انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ثبت ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر در انتاریو | اشغال بخش مراقبت های ویژه و بالاترین رکورد در همه زمانها

انتاریو ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر را ثبت می کند| اشغال بخش مراقبت های ویژه به بالاترین رکورد در همه زمانها رسید

ثبت ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر در انتاریو / اشغال بخش مراقبت های ویژه به بالاترین رکورد در همه زمانها

انتاریو بیش از ۲۳۰۰ مورد جدید کووید۱۹ را برای دومین بار متوالی گزارش کرد؛ تعداد بیماران کرونایی در بخش های مراقبت ویژه به بالاترین حد خود رسیده است. ثبت ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر در انتاریو / اشغال بخش مراقبت های ویژه به بالاترین رکورد در همه زمانها

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

مقامات بهداشت استان انتاریو در روز چهارشنبه ۲۳۳۳ عفونت جدید ویروس کرونا و ۱۵ مورد مرگ دیگر را ثبت کردند.

در حال حاضر میانگین هفت روزه مبتلایان ۲۳۱۶ مورد در روز است ، در حالی که یک هفته پیش این رقم ۱۶۶۷ مورد بود. ثبت

انتاریو ۲۳۳۶ پرونده جدید در روز سه شنبه ، ۲۰۹۴ مورد در روز دوشنبه و ۲۴۴۸ مورد را در روز یکشنبه ثبت کرده است.

از آخرین مرگ و میرها، چهار مورد در میان ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت هستند. در حال حاضر تعداد تلفات مربوط به ویروس در این استان ۷۳۶۶ نفر است. ثبت

هزار و ۹۷۳ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته از این بیماری بهبود یافتند و ۲۰ هزار و ۱۵۵ مورد فعال در سراسر استان وجود دارد. 

آزمایشگاه های انتاریو روز گذشته ۵۲.۵۳۲ مورد آزمایش را انجام دادند ، در حالی که یک روز قبل ۳۶.۰۷۱ مورد انجام شده بود؛ در کل آزمایش ها منجر به کشف موارد و وجود ۲۰.۱۵۵ مورد فعال در سراسر استان شده است. ثبت

بیش از ۴۰.۴۰۰ آزمایش هنوز تحت بررسی قرار دارد.

به گفته وزارت بهداشت، با اینکه انتاریو شاهد افزایش آزمایش ها بود اما میزان مثبت بودن موارد کاهش یافته و به ۴.۸ درصد در مقایسه با ۶.۲ درصد در روز گذشته رسیده است.

مقامات بهداشت استانی همچنین ۱۰۱ مورد دیگر آزمایشگاهی تایید شده از انواع بسیار مسری ویروس را در روز چهارشنبه گزارش کردند که شامل ۹۸ مورد از نوع B.1.1.7 ، یک مورد از نوع B.1.351 و دو مورد از نوع P.1 است. 

هزار و ۲۲۹ مورد دیگر یک نوع مثبت نمایش داده میشوند اما هنوز در حال تعیین توالی ژنوم و شناسایی  هستند، در مجموع ۲۱.۳۴۶ مورد هنوز در انتظار آزمایش و تأیید می باشند. ثبت

تا به امروز ۲.۰۶۰ نمونه آزمایشگاهی انواع ویروس در انتاریو تأیید شده است.

در منطقه تورنتو بزرگ : تورنتو امروز ۷۸۵ مورد جدید کووید۱۹ را گزارش کرد ، در حالی که در یک روز قبل ۷۲۷ مورد بود ، ۴۳۳ مورد در منطقه پیل ، ۲۲۲ مورد در یورک ، ۱۲۰ مورد در دورهام و ۵۰ مورد نیز در هالتون ثبت شده است.

همیلتون ، که روز دوشنبه به منطقه لاک داون (منطقه خاکستری) منتقل شد، امروز ۱۵۳ مورد جدید را ثبت کرد ، در حالی که سه شنبه ۱۲۳ مورد بود.

از ۳۴ واحد بهداشت عمومی انتاریو ، ۱۲ مورد ۳۰ مورد یا بیشتر مبتلا به کووید۱۹ گزارش کرده اند.

استان انتاریو با موج سوم ویروس مقابله میکند و همچنان بستری شدن در بیمارستان ها ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت انتاریو، در مجموع ۱.۱۱۱ نفر به دلیل عفونت کووید۱۹ در بیمارستان های انتاریو بستری هستند، در حالیکه یک روز قبل ۱۰۹۰ نفر بود.

اما طبق آخرین داده های واحدهای بهداشت عمومی، در حال حاضر حداقل ۱.۱۲۴ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان ها وجود دارد.

به گفته وزارتخانه، از بین بستری شدگان ۳۹۶ نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند که ۲۵۲ نفر از آنها با کمک دستگاه تنفس می کنند.

با این حال ، خدمات مراقبت های ویژه انتاریو می گوید در سراسر استان ۴۲۱ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه (ICU) بستری هستند که ۳۲ نفر از آنها روز گذشته پذیرفته شده اند.

براساس گزارش خدمات مراقبت های ویژه انتاریو (CCSO) ، روز سه شنبه ۴۱۰ بیمار در ICUهای انتاریو وجود داشت.

پزشک مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون (Michael Garron hospital)، دکتر مایکل وارنر می گوید دولت قبل از وخیم تر شدن اوضاع باید اقدامات و دستورالعمل های بهداشت عمومی را بیشتر کند.

دکتر مایکل وارنر می گوید : “حتی اگر امروز اقدامات بهداشتی قابل توجهی را انجام دهیم ، می توانیم تعداد افراد بستری در بخش های مراقبت های ویژه را به ۵۰۰ نفر برسانیم ، اما اگر این کار را نکنیم ، آن وقت است که اوضاع واقعاً بد می شود. بنابراین سیاست باید کنار گذاشته شود ، ما باید از سلامتی و ایمنی مردم محافظت کنیم. منافع اقتصادی را فعلا کنار بگذارید و آنچه را که اکنون برای همه ما اتفاق می افتد کنترل کنید.”

در انتاریو از زمان شناسایی اولین مورد در ژانویه گذشته تاکنون بیش از ۳۴۹.۹۰۰ مورد آزمایشگاهی کووید۱۹ تایید شده که ۳۲۲.۳۸۲ مورد از آنها بهبودی یافته اند.

بیش از ۳۱۵.۸۰۰ انتاریایی از اواسط ماه دسامبر واکسیناسیون کامل این بیماری را انجام داده اند.

تا عصر روز سه شنبه بیش از ۲.۱ میلیون دوز واکسن کووید۱۹ در سراسر استان شات شده است که فقط ۸۹.۸۷۳  دوز مربوط به دیروز بوده است.

ثبت ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر در انتاریو / اشغال بخش مراقبت های ویژه به بالاترین رکورد در همه زمانها
ثبت ۲۳۳۳ مورد جدید کووید۱۹ و ۱۵ مورد مرگ دیگر در انتاریو / اشغال بخش مراقبت های ویژه به بالاترین رکورد در همه زمانها

اخبار کانادا  اخبار کانادا   مرگ و میر  اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو  مرگ و میر  اخبار کانادا  اخبار تورنتو  مرگ و میر  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  مرگ و میر مرگ و میر

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا