انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد

انتاریو هم‌زمان با افزایش موارد بستری در بیمارستان از شناسایی ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد

مسئولان بهداشت انتاریو از شناسایی ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ خبر دادند و در همین راستا استان قصد دارد محدودیت های جدیدی را برای مهار گسترش این بیماری و متوقف ساختن افزایش شمار موارد بستری به اجرا بگذارد. انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد

آمار موارد ابتلای روز دوشنبه در شرایطی گزارش می شود که مسئولان روز یکشنبه از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و روز شنبه از رقم بی سابقه ۱۸،۴۴۵ مورد جدید کووید-۱۹ خبر داده بودند.

از روز چهارشنبه تا به امروز استان انتاریو هر روز بیش از ۱۰،۰۰۰ مورد جدید گزارش کرده است.

میانگین متحرک هفت روزه انتاریو به ۱۴،۰۷۴ مورد افزایش یافته که در مقایسه با آمار همین روز از هفته گذشته ۷،۵۵۰ مورد بیشتر است.

بهداشت عمومی انتاریو قبلاً هشدار داده بود که به دلیل مشکل تأمین منابع تست گیری در استان تعداد موارد گزارش شده کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا در انتاریو است.

انتاریو روز دوشنبه محدودیت های فراگیر جدیدی اعلام کرد که شامل تعطیل شدن یادگیری حضوری در مدارس حداقل تا ۱۷ ژانویه، ممنوعیت صرف غذا در فضای داخلی رستوران ها، تعطیلی باشگاه های ورزشی و برقراری محدودیت ظرفیت برای خرده فروشی ها است.

هدف از این مقررات مهار آخرین موج کووید-۱۹ به منظور کاهش فشار بر بیمارستان ها است.

استان انتاریو روز دوشنبه شش مورد فوت دیگر در اثر ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرد که شمار کل مرگ و میر در استان را به ۱۰،۲۲۹ مورد می رساند.

کریستین الیوت وزیر بهداشت استان گفت که در حال حاضر ۱،۲۳۲ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۲۴۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند. الیوت یادآور شد که برخی از بیمارستان ها در روزهای آخر هفته داده های آماری خود را منتشر نمی کنند و بنابراین تعداد موارد بستری ممکن است بیشتر باشد.

استان انتاریو از روز دوشنبه ۶،۵۴۷ مورد ابتلا به این بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در استان را به ۶۶۴،۵۶۲ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۸۰۵،۰۹۸ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند. انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد

انتاریو روز دوشنبه 13،578 مورد جدید کووید-19 و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد
انتاریو روز دوشنبه ۱۳،۵۷۸ مورد جدید کووید-۱۹ و شش مورد فوت دیگر ثبت کرد

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمت‌های استان شناسایی شده اند؟

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان ۳،۰۰۶ مورد جدید در تورنتو، ۱،۴۳۳ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۲۶۰ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۱۴ مورد جدید در منطقه دورهام و ۴۱۱ مورد در منطقه هالتون شناسایی کردند.

مسئولان بهداشت تعداد ۹۹۵ مورد جدید در اتاوا، ۶۴۱ مورد جدید در میدلسکس-لندن و ۵۴۳ مورد جدید در ویندزور-اسکس گزارش کردند. تمامی سایر مناطق انتاریو روز دوشنبه کمتر از ۵۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از میان ۱۳،۵۷۸ مورد ابتلا که در روز دوشنبه گزارش شده تعداد ۱،۲۳۳ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

استان انتاریو ۱،۳۰۸ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و همچنین ۵،۳۵۰ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال شناسایی کرد.

علاوه بر این مسئولان استان ۳،۹۰۲ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، و ۱،۴۴۱ مورد در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۳۴۷ مورد ابتلا در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال گزارش ثبت کردند.

انتاریو ۸۵ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۲۶ مورد ابتلا در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در سطح استان گزارش کرد. علاوه بر این مسئولان استان متذکر شدند که شش مورد از موارد فوت که امروز گزارش شد مربوط به مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است.

مسئولان اعلام کردند که در حال حاضر دست کم ۲۰۹ مرکز مراقبت طولانی مدت درگیر شیوع این بیماری هستند.

آخرین آمار کووید-۱۹ کرونا     آخرین آمار کووید-۱۹ کرونا       آخرین آمار کووید-۱۹ کرونا     آخرین آمار کووید-۱۹ کرونا محدودیت های جدید  محدودیت های جدید      محدودیت های جدید      محدودیت های جدید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا