انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

استان انتاریو کمک مالی ۱۰،۰۰۰ دلاری به کسب‌وکارهای کوچکی که به دلیل محدودیت های کووید-۱۹ تعطیل شده اند پرداخت می کند

انتاریو به کسب ‌و کارهای کوچک که به دلیل محدودیت های کووید-۱۹ ناچار به تعطیلی شده اند کمک مالی بلاعوض پرداخت می کند

استان انتاریو کمک مالی ۱۰،۰۰۰ دلاری به کسب‌وکارهای کوچکی که به دلیل محدودیت های کووید-۱۹ تعطیل شده اند پرداخت می کند

دولت انتاریو یک گرنت ۱۰،۰۰۰ دلاری به کسب‌وکارهای کوچکی که به دلیل مقررات بهداشت عمومی ناچار به تعطیلی شده اند پرداخت خواهد کرد.

کسب‌وکارهای واجد شرایط شامل باشگاه های ورزشی، موزه ها و نمایشگاه ها، خدمات گردشگری و تورهای مسافرتی و ارائه کنندگان برنامه های پیش و پس از مدرسه است.

کسب‌وکارهایی که صرفاً ناچار شده اند ظرفیت خود را به نصف کاهش دهند واجد شرایط دریافت این کمک مالی نیستند.

استان انتاریو اعلام کرد که کسب‌وکارهای واجد شرایط که قبلاً دارای شرایط دریافت کمک مالی بلاعوض حمایت از کسب‌وکارهای کوچک انتاریو (Ontario Small Business Support Grant) بوده اند و اکنون ناچار شده اند که تعطیل باشند برای دریافت کمک مالی جدید صرفاً در حد مقدماتی ارزیابی می شوند و نیازی به ثبت درخواست ندارند.

بیانیه دولت استانی می گوید که کسب‌وکارهای کوچک واجد شرایط می توانند انتظار داشته باشند که کمک مالی را در فوریه دریافت کنند؛ که از نظر آندره هوروات رهبر حزب نیودموکرات سرعت این زمانبندی بسیار پایین است. استان انتاریو به دلیل محدودیت ها کووید-۱۹ به مشاغل کوچک کمک مالی ۱۰،۰۰۰ دلاری میکند

استان انتاریو به دلیل محدودیت ها کووید-19 به مشاغل کوچک کمک مالی 10،000 دلاری میکند
استان انتاریو

استان انتاریو علاوه بر این یک برنامه تخفیف مصرف برق برای مشتریان تجاری و مسکونی به اجرا می گذارد که به مدت ۲۱ روز از تاریخ ۱۸ ژانویه قیمت برق کل ۲۴ ساعت شبانه روز را بر اساس ساعات خارج از اوج مصرف محاسبه می کند. تخفیف جدید در شرایطی اعلام می شود که کووید-۱۹ همچنان با سرعت بی سابقه ای در حال گسترش است.

انتاریو امروز از پذیرش ۲،۴۷۲ بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان شامل ۳۳۸ مورد بستری در بخش مراقبت ویژه خبر داد. این ارقام نسبت به روز گذشته با پذیرش ۲،۲۷۹ مورد بستری بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان و ۳۱۹ مورد در بخش مراقبت ویژه افزایش یافته و بالاترین رقم قبلی شامل پذیرش ۲،۳۶۰ بیمار در بیمارستان های استان در تاریخ ۲۰ اپریل را پشت سر گذاشته است.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت از میان بیماران پذیرش شده در بخش مراقبت ویژه ۲۳۲ نفر از واکسیناسیون کامل برخوردار نیستند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است و ۱۰۶ نفر کاملاً واکسینه هستند.

چهل و دو مورد فوت نیز ثبت شده است که به گفته سخنگوی الیوت وزیر بهداشت در طول بازه زمانی ۱۰ روز گذشته اتفاق افتاده‌اند و به دلیل فرایند پاکسازی داده ها امروز گزارش شده اند.

استان انتاریو امروز ۱۱،۸۹۹ مورد جدید کووید-۱۹ گزارش کرد اما سازمان بهداشت عمومی انتاریو گفت که به دلیل سیاست های فعلی تست گیری تعداد واقعی موارد ابتلا احتمالاً بالاتر از تعداد گزارش شده است.

داده های آماری استان نشان می دهد که ۸۱.۷ درصد از شهروندان ۵ سال و بزرگتر هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند و ۸۷.۵ درصد از این جمعیت نیز دست کم یک دوز واکسن تزریق کرده اند. گرنت داگ فورد گرنت  داگ فورد  گرنت  داگ فورد  گرنت داگ فورد

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا