انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از شناسایی ۱۱،۳۵۲ مورد جدید کووید-۱۹ و افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها خبر داد

انتاریو روز سه شنبه بیش از ۱۱،۰۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ثبت کرد

انتاریو از شناسایی ۱۱،۳۵۲ مورد جدید کووید-۱۹ و افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز سه شنبه از شناسایی ۱۱،۳۵۲ مورد جدید کووید-۱۹ خبر دادند در حالیکه نرخ بستری در بیمارستان ها همچنان رو به افزایش است. انتاریو از شناسایی ۱۱،۳۵۲ مورد جدید کووید-۱۹ و افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها خبر داد

آمار موارد ابتلا در روز سه شنبه در حالی ثبت می شود که استان انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید، روز یکشنبه ۱۶،۷۱۴ مورد جدید و روز شنبه از ثبت بالاترین رقم بی سابقه ۱۸،۴۴۵ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داده بود. میانگین متحرک هفت روزه انتاریو به ۱۴،۴۳۵ مورد افزایش یافت که در مقایسه با همین روز از هفته گذشته تعداد ۸،۳۱۸ مورد بیشتر است.

بهداشت عمومی انتاریو هشدار داده که به دلیل مشکلات تأمین منابع تست گیری در سطح استان تعداد موارد گزارش شده کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا در انتاریو است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش ۵۴،۳۴۶ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست در استان تقریباً ۳۰.۹ درصد است. از ۱ ژانویه تا به حال انتاریو به طور مرتب از نرخ مثبت شدن بیش از ۳۰ درصد تست ها خبر داده است که پیش از این در انتاریو بی سابقه بود.

طبق اعلام مسئولان بهداشت ۱۰ مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت در حال حاضر ۱،۲۹۰ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند و از این تعداد ۲۶۶ نفر در بخش مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند که هر دو رقم نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. الیوت گفت که میانگین متحرک تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت ویژه به دلیل کووید-۱۹ در حال حاضر به ۲۲۱ مورد رسیده است.

طبق داده های منتشر شده توسط هیئت مشاور علمی انتاریو در تاریخ ۳ ژانویه که تعداد جمعیت هر یک از گروه ها نیز در این محاسبات در نظر گرفته شده است افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۸۳.۲ درصد کمتر احتمال دارد که در بیمارستان بستری شوند و احتمال بستری شدن آنها در بخش مراقبت ویژه نیز تا ۹۵.۳ درصد کمتر از افراد غیر واکسینه است.

هیئت مشاور علمی همچنین خاطرنشان کرد که احتمال ابتلا به کووید-۱۹ در افراد کاملاً واکسینه که هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند در مقایسه با افراد غیر واکسینه تا ۱۲.۴ درصد کاهش می یابد.

استان انتاریو از روز سه شنبه ۷،۵۱۹ مورد ابتلا به این بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در استان را به ۶۷۲،۰۸۱ نفر می رساند. گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۸۱۶،۴۵۰ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. 

انتاریو از شناسایی 11،352 مورد جدید کووید-19 و افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها خبر داد
انتاریو از شناسایی ۱۱،۳۵۲ مورد جدید کووید-۱۹ و افزایش نرخ بستری در بیمارستان ها

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های انتاریو شناسایی شده اند

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۲،۴۸۰ مورد جدید در تورنتو، ۱،۴۸۶ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۰۵۹ مورد جدید در منطقه یورک، ۶۳۵ مورد جدید در منطقه دورهام و ۴۶۶ مورد جدید در منطقه هالتون خبر دادند.

مسئولان استان ۶۱۲ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در منطقه واترلو، ۴۸۹ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا، ۴۸۲ مورد جدید در اتاوا، ۴۴۹ مورد جدید در میدلسکس-لندن، ۴۰۷ مورد جدید در منطقه نیاگارا، ۳۳۷ مورد جدید در منطقه ویندزور-اسکس و ۳۳۰ مورد جدید در همیلتون ثبت کردند.

سایر مناطق استان روز سه شنبه کمتر از ۳۰۰ مورد جدید ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱۱،۳۵۲ مورد جدید ابتلا در روز سه شنبه تعداد ۹۷۳ مورد در میان کودکان کوچک‌تر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

علاوه بر این استان انتاریو اعلام کرد که ۱،۰۳۰ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۴،۴۳۱ مورد ابتلا دیگر نیز در میان گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال شناسایی شده است.

مسئولان همچنین از ثبت ۳،۲۹۸ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ۱،۳۰۰ مورد ابتلا در میان گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۳۱۸ مورد نیز در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال خبر دادند.

استان‌انتاریو ۱۰۹ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۴۰ مورد ابتلا در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت شناسایی کرد و یادآور شد که ۲ مورد از ۱۰ مورد فوت گزارش شده در روز سه شنبه مربوط به ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است. مسئولان اعلام کردند که دست کم ۲۳۱ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیر شیوع این بیماری هستند.

خبر تورنتو  خبر تورنتو    خبر تورنتو    خبر تورنتو    خبر تورنتو  خبر تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا