انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شناسایی کمتر از ۳۰۰ بیمار جدید و مرگ ۲ بیمار بر اثر کرونا در انتاریو

کمتر از ۳۰۰ بیمار جدید و مرگ ۲ بیمار بر اثر کرونا در انتاریو

شناسایی کمتر از ۳۰۰ بیمار جدید و مرگ ۲ بیمار بر اثر کرونا در انتاریو

انتاریو از شناسایی کمتر از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در ۱۵ روز متوالی و همچنین مرگ ۲ بیمار جدید خبر می‌دهد. شناسایی کمتر از ۳۰۰ بیمار جدید و مرگ ۲ بیمار بر اثر کرونا در انتاریو

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مقامات بهداشت استان ۲۵۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونای جدید را شناسایی کردند. این کمترین آمار مبتلای روزانه از جمعه گذشته به این سو است.

میانگین هفتگی ابتلا به کرونا از هفته گذشته تا به امروز از ۴۱۱ بیمار به ۲۹۲ بیمار کاهش یافته است.

در استان، آمار مبتلایان به کرونا در روزهای چهارشنبه، سه شنبه و دوشنبه به ترتیب ۲۵۵، ۲۹۶ و ۲۷۰ بیمار بوده است.

شمار کل فوتی‌های ناشی از کرونا در انتاریو به ۹۱۰۱ نفر رسید. همچنین با بهبود ۲۹۳ بیمار، آمار کنونی مبتلایان در انتاریو به ۲۸۹۹ بیمار رسید.

شناسایی کمتر از 300 بیمار جدید و مرگ 2 بیمار بر اثر کرونا در انتاریو
شناسایی کمتر از ۳۰۰ بیمار جدید و مرگ ۲ بیمار بر اثر کرونا در انتاریو

انجام تست کرونا در آزمایشگاه‌‍‌های انتاریو از ۲۹۵۱۴ تست در روز قبل به ۲۶۵۰۰ تست در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است. به گفته وزارت بهداشت کاهش تست‌های‌ کرونا منجر به افزایش ناچیز نرخ تست‌های مثبت به ۱.۳ درصد شده است.

استان انتاریو از شناسایی ۱۳۹ بیمار مبتلا به گونه‎ های مختلف کرونا خبر داد. اکثر این آمار مبتلا به گونه آلفا «Alpha» هستند. این گونه ابتدا در انگلستان یافت شد. 

با وجود اینکه فهرست علمی انتاریو از آمار ۶۳ درصدی موارد ابتلا به گونه دلتا «Delta» (کشف‌شده در هند) خبر می‌دهد، اما به دلیل نبود هیچ‌گونه تستی برای غربالگری این گونه و تاکید استان بر توالی‌یابی کل ژنوم، معمولا در تایید موارد ابتلا تاخیر وجود دارد.

در منطقه تورنتو بزرگ، تعداد بیماران مبتلا به کرونا در تورنتو به ۳۶ نفر، در منطقه پیل به ۲۵ نفر، در منطقه یورک به ۶ نفر، در هالتون به ۳ نفر و در دورهام به ۷ نفر رسید.

این درحالیست که منطقه واترلو امروز دارای بیشترین تعداد ابتلا به کرونا در استان بود و از کاهش تعداد بیماران از ۹۵ مورد به ۳۹ مورد نسبت به روز گذشته خبر داد.

در حال حاضر ۲۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های انتاریو تحت درمان و مراقبت هستند. به گفته وزارت بهداشت ۲۸۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۰۲ بیمار به کمک دستگاه تنفس میکنند.

تا به امروز آمار کل مبتلایان به کرونا به بیش از ۵۴۳۰۰۰ نفر و آمار بهبودیافتگان از ژانویه ۲۰۲۰ به ۵۳۱۵۷۱ نفر رسیده است.

بیش از ۳.۳ میلیون نفر در انتاریو هر دو دور واکسن تاییدشده کرونا را دریافت کرده‌اند و واکسینه شده‌اند. از اواسط دسامبر بیش از ۱۳ میلیون دوز به شهروندان استان تزریق شده است. دیروز با ۲۴۶۳۹۳ دوز رکورد واکسیناسیون در استان انتاریو زده شد.

ارقام استفاده شده در این خبر توسط واحد شیوع‌شناسی وزارت بهداشت اعلام شده‌اند. تعداد بیماران هر شهر یا منطقه به دلیل تفاوت زمانی در اعلام اطلاعات ممکن است با گزارشات استانی تفاوت ناچیزی داشته باشد.

 

شیوع‌شناسی  گونه‎ های مختلف  بیمار مبتلا به ویروس  شیوع‌شناسی گونه‎ های مختلف   بیمار مبتلا به ویروس  شیوع‌شناسی  بیمار مبتلا به ویروس

گونه‎ های مختلف      گونه‎ های مختلف    گونه‎ های مختلف

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا