رها کنند، اما او هرگز نمی تواند به طور کامل از غم از دست دادن همسرش بهبود یابد. صادقانه بگویم، اصلا راحت نیست که بتوانید بدون قلب و روحتان زندگی کنید. چطور می توانید؟

اخبار تورنتو  اخبار انتاریو  اخبار تورنتو  اخبار انتاریو  اخبار تورنتو  اخبار انتاریو   اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا