انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

استان انتاریو ۱۹۵۸ مبتلای جدید به کووید۱۹ و ۴۳ مورد مرگ و میر دیگر را گزارش کرد

استان انتاریو ۱۹۵۸ مبتلای جدید به کووید۱۹ و ۴۳ مورد مرگ و میر دیگر را گزارش کرد

استان انتاریو ۱۹۵۸ مبتلای جدید به کووید۱۹ و ۴۳ مورد مرگ و میر دیگر را گزارش کرد

در استان انتاریو تعداد ۱۹۵۸ مبتلای جدید و ۴۳ مورد مرگ و میر دیگر گزارش شده است، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانها تقریباً ثابت مانده و کیس های فعال همچنان رو به کاهش است.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از کانادا پرس ؛

انتاریو روز یکشنبه ۲۴۱۷ مورد و روز شنبه ۲ هزار و ۳۵۹ مورد مبتلای جدید گزارش کرد.

کریستین الیوت ، وزیر بهداشت در توئیتر نوشت : به تفکیک منطقه ای ، ۷۲۷ مبتلای جدید در تورنتو ، ۳۶۵ مبتلا در منطقه پیل و ۱۵۷ مبتلا در منطقه یورک وجود دارد.

میانگین هفت روزه مبتلایان روزانه از ۲.۴۶۰ به ۲.۳۷۱ مورد رسید.

آزمایشگاه های استانی در ۲۴ ساعت گذشته ، حدود ۳۶.۰۰۰ نمونه آزمایش را بررسی کردند و میزان مثبت بودن آنها ، حداقل ۵.۴ درصد بود.

از ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ تا کنون ۵.۸۴۶ مرگ و میر و ۲۲۷.۴۹۴ مورد بهبودی ناشی از ویروس کرونا رخ داده است.

۲۳.۶۲۰ کیس فعال دیگر در انتاریو وجود دارند، که البته این تعداد در هفته گذشته تقریباً به اندازه ۲.۰۰۰ نفر کاهش یافته است.

۲۷ مورد از مرگ و میرهای گزارش شده در روز دوشنبه ، مربوط به ساکنین مراکز مراقبت های طولانی مدت (خانه های سالمندان) بوده است.

حداقل هزار و ۳۹۸ بیمار در روز دوشنبه در بیمارستان های انتاریو تحت مراقبت های ویژه بودند، اما طبق گزارش مرکز خدمات مراقبت های ویژه انتاریو در روز یکشنبه ، ۴۱۵ بیمار بزرگسال به همراه یک کودک، تحت مراقبت های ویژه بودند.

اشغال تخت های بخش مراقبت های ویژه (ICU) طی دو هفته گذشته تقریباً ثابت مانده است.

حدود ۲۸۳ نفر با کمک دستگاه ونتیلاتور، نفس می کشیدند.

دکتر مایکل وارنر (Dr. Michael Warner)، متخصص مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون (Michael Garron) گفت که به نظر میرسد تعداد پذیرش بیماران در حال تثبیت است، اما به دلیل گونه انگلیسی بسیار مسری به نام B.1.1.7 ، وضعیت میتواند به طرز چشمگیری بدتر شود.

وی گفت : فکر می کنم بسیار خوب است که تعداد بیماران در حال کاهش است، همگی در این مورد با هم، هم عقیده هستیم و پذیرش بیماران ICU در حدود ۴۱۵ نفر طی هفته گذشته یا همین حدود ثابت مانده است.

این شرایط خوب است اما نمیتوانیم اقدامات احتیاطی را کنار بگذاریم. ما واقعاً نمی دانیم که B117 و گونه های دیگر ویروس، چقدر در انتاریو یا کانادا انتشار یافته اند.

روز یکشنبه، مقامات شهر سیمکو – موسکوکا (Simcoe-Muskoka) اظهار داشتند که احتمالاً  بیست و یکمین بیمار مبتلا به گونه B117 انتاریو که در یک فروشگاه خرده فروشی کار میکند را شناسایی کرده اند.

او با ساکنین مرکز مراقبتهای طولانی مدت بردفورد در تماس بوده است.

تا زمانی که هواپیماها در کانادا فرود بیایند و تا زمانی که قرنطینه اجباری وجود نداشته باشد، از نظر امکانات فدرال درب ورودی هنوز باز است و گونه های جدید ویروس میتوانند وارد کشور شوند.

بهداشت عمومی انتاریو در حال انجام یک “تحقیق شیوع نقطه ای” بر روی تمام نمونه های مثبت جمع آوری شده در یک روز معین در هفته گذشته است تا ببیند چند نفر مبتلا به گونه انگلیسی در جامعه وجود دارند.

در منطقه بزرگ تورنتو (GTA) : منطقه دورهام ۶۲ مبتلای جدید، همیلتون ۵۵ مبتلای جدید و منطقه هالتون ۵۴ مبتلای جدید گزارش شده است.

در عین حال، محدودیت های عرضه واکسن، همچنان تعداد واکسن های کووید۱۹ را که هر روز تجویز میشوند، محدود می کند.

کریستین الیوت گفت که حدود ۶.۰۰۰ دوز دیگر واکسن در روز یکشنبه تجویز شده که در مجموع تاکنون، ۲۹۲.۰۰۰ تزریق انجام شده است.

 

استان انتاریو 1958 مبتلای جدید به کووید19 و 43 مورد مرگ و میر دیگر را گزارش کرد
استان انتاریو ۱۹۵۸ مبتلای جدید به کووید۱۹ و ۴۳ مورد مرگ و میر دیگر را گزارش کرد

واکسن کووید۱۹  آمار امروز انتاریو  واکسن کووید۱۹  آمار امروز انتاریو    آمار امروز انتاریو  واکسن کووید۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا