انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و ثبت ۱۶ مورد فوت دیگر خبر داد

طبق گزارش روز یکشنبه بیش از ۱۶،۰۰۰ مورد جدید کووید-۱۹ و ۱۶ مورد فوت دیگر در استان انتاریو ثبت شده است

انتاریو از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و ثبت ۱۶ مورد فوت دیگر خبر داد

مسئولان بهداشت انتاریو روز یکشنبه ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و همین‌طور ۱۶ مورد فوت دیگر به دلیل ابتلا به این بیماری ثبت کردند. انتاریو از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و ثبت ۱۶ مورد فوت دیگر خبر داد

امروز شمار موارد ابتلا در حالی گزارش می شود که مسئولان روز شنبه از رقم بی سابقه ۱۸،۴۴۵ مورد جدید خبر داده بودند. استان انتاریو از روز چهارشنبه تا به حال هر روز بیش از ۱۰،۰۰۰ مورد ابتلا ثبت کرده است.

سازمان بهداشت عمومی انتاریو داده های امروز را در گزارش اپیدمیولوژی خود منتشر کرده و در این گزارش تصدیق نموده که به دلیل مشکلات مربوط به دسترسی به تست گیری آمار موارد ابتلای گزارش شده کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا در انتاریو است.

استان انتاریو هفته گذشته به دلیل کمبود تست های واکنش زنجیره پلیمراز (PCR) دستورالعمل های تست گیری خود برای عموم مردم را تغییر داد و در حال حاضر این تست ها تنها برای افراد دارای ریسک بالا و دچار علائم بیماری و کسانی که در محیط های دارای ریسک بالا کار می کنند و همین‌طور جمعیت های آسیب پذیر فراهم است.

انتاریو روز یکشنبه ۱۶ مورد فوت دیگر ثبت کرد که شمار کل موارد مرگ و میر در استان را به ۱۰،۲۲۲ می رساند. انتاریو از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و ثبت ۱۶ مورد فوت دیگر خبر داد

انتاریو از شناسایی 16،714 مورد جدید کووید-19 و ثبت 16 مورد فوت دیگر خبر داد
انتاریو از شناسایی ۱۶،۷۱۴ مورد جدید کووید-۱۹ و ثبت ۱۶ مورد فوت دیگر خبر داد

کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو روز یکشنبه تائید کرد که دست کم ۱،۱۱۷ نفر در حال حاضر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند. اگرچه الیوت یادآور شد که برخی از بیمارستان ها داده های آماری خود را در آخر هفته ها گزارش نمی‌کنند بنابراین تعداد موارد بستری ممکن است بیشتر باشد.

وزیر بهداشت علاوه بر این در توییتر یادآور شد که ۲۲۴ نفر از این بیماران در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان قرار دارند.

استان انتاریو از روز یکشنبه تعداد ۵،۹۰۱ مورد ابتلا به بیماری را برطرف شده قلمداد می کند که تعداد کل بیماران بهبودیافته در انتاریو را به ۶۵۸،۰۱۵ نفر می رساند.

گزارش امروز تعداد کل موارد ابتلا تائید شده توسط آزمایشگاه در انتاریو را به ۷۹۱،۵۲۰ مورد شامل موارد فوت و بهبودی می رساند.

 

موارد جدید کووید-۱۹ در کدام قسمتهای انتاریو شناسایی شده اند؟

 

در منطقه تورنتو بزرگ مسئولان از شناسایی ۳،۷۳۶ مورد جدید در تورنتو، ۲،۱۸۲ مورد جدید در منطقه پیل، ۱،۳۸۸ مورد جدید در منطقه یورک، ۷۸۱ مورد جدید در منطقه هالتون و ۷۵۲ مورد جدید در منطقه دورهام خبر دادند.

مسئولان تعداد ۱،۰۸۲ مورد جدید ابتلا به این بیماری را در اتاوا، ۷۸۹ مورد جدید در همیلتون، ۵۷۶ مورد جدید در سیمکو-مسکوکا، ۵۷۰ مورد جدید در منطقه واترلو و ۵۴۴ مورد جدید در ناحیه ولینگتون – دافرین- گوئلف ثبت کردند.

روز یکشنبه سایر مناطق دیگر در استان کمتر از ۵۰۰ مورد جدید ثبت کرده بودند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان از ۱۶،۷۱۴ مورد ابتلا جدید که روز یکشنبه گزارش شده، تعداد ۱،۷۰۴ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال شناسایی شده است.

استان انتاریو علاوه بر این روز یکشنبه ۱،۷۰۷ مورد ابتلا در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال و ۶،۷۸۸ مورد در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال ثبت کرد.

مسئولان همچنین ۴،۶۸۷ مورد ابتلا در میان گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال و ۱،۵۴۱ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۶۰ تا ۷۹ سال و ۲۹۵ مورد در میان افراد بزرگتر از ۸۰ سال گزارش کردند.

دولت انتاریو روز جمعه اعلام کرد که از این پس آمار موارد کووید-۱۹ را از شوراهای مناطق آموزشی جمع آوری نمی کند و تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ در میان دانش آموزان و کارکنان را نیز از هفته آینده گزارش نخواهد کرد.

مسئولان استان از ۴۰ مورد ابتلا در میان ساکنین و ۲۲ مورد در میان کارکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در انتاریو خبر دادند؛ و همچنین اعلام کردند که دو مورد فوت گزارش شده در روز یکشنبه مربوط به ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت بوده است.

مسئولان اعلام کردند که دست کم ۱۹۵ مرکز مراقبت طولانی مدت در حال حاضر درگیر شیوع بیماری هستند.

سازمان بهداشت عمومی استان  آخرین آمار   سازمان بهداشت عمومی استان  آخرین آمار   سازمان بهداشت عمومی استان  آخرین آمار       سازمان بهداشت عمومی استان اخبار تورنتو آخرین آمار  اخبار تورنتو  آخرین آمار  اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا    اخبار تورنتو    اخبار کانادا    اخبار تورنتو  اخبار کانادا      اخبار کانادا        اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا