انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از امروز نرخ افزایش مجاز اجاره بها در سال ۲۰۲۲ را بالا می برد

انتاریو با پایان یافتن مقررات تثبیت اجاره بها از امروز حداکثر اجاره بها مجاز را افزایش خواهد داد

انتاریو از امروز نرخ افزایش مجاز اجاره بها در سال ۲۰۲۲ را بالا می برد

از امروز دولت انتاریو دستورالعمل های افزایش اجاره بها را بالا می برد و مستأجران در استان ممکن است به زودی مبلغ بیشتری برای آپارتمان های خود بپردازند. انتاریو از امروز نرخ افزایش مجاز اجاره بها در سال ۲۰۲۲ را بالا می برد

انتاریو از امروز نرخ افزایش مجاز اجاره بها در سال 2022 را بالا می برد
انتاریو از امروز نرخ افزایش مجاز اجاره بها در سال ۲۰۲۲ را بالا می برد

دولت انتاریو می گوید که دستورالعمل افزایش اجاره بهای استان برای سال ۲۰۲۲ را برابر با ۱.۲ درصد تعیین کرده است.

دستورالعمل افزایش اجاره بها حداکثر مبلغی است که موجر می تواند بدون تایید شورای موجران و مستأجران اجاره بهای یک مستأجر را در طول یک سال افزایش دهد.

این دستورالعمل ها شامل اغلب آپارتمان های دارای موجر شرکتی، آپارتمان های دارای موجر شخصی، خانه های مستقل، خانه های سیار و خانه های همراه با خدمات مراقبتی است اما برخی استثنائات برای واحدهای مسکونی خالی، املاک مسکونی ارزان قیمت [تحت مالکیت دولتی] و واحدهای تجاری وجود دارد.

نرخ دستورالعمل افزایش اجاره بهای امسال پایین‌تر از نرخ ۲.۲ درصد افزایش برای سال ۲۰۲۲ است اما این افزایش پس از تثبیت اجاره بهای اجباری استان در سال ۲۰۲۱ در پاسخ به پاندمی کووید-۱۹ اجرا می شود.

وب سایت Rentals.ca می گوید متوسط اجاره بها در منطقه تورنتو بزرگ در نوامبر درحدود ۲،۱۶۷ دلار در هر ماه بود و پیش بینی می شود که تنها در این شهر نرخ اجاره بها تا پایان سال به ۲،۴۹۵ دلار در ماه برسد.

نرخ دستورالعمل افزایش اجاره بهای امسال پایین‌تر از نرخ ۲.۲ درصد افزایش برای سال ۲۰۲۲ است اما این افزایش پس از تثبیت اجاره بهای اجباری استان در سال ۲۰۲۱ در پاسخ به پاندمی کووید-۱۹ اجرا می شود. وب سایت Rentals.ca می گوید متوسط اجاره بها در منطقه تورنتو بزرگ در نوامبر درحدود ۲،۱۶۷ دلار در هر ماه بود و پیش بینی می شود که تنها در این شهر نرخ اجاره بها تا پایان سال به ۲،۴۹۵ دلار در ماه برسد. کرایه آپارتمان کرایه خانه کرایه آپارتمان کرایه خانه  کرایه آپارتمان کرایه خانه  اجاره آپارتمان اجاره خانه  اجاره آپارتمان اجاره خانه  اجاره آپارتمان اجاره خانه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا